andere weggebruikers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

andere weggebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 16:56

Ik reed vandaag met mijn paard op de openbare weg.Toen kwam er een vrouw[nou ja het leek op een vrouw]langs fietsen en ze begon zomaar naar onze paarden te vloeken Boos! terwijl wij ons keurig aan de ruiteretiquette hielden. Dit is trouwens niet de eerste keer dat mij dat overkomt en het ligt eeeeecht niet aan mij.Zijn er nog meer ruiters die dit mee of hebben gemaakt. groetjes chantal


Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

andere weggebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:47

hoi,

ja chan wij hebben dit ook heel vaak en zeker op dat grote grasveld krijg je gezeur.(in cronesteyn.)

groetjes + -xxxxxxxxxxxxx-alicia.



nikki is de beste en blijft de beste.

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:52

ja dat heb ik ook wel eens meegemaakt, maar ik denk dan maar, dat dat, geen paardenliefhebbers zijn.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 19:52

hoi alicia misschien moeten we de gemeente van leiden eens bellen om te vragen of ze wat aan het ruiterpad kunnen doen want het is nu levensgevaarlijk om er op te rijden.

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:02

chantal21 schreef:
hoi alicia misschien moeten we de gemeente van leiden eens bellen om te vragen of ze wat aan het ruiterpad kunnen doen want het is nu levensgevaarlijk om er op te rijden.

Dit heeft geen zin, ik heb een verzorgpaardje gehad dat door het ruiterpad is kreupel geraakt, wij hebben gebelt, maar ze doen er toch niks aan. Trouwens een deel van het ruiterpad is wel begaanbaar.
maar ff ontopic ik maak zo vaak mee dat ik uitgescholden word ofzo, maar ik krijg ook heel vaak leuke reacties, leuke reacties ben ik heel blij mee, de andere negeer ik. Ik probeer de positieve dingen te zien zoals een aantal jongens op scooters die speciaal voor mij en mn paardje stopten en hun scooter uitzetten, dus trek het je niet aan en sta boven ze.

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

andere weggebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 16:50

hoi,chan je kan het proberen maar je hoort wat Lieke zegt:je hebt niet de kans.

groetjes alicia



nikki is de beste en blijft de beste. Lovers

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:10

laatst toen wij buiten reden reed er contine een vrachtwagen achter ons! Die was van een stoeterij een beetje verder. Hij zat te toeteren, gas te geven, en zat bijna op een pony met die vrachtwagen van hem! Hij wou in halen, maar daar is de weg gewoon te smal voor!! Dan hou je toch een beetje afstand Verward

gr linda


Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 21:01

Tegenwoordig hebben alle weggebruikers haast liberty.Ze houden totaal geen rekening met ruiters Boos! Ik vraag me weleens af waarom ruiters hun bewijs moeten halen terwijl de automobilisten 9 van de 10 keer niet de ruiterseinen kent Verward Verward .Ik zou graag willen dat iedereen die slechte ervaringen hebben met weggebruikers dit te melden en ik zou graag ook willen weten of de mensen met een auto slechte ervaringen hebben gehad met ruiters die zich in het verkeer hebben misdragen. Extreme duivel

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:04

Ja, je hebt nu eenmaal van die mensen die altijd wat te zeggen hebben. Meestal zijn dat diegene die niet echt om paarden geven. Misschien had ze wel een "Bad Hairday"? Gewoon lekker laten gaan hoor! Die mensen hebben volgens mij een heel ongelukkig leven.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Selina12
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 18:56

hoi chan iedereen heeft denk ik die problemen xxxxxxxxxxxxxxxxxxsuzie en selina

selina is the best

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

hoi chan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 21:06

ik ben het met je eens.
en over het ruiterpad ook. Frusty
groetjes van snoocky e Lovers n sanne Haha! Party!!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 00:35

hey
je moet er even op letten dat wanneer het regent, dat iedereen in de auto of vrachtwagen plots nog meer gehaast is dan anders! Echt waar! precies of het is zo van "het regent en ik moet snel thuis zijn" maar ondertussen lopen Gigi en ik daar dan in de regen, en moeten bijna in de gracht inspringen, omdat ze zo dicht langs komen gevlogen (ja letterlijk vliegen bijna!)
De straat van de stal, dat is zo nogal een lang recht stuk en zeker motorijders vinden dat ideaal om even op te trekken! Boos!( Ja mijn paar dan ook!!! Boos!( echt irritant! En onlangs nog op een zeer drukke baan waar ik me niet op de baan waag want dan duurt het geen 5 minuten voordat we aangereden worden, was er nog zo'n ouwe zak aan het zeuren dat ik maar op het ruiterpad moest gaan rijden. Ja ook wel goed gezegd als er géén is!!!!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Dancer, Googlebot, Hanneke137, Poety en 139 bezoekers