concentratie probleem...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 14:16

Tja, daar komt het dan he.. 4 jaar geen f*ck uitgevoerd, altijd overgegaan zonder het boek gezien te hebben... en dan einde 4e klas kom je jezelf tegen... Boos! Examens...

Ik heb al 100 keer tegen mezlf gezegt: zolaat ga je leren! maar nee hoor, dan ben ik ff aan het leren (naja over lezen) en dan ben ik mn concentratie al weer kwijt en lig ik weer te dromen over veele leukere dingen...

maar ja, ik ga het nu weer ff proberen... kben over 10 min vast weer online maar goed...

damn, wat haat ik die examens...

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:20

Hahahaha, oooh, dit komt mij echt HEEEEEL extreem bekend voor.. Irritante is dat ik mezelf nog steeds niet tegen gekomen ben..

MAVO was slaapverwekkend
MTS was slaapverwekkend
HTS was redelijk saai
Universiteit is wat meer werk maar nog steeds goed te doen zonder echt hard te werken..

Maar huiswerkmaken/studeren kan ik dus ook totaaaal niet. Ik zit 10 minuten ergens aan te werken (vooral bij school dingen) en dan is m'n concentratie echt compleeeet foetsie.. Niet fijn.. Maar ja, ik overleef het wel..

TJa, sterkte. Heb niet echt tips Lachen Ben zelf nog op zoek naar een oplossing eigenlijk..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:31

Ik heb het ook nog steeds hoor, ook al werk ik al jaaaaren (zucht, ik word oud). Maar ik heb het altijd al gehad, concentratieproblemen.

Op zich kan ik ook heel geconcentreerd bezig zijn, dat ik alles om me heen vergeet. Maar dan moet het ook wel interessant zijn waar ik mee bezig ben. Zoals mijn opdracht van vanmorgen. Nu is die af en probeer ik me op iets anders te concentreren. Lukt dus niet. Sta om de 10 minuten op om thee te halen, naar de plee te gaan (die 2 hebben ook met elkaar te maken), iets aan een collega te vragen, ff op Bokt te kijken en m'n mail te checken... O ja, en ondertussen ook nog kijken wat m'n laptop allemaal kan en of er nog berichten zijn binnengekomen op mijn mobieltje waarvan het geluid uit staat.

Hoezo concentratieproblemen? Schijnheilig

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:34

Is dit soms een verschijnsel dat vooral bij paardenmensen voorkomt??

Vanacht heb ik zowaar 20 min. in een boek gelezen zonder afgeleid te raken, is wel bijzonder tegenwoordig.

Meestal ben ik met 2 of 3 dingen tegelijk bezig. Momenteel lukt dat niet zo, dat banketstaaf en breien tegelijk. Zelfs niet als ik met mijn paard bezig ben.


Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:43

eh weet niet als ik thuis ben ben ik aan het bokken of ik wil naar viera en dan kan ik ook niet leren maar ik was gistren bij me nichtje moest nog leren en toen kon ik me heel goed concentreren (nu nog afw8en wat voor cijfer ik heb) maar ja dan ben ik niet thuis en kan ik geen andere dingen gaan doen
me nichtje was ook aan het leren dussssss

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 15:24

pppfff kheb net een half uur flink geleerd. En nu heb ik ECHT geen zin meer... Bah... Kben maar begonnen met een vak wat me dan nog redelijk interesseerd (biologie), maar ja, die andere vakken zal ik ook moeten leren Frusty.
Naja, nog ff een half uurtje bokken, dan naar Pinky dan werken en dan vaanvond nog ff 2 hoofdstukjes leren, zucht* Gaaaap

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:13

nee, lov, je theerie gaat nie op...ik kan het wel. Nu ben ik wat minder gedisciplineerd, maar vorig jaar (VWO5)zat ik rustig 6 uur achter elkaar achter m'n bureautje. Af en toe ff pauze, maar toch redelijk stug doorleren.

Nu houdt het na twee uur wel op.....maar da's toch ook nog best goed.....en een boek lezen? de hele nacht als het moet!
Ik kan me alleen niet concentreren als er allerlei bijgeluiden zijn.
Wat fijn dat toch die examenzaal zo onwijs stil was...af en toe zak ik even lekker onderuit en drink m'n koppie thee op (gebracht door van die lieve moeders - op sokken om niet te storen, terwijl die verdomde geschiedenisleraren allemaal kraak en/of tikschoenen lijken te hebben)
En dan is iedereen abso stil en geconcentreerd bezig,.....heerlijk.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:00

leren, ik hou het ook geen 10 min vol hoor, doe nu ook examen vwo oude stijl, en heb al die jaren niks uitgevoerd, ben heel benieuwd of ik dit jaar haal, want kan mezelf zelfs nu er niet toe zetten iets te doen. Vandaag ec examen, ik heb die mappen niet meer opengehad, en van de 9 mappen de laatste 6 nooit iets gemaakt. Lach me rot als ik nou nog een voldoende sta voor het vak, ik had een 6 dus wie weet *LOL* ik ben niet eens zenuwachtig voor die examens, zelfs niet een klein beetje, was ik dat nou maar wel, dan leerde ik misschien nog wat. Maar ik kan me wel concentreren hoor, als ik het maar leuk vind, lees zo in 1 dag een boek van 500 blz uit als ik het leuk vind, doe er eigenlijk niet eens altijd een dag over Verward

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:26

goh, Kim, kan je je niet concentreren?zou je toch niet zeggen als je je daar aan die tafel ziet zitten met je boeken voor je..DICHT!!!!!!!!!!!haha,ik ben pas eeeel kort voor mijn examens gaan leren, moet hierna immers nog 2 jaar Nederlandse doen, dus het voelt niet als examens Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, GoogleAdsense, JillzXDiego, Jorissie, Lugea, Lynn_Nikita, Meliaforever, Mo_86, RenskeFrea, Sabine, Siers83 en 40 bezoekers