dag 36 en 37

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-01 10:06

Begin een beetje de tel kwijt te raken. Komen ook al niet zo veel reacties meer.
Gister was dag 36. Hewb ik me stiekum gewogen. Was toch weer een pondje lichter! Zie je wel, dat weekend dat nekt me...
Gister heb ik 's ochtends 2 broodjes en melk gehad, 's middags een schaaltje muesli, daarna lekker paardgereden (zonder zadel), thuis gekomen macaroni-pap gegeten. En gewerkt tot 21:00.
Vanmorgen weer 2 broodjes en melk. Nu net al wel weer wat dropjes op, de zak kort al behoorlijk in Verward . Wou straks nog naar Des om te rijden, maar het regent hier alweer behoorlijk. En aangezien ik zonder zadel moet, en madam weer in het land staat....
Maar ik moet toch die kant op voor de boodschappen.
Vanavond eet ik een aardappelschotel, en ik moet weer werken.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 10:09

tja het gaat niet zo lekker bij mij, ik zit ook ff niet zo lekker in mijn vel...
beetje stress (afstuderen) ('k was toch zo nuchter....merk er niks meer van)

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 13:54

ben de tel ook kwijt heb geloof ik bij dag 35 het verhaal van gisteren neergezet.
Dinsdag was dus 4 boterhammen, broodje kaas, 2 appels en restje pastasalade, verder Pablo gereden.
Vandaag 4 boterhammen, kopje soep, pakje crackers en een appel. Ook stiekem gewogen zit nu op 62.5 dus het gaat best goed.
Sjimmy, niet opgeven!
Riette, Sjimmy, we kunnen gewoon blijven posten of met PBtjes gaan werken. Maakt mij niet uit, en zolang Bart ons er niet af haalt *grin*.............

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 13:59

wat is dit dan precies? want dat heb ik mij al afgevraagd:?

ik kom er natuurlijk ook weer middenin vallen!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:01

Misschien heb ik een verzorgpaard (eindelijk) 5 min fietsen (nog nieteens) van huis. Dat zou een grote oplossing zijn voor mij, de tijd dat ik loop te snoepen is het meestal uit verveling. En ook voor mijn stress, wordt altijd lekker relaxed bij de paardjes Knipoog morgenavond weet ik het....
Ik geloof da tik het een beetje in kromme zinnen heb opgeschreven maar jullie snappen vast wat ik bedoel Verward
Ik probeer het vol te houden en we doen het lekker gewoon hier tot Bart ons erafschopt OK?
Groetjes Petra

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:38

Wat goed allemaal! Ben ook maar wat strenger geworden op het snaai- en snoepwerk want ik ben echt veel en veel te zwaar op dit moment...

De hele zomer aan de prednison gezeten en daar krijg je honger van en die eetgewoonten ben ik lekker vol blijven houden. Met als resultaat dat ik me niet eens durf te wegen...

Ik merk wel als ik iets afgevallen ben op het moment dat ik mijn kleren weer beter pas!

Groetjes en succes allemaal!

Mieke

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 15:05

Tender, we zijn een maand geleden met een groepje begonnen om af te vallen. We houden elke dag bij wat we eten, snoepen en bewegen, en eens in de week (maandag) mogen we op de weegschaal. Ik ben inmiddels 3,5 kg kwijt, en moet er nog 7 maar in ieder geval 4.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:25

Ik heb geleefd op chocolade vandaag... wel bewust want nothings better for my examns... hopelijk verbruik je door veeel denkwerk ook calorieen.. Lachen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:48

nou, jullie eten nog veel vergeleken bij mij!
Ik ben veels te dik en ik eet uummm, 's ochtends nix, 's middags 1 boterham en 's avonds juist een heeel klein beetje eten!
Ik lijk wel op een anorexia patient! zo weinig eet ik!

xxx so

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-01 22:38

maar da's ook nmiert gezond Soraya! Denk aan je pitamientje, 2 ons groente en 2 stuks fruit! En eet dusdanig veel dat je geen kans loopt op flauwvallen! Je kunt beter wat langzamer afvallen en het lang volhouden, dan snel afvallen en het maar een maandje volhouden (jojo).
Ik heb vanavond stiekum aan de chips gezeten. Heb eeb goeie smoes: ben gister ongesteld geworden... Of geldt dat niet?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 23:15

Heb een goede illustratie van ons bokt dieet... hahahaha
(waar ik trouwens wel ineens erg large lijk met die jas aan hihi) Afbeelding
hihihihihihihihihihi

Nee als mn examens over zijn ga ik ECHT beginnen Vork

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 23:38

mn hoofd is mega-extra large...
(ff voor de duidelijkheid... keb geen waterhoofd!!)

uhm..
bij mij gaat t goed..
let r echt nie op (smoesje: examens) maar ik eet al nie veel...
en nu hek helemaal geen choco eetbui...
vorig weekend hak zoveel feesies dak bijna nie gegeten heb..
all1 zondag warm gegeten...

mn broek zat vandaag iets ruimer... jeeeeeeeeeeeh!!!!

ik ga snel weer serieus met jullie mee doen!! ik hou jullie op de hoogte!!!