nieuwe collega

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

nieuwe collega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 12:19

pffffftt hij is vanmorgen begonnen maar hij heeft nog geen seconde zijn mond gehouden, hij zit al een uur met een broodje in zijn hand en heeft geen tijd om een hap te nemen. Hij kletst nu gewoon door Haha! En ik zit gewoon te tikken. Hoe moet dit verder, denk dat ik binnen nu en een maand een andere kamer vraag.......

:evaw:


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:22

is een dag niet al véél te lang met zo iemand?
Kun je hem er niet op uit sturen om een of andere fopdracht uit te voeren, ben je er gelijk af?!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 12:29

Sterker nog Lau, hij is 10 uur begonnen en 2 uur in zijn aanwezigheid is al te lang Boos!.... Morgen en overmorgen (lekker pokkeweer Haha!) gaat hij veldwerk doen om praktijkervaring op te doen....... Mooi geregeld!

:evaw:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:35

En voor de dagen/weken/jaren erna moet je flink wat fopdrachten bedenken! Anders hou je het nooit uit, en dan heb je er nog lol aan.
Kun je hem niet voor de vierkante-gatenboor erop uit sturen? Dat hij die echt nodig heeft voor zijn veldwerk? Of zou hij die al kennen? Zullen we een actie starten: Help Sjimmy aan nieuwe fopdrachten? Dan moet je wel zorgen dat ál je collega's hem afwisselend voor echte en neppe opdrachten erop uit sturen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 12:52

Mijn vriendin werkt hier ook, en nog wel een paar (iedereen) prettig gestoorde mensen Haha! Dus dat moet lukken. De dichte gaatjes pan is ook wel leuk! maar hij is nog slim ook...... (hij studeert rechten in zijn vrije tijd en doet verder heel veel (heeft alles al verteld) *LOL* dus het moeten ECHT goede fopopdrachten zijn......

Wat ik na 3 uur van 'm weet....
- zijn vrouw werkt bij Shell
- welke cursussen hij heeft gedaan
- hij van haaien houdt
- hij postzegels van Butan spaart
- hij geen rijbewijs heeft
- waar hij woont (noem ik maar even niet)
- hoeveel en welke banen hij gehad heeft
- zijn schoonouders in Buthan (hoe schrijf je dat eigenlijk) wonen en werken
- zijn schoonmoeder tuinarchitecte is
- zijn schoonvader bioloog is
- hij 90 stropdassen heeft.....
en ga zo maar door.
Ik banketstaaf niet dit is ECHT!!!!!! waar.

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:57

Hahaha dat zijn ook ECHT de dingen die ik ook altijd direct vertel aan mensen die ik net leer kennen
Heel veel sterkte het kan nog wel eens een zware week worden geloof ik *LOL*
En mocht je nog denken dat mensen die zoveel vertellen in een korte tijd ook snel uitgekletst zijn...

Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 13:22

Cody schreef:
Heel veel sterkte het kan nog wel eens een zware week worden geloof ik *LOL*
En mocht je nog denken dat mensen die zoveel vertellen in een korte tijd ook snel uitgekletst zijn...
Haha!


Als het dan bij een zware week blijft.... Schijnheilig dan valt het wel mee Lips are sealed Schijnheilig

deze smilies zijn hier wel van toepassing Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

:evaw:

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 13:46

Jeempie wat een kletsmajoor...
Ongelooflijk.... ben er van onder de indruk, zo eentje moesten ze niet tegenover mijn bureau neerzetten!
Troost je met de gedachte dat zo'n kletskous na een par dagen door de hele afdeling bijzonder irri gevonden zal worden, en er nog voor het einde van zijn proeftijd wel uit zal liggen.....
Moeten we voor je gaan duimen?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 14:00

Het probleem is dat hij verder heel goed is, en precies de missende schakel (qua kennis). Als ze 'm alleen op 'n kamer zetten is het probleem opgelost.... Zullen we daar maar voor duimen dan..... En als ik hier over praat wordt het zeker opgelost. Even samen praten met de directeur (klein informeel bedrijf)...
Hij houdt echt zijn hoofd niet...... 't is dat ik het niet zo druk heb, anders was ik nu al naar de directeur gegaan. Ik ben op zich geen zeikerd, ik kan wel ergens tegen, maar dit is echt heeeeeel erg.
wat ik nu nog van 'm weet:
(niet lachen!)
- hij heeft een studieschuld (boeie......)
- hij heeft een zoontje (uit zijn studietijd en daarom die studieschuld)
- hij gaat niet op vakantie
- en alle vakkennis die wij allang weten.......

:evaw:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:22

Ik zit heel hard te broeden op iets nieuws.... maar het lukt niet! Zullen we op kh een topic openen?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 14:23

haha is goed Laui! Doe jij maar Tong uitsteken

:evaw:

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:27

heeft die man niks te doen dan?!!?
Enne heeft ie geen proeftijd? kun je hem aanklagen, wegens teveel prutsmuts over onbelangrijke dingen...
Ik ga ook wel wat fopdrachten bedenken, maar zal moeilijk worden...

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:47

Sjimmy schreef:
Mijn vriendin werkt hier ook, en nog wel een paar (iedereen) prettig gestoorde mensen Haha! Dus dat moet lukken. De dichte gaatjes pan is ook wel leuk! maar hij is nog slim ook...... (hij studeert rechten in zijn vrije tijd en doet verder heel veel (heeft alles al verteld) *LOL* dus het moeten ECHT goede fopopdrachten zijn......

Wat ik na 3 uur van 'm weet....
- zijn vrouw werkt bij Shell
- welke cursussen hij heeft gedaan
- hij van haaien houdt
- hij postzegels van Butan spaart
- hij geen rijbewijs heeft
- waar hij woont (noem ik maar even niet)
- hoeveel en welke banen hij gehad heeft
- zijn schoonouders in Buthan (hoe schrijf je dat eigenlijk) wonen en werken
- zijn schoonmoeder tuinarchitecte is
- zijn schoonvader bioloog is
- hij 90 stropdassen heeft.....
en ga zo maar door.
Ik banketstaaf niet dit is ECHT!!!!!! waar.

Whaaaaaahahahahahaha wat eruuug okee tis niet echt gezellig met mensen die niks zeggen maar hier word je toch ook gek/melig *LOL* van whahahaha jij bent vanavond vast moe!! Gaaaap Gaaaap
XXXX

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:33

Tja, als je nou bij een autobedrijf zou werken, zou je hem wat bougies voor de Golf Diesel kunnen laten halen, inclusief bougievonkjes.
Hmm.. verder weet ik ook geen fopopdrachten...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:56

Done! Je moet alleen nog wel uitleggen wat nou zijn werkzaamheden zijn, dat schept wellicht mogelijkheden!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:59

Haha, en dat jij dat dan ook allemaal onthoudt. dat zegt ook iets over jou! *LOL* Knipoog

Maar toevallig hebben er in het blad 'Onze Taal' de afgelopen maanden heel veel fopdrachten gestaan. Ik zal straks thuis eens eventjes gaan zoeken, bij sommige lag ik echt helemaal in een scheur. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 16:04

mag ik je een tip geven:
nodig hem never nooit uit op een zaken party, wantdan is iedereen na een half uurtje al geirriteerd volgens mij!
fopdrachten weet ik niet precies wat dat zijn dus..



Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 18:20

Karin schreef:
Haha, en dat jij dat dan ook allemaal onthoudt. dat zegt ook iets over jou! *LOL* Knipoog


En als ik nu zeg dat ik minder dan de helft heb onthouden........ Frusty Schijnheilig Lips are sealed Haha!

:evaw:


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 09:01

Hij is al 1 sec stil!!!!!
Mijn collega's worden flink gestoord van hem, ik heb zo'n vermoeden dat dit de eerste wordt die er na zijn proeftijd uitgebonjourd wordt.....

:evaw:

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:08

Bij sommige lui die hun mond niet houden werkt de pizzatruc erg goed. Ander voedsel functioneert ook prima. Tenzij je bij jullie op kantoor niet mag eten op de werkplek. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:14

Gewoon ene oor in andere weer uit, lekker laten kletsen, hij houdt vanzelf wel een keertje op. Zal wel heel onzeker zijn denk ik. Typisch gedrag van iemand die onzeker en nerveus is. Eigenlijk vind ik het wel zielig!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:22

Karin schreef:
Bij sommige lui die hun mond niet houden werkt de pizzatruc erg goed. Ander voedsel functioneert ook prima. Tenzij je bij jullie op kantoor niet mag eten op de werkplek. Haha!


Haha! Haha! Ik geloof dat ik hem snap Karin Haha!
Maar Sjimmy zei net al, dat deze collega zo druk aan het praten was dat hij niet eens aan zijn broodje toe kwam, dat is dus NOG erger! Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 09:27

hmm een onzeker, ik denk het niet. Maar ik sluit het niet helemaal uit.
Bemoeit zich overal mee. Als ik wat tegen mijn collega (en vriendin) zeg bv over privedingen die we samen doen (fitnessen) gaat hij zich er gelijk mee bemoeien. Of als ik het gewoon over een project heb waar ik met een collega aan werk en hij niks mee te maken heeft dan wil hij gelijk het naadje van de kous weten....Maarja, ik sla me er wel door heen, als het zo doorgaat ga ik er (gewoon aardig op een normale manier) wat van zeggen. Ik vindt het wel oliebol want ik kan me er niet zo erg goed voor afsluiten.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:50

Typisch onzeker gedrag, direct proberen te laten merken wat hij wel niet kan. Iemand die zeker is van zijn kunnen, profileert zich niet zo. Dat doe je alleen als je er niet helemaal zeker van bent.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:51

Of hij is niet helemaal op de hoogte van algemene sociale codes die er gelden. Sommige mensen hebben daar (helaas) behoorlijk moeite mee, zie bijvoorbeeld ook de topics over de collega van Janna...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, LuckySeven, MieLo, OmgiliBot, Redford en 47 bezoekers