mini-draverij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SWELLINK

Berichten: 123
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: WIERINGERWERF

mini-draverij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 22:42

vandaag heeft mijn grote shet daisy voor t eerst meegedaan aan een draverij voor pony's met een stokmaat tot 1.07m.de jongen die normaal op hem lest(brian;9 jaar) reed met haar op de sulky. wat een leuk gezicht was dat zeg!!!! ze waren allebei zo zenuwachtig als wat!!!! ze eindigden uiteindelijk als 4e,maar zijn uiteindelijk gediskwalificeerd omdat daisy begon te galopperen.helaas,...maar dat mocht de pret niet drukken!!!!t was voor hun allebei de allereerste keer dus ik ben harstikke trots op hun allebei!!!!! gaat tenslotte niet om t winnen maar om de lol.Wie niet tegen z'n verlies kan moet gewoon niet meedoen toch?!?!hebben uiteindelijk toch nog een lintje meegekregen,dus we zijn helemaal blij dat we er toch nog een herinnering aan over hebben gehouden!!!!25 juli is er weer een mini-draverij en dan zullen we zeker weer van de partij zijn!!!!wie niet waagt;die niet wint!!!! we zullen jullie in ieder geval op de hoogte houden van die race!!!! wens ons succes!!!! doegie saskia

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:00

Ja het zag er echt vet leuk uit al die shetlandertjes naast elkaar. Ik was er ook, maar ik heb er niet aan mee gedaan volgend jaar misschien!!