1ste 4de en 5de

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

1ste 4de en 5de

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 17:03

gisteren ben ik met een 4 jarige voor de eerste keer op concours geweest. ik moest naar biezenmortel.

ik om half 10 begon mijn springring. ik samen met een jongen van de club gelopen die voor de eerste keer een parcours reed. het stond allemaal best hoog en best moeilijke lijntjes voor de B zeker voor een jong paard. ik verwachte er eigenlijk niet veel van want er stond een grote muur en een tripple in. het begon met een witte oxer en daar ging ze foutloos overheen. muur was 4 ook super. tripple 5 och ze had nooit anders gedaan. alleen bij 10 een beetje groot af. foutloos met 54 stijlpunten. toen vlug vlug dressuren. ik vond het allemaal een beetje tam maar de rest vond het netjes. toen barage moest als laatste de muur ging eruit maar de tripple bleef. alles liep super maar op de tripple ging ze enorm groot maar het paste toch. weer foutloos en 53
stijlpunten. jippie jippie.
toen moest ik nog 1maal dressuren maar toen was het dametje echt op. toch liep ze nog best lekker.

bij de prijsuitrijking werd ik 2x ongeroepen met een 4de en een 5de plaats met 165 en 160 punten.

super tevreden ben ik dus, mooi weer een weekend voor niks stappen.

groetjes [naam]


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:18

Hey
ben jij in Biezenmortel geweest??? Ik had gehoord dat het ontzettend hectisch was geweest, mijn vader was daar namelijk bondsvertegenwoordiger. Als ik geweten had dat je moest rijden was ik mee gegaan. Of later op de fiets gekomen, ik woon namelijk ik Haaren dus niet zover weg.
Nog gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 18:40

idd bij het huldigen van de clubkampioenen en kringkampioenen was er bijna niemand maar dat was ook pas om 6 uur dus iedereen was al weg. en dan werd er nog omgeroepen zonder microfoon in de tent. binnenkort moet ik of in haaren of in berkel enschot rijden. zal wel zeggen wanneer en hoelaat kan je misschien komen

groetjes [naam]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FleurSandro, Trendiction en 49 bezoekers