Nog steeds geen veulen!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Nog steeds geen veulen!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:18

Ilindra is nu al 3 weken te laat.
Heb vandaag de Da gebeld omdat het uier ook nog niet echt opschiet, maar volgens hem moet ik gewoon nog rustig een week wachten pas als ze een jaar drachtig is komt hij langs (1 juli).
Verder is gewoon goed levendig en ook het veulen beweegt regelmatig.
Ik ben zo nieuwsgierig dat ik gewoon niet langer wil wachten dus heb ik vanmiddag al met een bakje veulenbrok achter haar kont staan rammelen, nu maar hopen dat hij /zij het gehoord heeft en een beetje snel komt Haha!


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:29

Wat vreselijk Frusty Knipoog ! Misschien helpt het als je bij d´r gaat zitten en het veulen "eruit kijkt" Verward . Nee... ik zit je maar te plagen hoor, kan me goed voorstellen dat je vindt, dat het veulen NÚ gewoon maar eens moet komen Knipoog ! Ik ben heel benieuwd wanneer we het verhaal van Ilindra eindelijk te lezen krijgen Lachen ! Heb geduld, er is er nog nooit één in blijven zitten Knipoog ! Sterkte met wachten!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 10:14

Nou, komt me bekend voor Boos! mijn pony was 25 dagen overtijd, en op de moment dat je het niet verwacht (wij hadden het gewoon al opgegeven, ze is leeg maar gewoon hartstikke vet *LOL* ) heeft ze het leven gegeven aan een dochter...)
reeds 3 keer vals alarm, ik besluit om om 11 uur nog even te gaan checken (met het gedacht er is toch nog niets) en toen staken de voetjes er net uit Lovers leuke belevenis hoor! Nog even geduld, er is er nog nooit 1 blijven zitten ze komen er allemaal wel een keertje uit (ik denk steeds aan die persoon hier op het forum wiens Fjord 2 maanden te laat was!!! das toch voor het er gewoon uit te knijpen *LOL* )

Nog even geduld, het komt wel!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:59

Oei wat spannend, ik ga duimen voor je dat het snel komt! Ben ook erg benieuwd wat voor een prachtig kind je krijgt... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:05

wachten is moeilijk ik weet het en zeker als ze zo laat zijn, maar er is weinig anders te doen. succes met wachten. we horen het wel

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:47

Ik zie het al, rammelend met een pakje veulenbrok... *LOL*

IK durf te wedden dat Illindra zich sneller om zou draaien dan jij veulenbrok kunt zeggen. Hoe is het trouwens met Handell? Al wat opgeknapt?

Je suis Charlie.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 21:36

Je kijkt niet goed genoeg naar haar buik, Lia. Je moet er echt voor gaan zitten en dan flink turen. Dan komt het. Echt waar. *LOL*

Ooooh Spannend, want ik ben ooooook benieuwd! Want ik wil weten hoe het veulen er uit ziet, zoon of dochter van Parcival!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 05:52

Jaaah ik ben ook benieuwd naar de Parcival, want die is echt geweldig!!! Lovers Idd Lia, niet rammelen met biks, maar flink het veulen eruit kijken haha. Heb je al een wee-opwekkende massage geprobeerd??? *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 08:06

Met de trailer over een hobbelig weggetje rijden misschien helpt dat ?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 08:45

Oh wat erg, en dan zit iedereen hier nog te geinen ook! Bloos Haha!
Er zit idd niets anders op dan kijken kijken kijken kijken, net zo lang tot Illindra gek wordt en zegt: ok ok ok.... Maar misschien kun je beter op je hoofd gaan staan en wachten tot je sokken afzakken... Hoewel geduld natuurlijk een schone zaak is he. Knipoog Tong uitsteken

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 08:56

Chanteren? Geen veulen -> geen voer... Extreme duivel
Niet dat het bij die mutsen van mij geholpen heeft, maar 't is te proberen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 13:25

Nog steeds niets Scheve mond
Eerst dacht ik dat ze wachtte tot de langste dag (21 juni), daarna dacht ik dat ze wachte op volle maan (gisteren), nu heb ik geen idee meer waar ze op wacht.
Het is vast een merrieveulen dat net zo eigenwijs is als haar moeder Extreme duivel , daar helpt geen brok aan.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 11:47

Tjemig... jij hebt wel een volhardend paard zeg }> !
Je kan misschien nog gaan dreigen:" Als dat veulen nú niet komt, heb je nog één keuze : salami of goulasch" Clown .
(dat helpt meestal bij Dikke, als ´ie maar doorgaat met dingen te doen, die niet mogen, dan stopt ´ie wel Knipoog !)
En ja Lia, wat Cassidy ook al vroeg: hoe gaat het met Händell????

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 08:59

Ilindra schreef:
Nog steeds niets Scheve mond
Eerst dacht ik dat ze wachtte tot de langste dag (21 juni), daarna dacht ik dat ze wachte op volle maan (gisteren), nu heb ik geen idee meer waar ze op wacht.


Op de DVT-bbq. Vork

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 10:40

Yootha"]
[quote="Ilindra schreef:
Nog steeds niets Scheve mond
Eerst dacht ik dat ze wachtte tot de langste dag (21 juni), daarna dacht ik dat ze wachte op volle maan (gisteren), nu heb ik geen idee meer waar ze op wacht.


Op de DVT-bbq. Vork
[/quote]

Dan is het veulen haast volgroeid Yootha Haha!
Anders wil een klismaatje misschien wel helpen Lia Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:38

XoNo"]
[quote="Yootha"][quote="Ilindra schreef:
Nog steeds niets Scheve mond
Eerst dacht ik dat ze wachtte tot de langste dag (21 juni), daarna dacht ik dat ze wachte op volle maan (gisteren), nu heb ik geen idee meer waar ze op wacht.


Op de DVT-bbq. Vork
[/quote]

Dan is het veulen haast volgroeid Yootha Haha!
Anders wil een klismaatje misschien wel helpen Lia Knipoog
[/quote]

Bij wie?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:53

mhhh dat is ook niet leuk... maandag is het 1 juli hopelijk is het er voor die tijd? er zal toch niets mis zijn?

leuk een parcival eulie heb er in aalten een jaarling merrie van gezien als jouw eulie ook zo mooi word

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 07:30

Stand van zaken?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 08:47

Bij ons op stal is ook een merrie die al ruim 3 weken overtijd is en de eigenaresse kijkt het er ook uit hoor samen met twee andere meiden ze slapen al zeker 2 weken daar en als je haar s'morgens naar buiten brengt in het land gaat ze meteen grazen alsof er niet aan de hand is ze was op 9 juni uitgerekend het mag nu toch wel komen he, gr. anna

Tasja is bevallen van Fugo

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 08:48

Ze houdt je wel in spanning he? Kun je er nog een beetje van slapen?

Je suis Charlie.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:51

Volgens mij, hoor je opeens gewoon "peng" en dan ligt het veulen ernaast Pling ! Tjeetje, die houdt het wel vol zeg }> ! Dadelijk is het te groot om nog gewoon geboren te kunnen worden Scheve mond . (of zeg ik nu iets heel doms Verward Sorry, ik heb 2 ruinen en ben dus niet zo bekend met veulen-geboortes Knipoog ).
Hoe zit het eigenlijk, leiden ze de bevalling bij paarden ook in, als het veulen maar niet wil komen??? En wordt er eigenlijk ook wel eens een keizers-snee gemaakt???

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:47

illindra houd nou eens op met ons en je baasjes in spanning houden en poep dat kind er uit!!!

trotse moeder van 2 prinsesjes

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 16:50

Is er al wat nieuws? Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 23:01

Nog steeds niets Verward Verdrietig ?!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 05:09

nog niets anders had lia het wel hier neer gezet.

trotse moeder van 2 prinsesjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers