nieuw hier!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 17:43

Hallo allemaal,ik ben madelien tjokrodikoro en ik ben 13 jaar.Ik rij nu al 9,5 jaar paard.Ja ik weet het het is ongeloofwaardig,maar ik ben toch echt op mijn 3e begonnen (het was een maand voor mijn 4e verjaardag).Na 7 jaar zaniken en zeiken voor een eigen pony kreeg ik een eigen pony : ZORRO.Dat was een shetlander-ruintje van 7 jaartjes oud en donkerbruin/zwart van kleur waarmee ik veel heb meegemaakt.Eigenlijk was hij maar een proefkonijn of ik het allemaal wel aankon (nou ja zeg daar twijfelde ik niet aan maar ja mijn ouders wel) en of ik niet na een paar maanden genoeg van hem zou hebben.Nou na 1,5 jaar bleek dus dat ik het echt meende en mocht ik een andere pony erbij (moest ik wel een gedeelte meebetalen maar dat was in orde).Nou dus wij op zoek gaan en toen zag ik hem: LUCKY ik was meteen Lovers Mijn andere pony werd dus Lucky.Een welsh-hengstje van 5 jaartjes oud.Hij is echt een schat van een pony.Toen ik hem kocht was hij net onder het zadel (een paar maandjes) en nu gaat het goed met hem.Na een maandje 2 pony's te hebben gehad besloten mijn ouders en ik Zorro te verkopen aan iemand die bij mij op stal stond met een fjord.Nou zo gezegd zo gedaan het was wel handig want ik zag hem nog steeds en ik mocht ook van alles met hem doen.Toen moesten ze op stal nou ok geen punt maar 2,5 week geleden hoorde ik dat alle hengsten op stal gecastreerd moesten worden (dus ook Lucky).Nou de boer (de eigenaar) gaf een keuze of weg of castreren.Nou ik koos voor weggaan,want ik zag geen enkele reden waarom ik hem zou laten castreren (hij was/is superlief).Na een weekje vond ik een andere stal voor Lucky.Eigenlijk zou ik nog diezelfde dag weggaan,maar ik besloot de dag erna Lucky te verhuizen (zo kon ik alles rustig inpakken rustig gedag zeggen enzo.)Nou de dag erna alles inpakken en afscheid nemen van iedereen (5 pony's en 5 mensen) vooral toen ik afscheid van mijn oude shat ging nemen kwamen de waterlanders te voorschijn Huilen en toen kwam het moment : ik ging weg ik laadde lucky in en ik vertrok.Op de nieuwe stal aangekomen werd lucky gek (nou ja bijna dan)maar goed na een paar daagjes was ook dat weer voorbij en werd hij werd de oude.Nou ja nu weten jullie ook weer hoe het een beetje met mijn leven is gegaan sinds ik pony's heb............

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: madelien op 2001-05-16 17:45 ]</font>

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:38

welkom! wat een verhaal, ga die van mij niet helemaal vertellen hoor! er zijn er btw veel hier die net van stal zijn verhuisd(ik ook) dus e zult je wel thuis voelen Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 12:51

Welkom hier. Je bent al gewaarschuwd anders zie mijn onderschrift.

Trouwens waarom moesten alle hengsten gecastereerd worden van de boer????

Gr Pris

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:50

Welkom!! Ik kom hier nu ongeveer 1.5 maand en ik ben nu al verslaafd. Was ik al na een week je hoor, dus dat zegt wel wat! Veel plezier hier!!!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:05

hooi maddy
wat leuk dat je hier ook bent gekomen.

welkom hier ikke ook al verslaafd *LOL*

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:16

nou, welkom!
Ik ben Soraya, ik had mijn eigen paardje, Soraya, maar die is overleden! Verder.
Ik ben 14 jr. en kom uit Rotterdam!

xxx so

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:56

hai!! heb ik jou niet op m'n icq lijst staan??? nou iig welkom hier!

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-01 22:44

hhhhhhooooooooiiiiiii allemaal,

ja blijkbaar is iedreen verslaafd aan bokt nou ik ben benieuwd.Ja flopsy je hebt mij in je lijist staan als het goed is.Der reden dat ze gecastreerd moesten worden is omdat ze allemaal het land op moesten en naast ons land is een andere stal met merries en nou waren ze bang dat de 3 hengsten door het hek zouden gaan en over de sloot om naar de merries toe te gaan.Ok kan wel wezen maar mij boeit het niet ik voel me helemaal thuis prutsmuts en ik zal binnenkort foto's plaatsen van mijn pony en mijn vorige pony.oh ja ook hallo kvika en soraye waar van rotterdam woon jij dan? ben altijd op zoek naar mensen uit rotterdam.........