155 punten |(!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

155 punten |(!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 16:06

hallo

ik had gister selectie wedstrijd in stryen!

ik moest om 10 uur en half 11 starten, maar me ring viel 40 minuten uit!!

beetje jammer want ik had toen een uur losgereden!!

me eerste proef ging best slecht ik was weer slordig!! Frusty
ik rijd L1 en ik ging op de lange zijde travers lopen want ik zat iets teveel op rechts en me rechterbeen!!

ik had toen die proef 147 punten, beetje slecht maar ja

me tweede proef ging beter,
ook veel beter in de aanleuning
ik had toen 155 punten! Huilen

toen ik me protecol kreeg stond er:
Boos! Party!! Boos! Party!! er stond bij 'cmba in vrije stap de rijbaan verlaten' eerst een 6 en toen doorgestreept een 5!! Boos! Party!! Boos! Party!!

hij zal wel de punten hebben geteld en dat was winst en hij vond het zeker geen winst waard dus heeft die er maar een punt ervan af gehaald!!

maar ja maak niet uit volgende keer beter!!! Haha!

volgende week weer op heerjansdam!!

ps:de foto's komen nog

groetjes daniella

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:21

Volgende keer gewoon nog beter rijden zodat je minimaal 10 punten boven winst zit. Dan maakt dat ene puntje ook niet meer uit Haha!

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 11:19

ja precies op zo'n groot concours ben ik best zenuwachtig maar ja ik rijd ook nog maar 4 maanden op hem en in 6 wedstrijden 3 winstpunten in het L1 dus ach ik mag niet klagen!!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 11:30

je ziet het wel vaker, strepen ze de punten door voor een lager cijfer, omdat ze je toch niet winstpuntwaardig vinden Verward Verward
Ik vind dat zoiets niet hoort, gewoon een regel moet er komen die verlagen achteraf niet toestaat. Verhogen mag natuurlijk wel.
Want ik krijg bij het verschil van 155 en 156 altijd het idee dat het cijfer verlaagd is na de telling.
Of er mag gewoon niet meer in de auto geteld worden. Zou ook goed zijn.
Op school wordt een proefwerkcijfer ook niet meer verlaagd omdat de leraar een fout gemaakt heeft in het voordeel van een leerling, zo zou het met rijdne ook moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 11:44

dan moet je ook 1 lijn trekken en achteraf verhogen ook niet toestaan.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 11:50

hoe ga je dat trouwens controleren?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:56

Als er niet geteld wordt in de auto, kunnen juist die hatelijke 155 pnt. heeeel vaak voorkomen. Er zijn juist ook juryleden die er dan nog een puntje bij doen (of aftrekken) om maar niet op 155 uit te komen.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:51

Toch is 155 een erg beroerde score.
Ik vind gewoon dat juryleden het eerlijk moeten doen, verschrijven kan, maar soms gebeuren er dingen die wel heeeeel toevallig zijn.

OPhogen is natuurlijk nooit weg Haha! men is al streng genoeg

154 of 156 is gewoon makkelijker te verkopen dan 155.
Net als die 5,4 voor een proefwerk.
Ik heb zelf 4 maanden voor de klas gestaan, scheikunde gegeven, maar ik heb nooit verlaagd, wel eens een oogje dichtgeknepen of later verhoogd als ik iets over het hoofd gezien heb. Verlagen vind ik gewoon gemeen, ophogen kan iemand gewoon helpen.
Door ophogen ben ik ooit overgegaan van 5 naar 6 VWO, dus....

Zo zouden juryleden ook moeten denken, oogje dicht, gewoon het geluk aan de ruiter geven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:28

waarom zou je structureel een gelukje aan de ruiter moeten geven? Moet je maar beter rijden!!

Ik vind het net zo banketstaaf als je 168 of 181 punten haalt.

Als je zorgt dat je overall gewoon goed genoeg bent komt het helemaal niet aan op dat ene puntje. Een goede proef wordt wel met meer punten beoordeeld, en dat geldt voor iedereen.

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 17:23

ik vind ook dat je dan 1 lijn moet trekken,het kan natuurlijk toevallig zijn dat je 155 punten behaald, das best jammer ik heb het wel is eerder gehad aan het begin baal ik ff maar ik lig er echt niet wakker van ofzo!!

ik snap alleen niet dat je precies met het laatste onderdeel c-m-b-a in vrije stap de rijbaan verlaten een ander cijfer ineens moet geven en staat ook geen opmerking bij, dat snap ik niet

maar ja ik zeg altijd:HET IS EN BLIJFT EEN JURYSPORT,DOE JE NIKS AAN!! Haha!

groetjes daniella