vakantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 11:50

ik las het topic van navy en dacht ik ga ook een topic maken, ik ga dus naar canada voor 3 weken en in die tussentijd zijn mijn ouders 10 dagen weg..de bedoeling was; eerst een poosje zouden me ouders expensive eten geven en poetsen,als hun weg zijn doet nathalie (vriendin) het..

das alleen eten geven want anders moet ik erg veel spullen aan haar meegeven die ze thuis moet hebben.. nu alleen voer en emmer en halster en touw. want voor meer heeft ze ook geen tijd,ze heeft een eigenpony en nog 1 pony in diezelfde tijd te doen (passion)

als mijn ouders dan weer terug zijn,zal ik dan mijn ouders expensive weer laten doen? off... als dan bv na een dag laura weeer terug is (die gaat dezelfde tijd ong. op vakantie) die expensive laten doen en rustig aan beginnen met longeren zodat ie dus niet de hele tijd stil staat, en een beetje conditie heeft wanneer ik terug ben..
?

wat zouden jullie doen?btw er is niemand anders 'beschikbaar' maar ik dacht misschien zijn 3 a 4 verschillende mensen in 3weken te verwarrend voor expensive dus zouden jullie dan mijn ouders kiezen,zonder opbouwing of weer iemand anders met opbouwing (laura dus)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 11:52

Expensive kent Laura toch goed? in dat geval denk ik dat het niet zo veel uitmaakt hoor..

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 11:53

iemand met opbouwing Tong uitsteken

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 11:57

wat maakt dan niet zoveel uit? die verschillende mensen bedoel je.. nee denk ik ook niet maar misschien toch wel haha vaag Verward he.. ja haha iemand die opbouwt laus, je weet wel Haha! jij dus Tong uitsteken
maar zou dat dan beter zijn dat ze bv de eerste dag dat ze komt 10 minuutjes doet longeren, en de dag daarna een kwartiertje ofzo??

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:16

hoezo opbouwen?
Lodewijk gaat elk jaar 3 waken met vakantie dag en nacht in het land.
Ik bouw niet af (ja het voer) en ik doe even 2 dagen rustigaan als we weer aan het werk gaan voor de spierpijn maar wbt conditie is er niets aan te merken hoor hooguit dat ie extra fris is

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 12:22

en zijn spieren dan? maar een verschiltussen lodewijk en expensive.. want niet alle paarden zijn hetzelfde. naja dan geen longeren haha

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 11:41

Geef hem lekker drie weekjes vakantie met Passion in het land. Kunnen jullie daarna weer fris van start!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 12:41

Idd, gewoon lekker laten lopen die weken.
Er zijn zoveel paarden die een paar weken vakantie hebben, gewoon de eerste dagen rustig aan doen en dan kun je zo weer lekker aan t werk.
Het is voor de paarden ook lekker hoor die paar weken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AndreaB, Dolce_pony, Flew en 134 bezoekers