mijn wijffie <snik> I LOVE YOU

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

mijn wijffie <snik> I LOVE YOU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 10:24

ze is er niet meer ! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Het enige wat ik nu nog kan is janken. Gister was ik op de manege en ik had s avonds les om 20.00-21.00. Marcella (verzorgster van misty) kwam op de manege, ze stonden in de wei dus wij liepen naar de wei maar toen marcella aankwam zag ze nikkie ook al niet staan in de wei, maja ik hoopte dat ze ergens zou staan en probeerde niet meteen het ergste te denken. (nikkie en misty waren van de manege en niemand keek er naar om behalve marcella en ik)

Dus wij gaan zo naar een meisje en wij vragen waar nikkie is en zei weet het ook niet nou ik meteen janken Huilen dus zei ging het vragen.....
ze kwam naar buiten en zei ze is verkocht...nou ik had het niet meer en liep weg richting misty (de wei in) en alleen maar janken dus wij hadden ook alvast afscheid genomen van misty want ja je weet maar nooit als die egoistische banketstaaf haar ook weg doet.Later gingen we weer naar de kantine en kregen wat te drinken.
Iedereen deed heel rustig er over enzo :'ja ze moeten allemaal een keer weg'

nou de eigenaar van de manege heeft ons niet eens 1 keer aangekeken en we zijn m HELAAS heel vaak tegen gekomen en hij zei helemaal nix !!!

nou toen had ik les en heb heel de les lopen janken !!!
me moeder von het niet kunnen en heeft henk (manege eigenaar) later opgebeld en hij vertelde dit:

Zaterdag eind van de middag had ze een hele erge koliek aanval en de dierenarts is er bij gekomen en die had dr onderzocht en die zei dat ze alleen kon blijven leven als ze naar die kliniek in utrecht ging maar hij zei ook als je van dit diertje houd laat je m in slapen ze heeft veel te veel pijn en dat hebben ze gedaan !!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen ze is 29 geworden.

als ze nou verkocht was kon ik dr nog 1 keer zien afscheid nemen maar dat kan nu niet meer Huilen Huilen Huilen Huilen waarom wordt alles van mij afgenomen ??

MIJN MEISSIE ZE IS ER NIET MEER AL 1,5 WEEK !!! IK WIST NIX !!! Ik hou van je lieverd !!! ik zal je nooit vergeten !!!

" uit het oog ben ik je verloren maar in mijn hart ben je herboren !!

xxxxxxx aan mijn liefje ik zal je missen !!!

Linda Huilen

ps lisanne en priscilla nix zeggen tegen de kleine kindjes en die andere kindjes op de manege die mogen het niet weten eigenlijk alleen ik en marcella maar ik kan het niet voor me houden als jullie nog foto's hebben van dr wol ik die graag bij laten bestellen


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:35

oooooh wat erg, weet hoe je je voelt, mijn lieveling is vorig jaar ook afgemaakt zonder dat we het wisten. Ik wens je heel veel sterkte toe, ze heeft nu geen pijn meer.


Ik hoop dat je aan onderstaande iets hebt, mij heeft het erg geholpen.
Sterkte Renee

DE REGENBOOGBRUG

Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug.

Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en ze voelen zich daar warm en prettig.

Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer beter, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen, of in de dagen die voorbij gaan...

De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten.

Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en zijn voor altijd bij elkaar. Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen het kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven.

En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:37

Wat erg voor de pony dat ze zo ziek is geweest, maar het is het beste voor der. 29 is en heel mooie leeftijd voor een pony en ze heeft het dus wel goed gehad. Anders had ze niet zo oud geworden.

Ik denk ook niet dat de manege eigenaar er behoefte aan had om iedereen op te bellen dat de pony ingeslapen is. Hij zal er zelf ook wel mee gezeten hebben.

Sterkte.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:15

Wist ik helemaal niet! Wat erg voor jullie. Ik denk dat Henk het er zelf ook moeilijk mee heeft want hij heeft deze pony's al heel lang. Ze had echt pensioen bij hem.

Sterkte meisje!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:03

Wat erg voor je!! Maar voor de pony is het wel beter nu heeft ie iniedergeval geen pijn meer!! Sterkte meid!!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 16:39

thnx voor jullie reacties en Merilyn het was geen manege pony ze is het geweest en er werd niet meer naar haar omgekeken alleen ik en nog een meisje het was een kleine moeite om het even te zeggen ik verzorgde haar al 4 jaar

xxx Linda

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 20:31

Oh, ik vind dit zo ontzettend vreselijk voor je! Ik weet hoeveel verdriet je kan hebben met een paardje die er niet meer is! Huilen

Veel sterkte toegewenst!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Re: mijn wijffie <snik> I LOVE YOU

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 09:11

nikkiemisty schreef:
ps lisanne en priscilla nix zeggen tegen de kleine kindjes en die andere kindjes op de manege die mogen het niet weten eigenlijk alleen ik en marcella maar ik kan het niet voor me houden als jullie nog foto's hebben van dr wol ik die graag bij laten bestellen


Tuurlijk, we zullen het aan niemand vertellen!
Ik heb nog wel een paar foto's van haar, ze zijn niet super maar ik zal de negatieven voor je opzoeken en dan krijg je ze donderdag!
Dat beloof ik!!!

Ik vind het echt zo erg, arme Nikkie.
Ze was zo superlief!
Liepen we zo met die bos haren die ze weer eens kwijt was geraakt terug uit het weiland.. Verdrietig
Arme Nikkie.. Lieve kleine witte pony...

Heel veel sterkte Lin!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 15:47

wat erg zeg en dat je geen eens afscheid heb kunnen nemen.
maar denk maar zo ze heeft haar laatste jaren een heerlijk leven gehad.
heel veel sterkte de komende tijd.

groetjes diana

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 15:58

wat erg voor je, heel veel sterkte
je moet maar zo denken: ze lijd niet meer.....


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: mijn wijffie <snik> I LOVE YOU

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 20:44

Spirit schreef:

Ik vind het echt zo erg, arme Nikkie.
Ze was zo superlief!
Liepen we zo met die bos haren die ze weer eens kwijt was geraakt terug uit het weiland.. Verdrietig
Arme Nikkie.. Lieve kleine witte pony...


Ja, met die bos haren Verdrietig
hadden we ze nou maar niet weggegooid Verdrietig

Heel veel sterkte lin!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rien10 en 35 bezoekers