ja ja het werd weer eens tijd om samen met Sharon (calypso1989 @bokt) en cleo een buitenritje te maken. Dus gister avond samen met Sharon eerst een druk gesprek via msn gehad om af te spreken waneer hoelaat en waarheen we gingen. De conclusie was waneer maandag, hoelaat half 1, en waarheen naar het (
uhmm) groote bos in Eibergen.dus vanochtend vroeg opgestaan (half 10
) en toen kleren aan eten en nog even op bokt geweest natuurlijk. daarna in de auto en naar Laukje, daar mijn spullen weer neer gezet en weer in de auto! toen hebben mijn ouders me afgezet bij manege nijhuis en ben ik vanuit manege nijhuis samen met Sharon op pad gegaan eerst even een poging gedaan om de N18 over te steken maar toch maar even terug gegaan om Leonie (chagrijntje @bokt) de zus van Sharon te vragen een stuk mee te fietsen en als ze dat dan toch deed kon ze gelijk wel wat foto`s maken.nouw wij de N18 deze keer wle over gestoken en op pad naar Laukje. Eenmaal aangekomen bij Laukje heb ik opgezadeld en zijn we op pad gegaan. Naar dat we een klein eindje te hebben gereden kwamen we een heel eng huis tegen! en wat doet Cleo die gaat eten!!! vaag beest! Laukje draait zich in de tussen tijd op en denkt ik doe het niet meer! en wat doet leonie die grijpt weer naar haar camera om een foto van deze 2
te maken!. Toen we bij een zand pad aan kwamen hebben we even een stukje ge galopeert waar Leonie heel blij mee was!(omdat ze de hele tijd zacht moest fietsen) naar het galopje zijn we een klein zandpaadje ingeslagen en is leonie met haar stalen ros door gefietst naar de bult!daar hebben we bult op bult af gedaan en heeft Leonie een hoop foto`s gemaakt
. en toen hebben we Laukje afgezadeld en haar in de wei gezet!en ze leefden nog lang en gelukkig!
p.s. wij danken onze fotograaf leonie nog even bijdeze