Paardenkrant van 19 juni jl. gezocht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Paardenkrant van 19 juni jl. gezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 22:04

...want ik ben de mijne kwijt. Verdrietig

Waarom die zo belangrijk is? Er staat een foto in van mij en Ameretto bij de endurance in Laag Soeren. Ik heb wel een exemplaar van het knipsel (van Maarten gekregen), maar dat is meegeweest naar Almelo en het ziet er dus niet meer uit. Mijn eigen krant is kwijt, zoek, weg, zit niet tussen de stapel Paardenkranten in de lectuurbak en ik baal dus behoorlijk. Boos!

Wie helpt me aan die bewuste Paardenkrant? Het gaat om het artikel met de foto die in mijn profiel staat (met Annalynn op Ilonka die naast me rijdt). Alvast heel erg bedankt! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:13

Toevallig heb ik er nog 3 liggen, met een beetje geluk zit ie erbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:30

Vanmorgen even met een ooghoek op de achterbank gegluurd en hij ligt er inderdaad! Helaas nog geen kans gehad om het stuk op te zoeken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 09:40

Het staat volgens mij op pagina 2, onderaan in de hoek. Ik zou het echt super vinden als je deze PK aan me zou willen afstaan! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:55

Voor de juiste prijs is alles te koop Haha!:D:D.

Ja hoor, geen punt.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 12:13

hey

ik denk dat je ook kan bellen met de paardenkrant, hebben wij ook eens gedaan!

gr linda

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 12:18

Klopt Liberty, maar dan verwijzen ze je naar de foto-bestelservice. Ik heb liever het originele exemplaar van de krant, dat bij een ander toch in de papierbak belandt. Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 18:51

aha, ok, zal wel eens kijken, maar ik denk dat die in de papierbak zit!!

gr linda

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:08

Even een offtopic vraagje.. Hoe kom je aan de Paardenkrant? Gewoon lid worden? Wat staat er allemaal in? Hoor zoveel mensen erover, maar heb er zelf nog nooit een gezien *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 19:50

Yep, gewoon lid worden! Je kunt een proefabonnement nemen, hebben wij jaaaaren geleden eens gedaan toen we op zoek waren naar een D-pony ('93 was dat). We hadden 'm dus in principe voor de advertenties, maar we vonden het een erg leuke krant en na een tijdje hebben we het om laten zetten naar een jaarabonnement. Nu al bijna 10 jaar. M'n moeder en m'n zusje lezen 'm, daarna neem ik 'm mee naar Utrecht en als ik ze uit heb, krijgt Heike ze.

Het leuke van de Paardenkrant is dat echt alles op paardengebied wordt behandeld. Van grote internationale wedstrijden tot het kringwedstrijdje in Houtbiezendam (om maar wat te noemen Haha!), springen, dressuur, mennen, endurance, keuringen, en in iedere krant staan wel een of twee interviews met een onbekende ruiter. Verder ook een hele zooi advertenties, zowel 'paard te koop' als alles eromheen: dekstations, pensionstallen, makelaars etc. Hij komt trouwens 2 x per week uit, op woensdag en vrijdag.

Kijk even op www.paardenkrant.nl voor een voorbeeldje.