test hoe mood je bent

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

test hoe mood je bent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 17:00

www.dovemoodtest.nl gr leoni en ik BEN VANDAAG OOK JARIG IK BEN 13!
;) ooh ja het is voor vrouwen :D :D
Laatst bijgewerkt door leoni op 01-08-02 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 19:05

heb het gedaan ze zeiden dat ik uit m'n hum was, nou ja ik ben helemaal niet uit m'n hum Clown

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 20:15

Ik voel me helemaal op en top vandaag, hahaha
maar dat wist ik al voordat ik de test deed.
Ik had voor oranje gekozen. Is dus een goede kleur
Echt superrrrrrr happy is ikke Haha! Haha!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 20:20

ik had rood en was volgens die site ook uit m´n hum hahaha Haha!
dus niet!!! Pling

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 15:45

Oranje, ik wou eigenlijk die geel, maar dat kan niet he?! Vaag.
Maar ik voelde me goed ofzo, en vrouwelijk.
Ik wou vanavond tutten, ehum Misselijk heb ik dus echt geen zin in vanavond.
Lekker zappen met chips, daaaaaar heb ik zin in!! *LOL*

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 16:39

"JE HEBT ORANJE GEKOZEN
Soms zou je wel eens een man willen zijn. Maar dit zijn de dagen dat je dolblij bent dat je een vrouw bent Verward Het straalt van je af. Je voelt je mooi, je voelt je zeker, dit is jouw dag. Bellissima! Geniet er met volle teugen van, want dit zijn van die zeldzame momenten die je zo lang mogelijk wilt vasthouden. En houd je ogen goed open, jouw uitstraling zal ook mannen niet ontgaan. (ieps!) Dus, of je nu een partner hebt of niet, geniet lekker van alle aandacht die je krijgt! Misselijk Kijk hiernaast voor tips om je vandaag op en top vrouw te voelen. "

OMG! Haha!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:06

Ik ben een onopvallende grijze muts Haha! Het is tijd om naar buiten te komen! Ik moet naar de dichtsbijzijnde ikea om daar in de ballenbak te duiken en mezelf ervan te overtuigen dat ik weer 6 jaar ben Schijnheilig

bla..bla..bla.

Maar het kadootje dat je jezelf kan toesturen is wel leuk (www.dovemoment.nl) Haha! Dit keer is het een bodylotion met douchegel.. wel lekker Knipoog

Hedwig

Berichten: 56
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:52

Ik had ook de kleur rood gekozen.

Ik was uit me hum.Maar dat is echt niet waar!
Ik voel me juist blij!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:56

Ik ben een stresskip!!! stelletje liegenaars!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:42

k ben uit me hum, klopt wel een beetje want ben een beetje sjaggie. loop op msn ook iedereen afte krakken, das goed voor mij Haha!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:51

BartVB schreef:
"JE HEBT ORANJE GEKOZEN
Soms zou je wel eens een man willen zijn. Maar dit zijn de dagen dat je dolblij bent dat je een vrouw bent Verward Het straalt van je af. Je voelt je mooi, je voelt je zeker, dit is jouw dag. Bellissima! Geniet er met volle teugen van, want dit zijn van die zeldzame momenten die je zo lang mogelijk wilt vasthouden. En houd je ogen goed open, jouw uitstraling zal ook mannen niet ontgaan. (ieps!) Dus, of je nu een partner hebt of niet, geniet lekker van alle aandacht die je krijgt! Misselijk Kijk hiernaast voor tips om je vandaag op en top vrouw te voelen. "

OMG! Haha!


HELLUP!! Niet nog een Tong uitsteken
Dat had ik nou niet van je verwacht bart?!
'k ben zwaaaaar teleurgesteld! Scheve mond Verdrietig

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:31

BartVB schreef:
"JE HEBT ORANJE GEKOZEN
Soms zou je wel eens een man willen zijn. Maar dit zijn de dagen dat je dolblij bent dat je een vrouw bent Verward Het straalt van je af. Je voelt je mooi, je voelt je zeker, dit is jouw dag. Bellissima! Geniet er met volle teugen van, want dit zijn van die zeldzame momenten die je zo lang mogelijk wilt vasthouden. En houd je ogen goed open, jouw uitstraling zal ook mannen niet ontgaan. (ieps!) Dus, of je nu een partner hebt of niet, geniet lekker van alle aandacht die je krijgt! Misselijk Kijk hiernaast voor tips om je vandaag op en top vrouw te voelen. "

OMG! Haha!


Zie je ik wist het! Bartvb is gewoon een vrouw van 80 jaar die zich als jongen van 23/24 doet! Haha!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:06

JE HEBT BLAUW GEKOZEN:

Go girl! Je bruist helemaal. Zoveel energie en innerlijke kracht heb je maar een paar maal per jaar. Dit is het moment bij uitstek om bergen te verzetten en al die dingen te doen die je altijd had willen doen. Ga ervoor en doe ze, want voor je het weet ben je weer de "oude" jij en niet deze turboversie van jezelf...


Hahaha ben juist nu zo slap als een vaat doek maar ja....

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:45

Kirsten schreef:
JE HEBT BLAUW GEKOZEN:

Go girl! Je bruist helemaal. Zoveel energie en innerlijke kracht heb je maar een paar maal per jaar. Dit is het moment bij uitstek om bergen te verzetten en al die dingen te doen die je altijd had willen doen. Ga ervoor en doe ze, want voor je het weet ben je weer de "oude" jij en niet deze turboversie van jezelf...


Hahaha ben juist nu zo slap als een vaat doek maar ja....


Die had ik ook gekozen! Leuk dat zij bedenken dat ik zoveel energie heb, terwijl ik op het moment bijna op m´n tandvlees van vermoeidheid loop Verward *LOL* (Of zou het komen van al die bergen die ik net verzet heb Knipoog !)

Ik vond de uitslag van Bart wel eeeeerg leuk *LOL* Knipoog !

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 14:03

leuke test he?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:37

JE HEBT ROOD GEKOZEN
Grrrrrrrrrrrr, beetje uit je hum vandaag? Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt? Daar laat je toch zeker je dag niet door verpesten. Zeg wat je dwarszit. Schreeuw het van je af. Het is tijd om in de relaxstand verder te gaan en jezelf eens lekker te verwennen. Kijk hiernaast voor tips om weer in je hum te komen.

Super-de-luxe:
Ga lekker shoppen met een vriendin en ga je te buiten aan al die kleine dingetjes die heel leuk zijn, maar waar je eigenlijk niets aan hebt.

Lachen:
Laat je kietelen door iemand in je omgeving.
Lachen doet wonderen.

Doorstroming:
Begin je dag fris met een wissel douche, warm, koud, warm, koud. Dat is niet alleen goed voor de doorstroming van je bloed, maar doet ook wonderen voor je humeur.
De vitaliserende werking van Dove Massage Shower helpt je daar nog eens een extra handje bij.

Rust:
Loop naar het toilet, schreeuw even goed je longen uit je lijf en negeer de blikken die je volgen als je in alle rust van het toilet komt.

Aanrader:
Een voetmassage is echt een aanrader. En als je dan toch bij de masseur bent, kun je je net zo goed helemaal onder handen laten nemen.

Wist je dat?:
... rood in een slaapkamer de passie en hartstocht opwekt
... als je droomt over rood, voorspelt veel onverwacht goed nieuws
... rood in China de kleur van geluk en voorspoed is en daarom veel gebruikt wordt bij huwelijken? Kindertjes in China krijgen hun naam tijdens een zogenaamde 'rode ei' ceremonie.
... rood de kleur is die het meest effect op mensen heeft. Waarschijnlijk heeft dit te maken met vroeger tijden waarin de mensen nog leefden van vruchten. Rijpe, en dus eetbare vruchten, nemen meestal een rode kleur aan. Zo is het menselijk oog overgevoelig geworden voor de kleur rood.

(Ik had inderdaad niks te doen Schijnheilig)

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:15

BartVB schreef:
"JE HEBT ORANJE GEKOZEN
Soms zou je wel eens een man willen zijn. Maar dit zijn de dagen dat je dolblij bent dat je een vrouw bent Verward Het straalt van je af. Je voelt je mooi, je voelt je zeker, dit is jouw dag. Bellissima! Geniet er met volle teugen van, want dit zijn van die zeldzame momenten die je zo lang mogelijk wilt vasthouden. En houd je ogen goed open, jouw uitstraling zal ook mannen niet ontgaan. (ieps!) Dus, of je nu een partner hebt of niet, geniet lekker van alle aandacht die je krijgt! Misselijk Kijk hiernaast voor tips om je vandaag op en top vrouw te voelen. "

OMG! Haha!


Oei, da's niet zo best Bart, wat nu? Haha!

myrthe

Berichten: 1353
Geregistreerd: 30-10-01
Woonplaats: ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 17:31

ik heb oranje Haha! happy

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 16:55

Adem in....Adem uit....
Ik had rood gekozen en ben uit m'n hum, klopt, want ik heb afschuwelijke koppijn!!! Boos!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 17:12

Ik heb blauw gekozen, ik bruis van de energie Haha! Niet dus, klopt geen bal van, want ik ben hartstikke moe Gaaaap

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:09

Ik had ook blauw gekozen, het klopt eigelijk wel :d
Enneh... ik ga snel naar de winkel om een blauwe bikini te kopen Knipoog

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:04

Tessa_N schreef:
Ik voel me helemaal op en top vandaag, hahaha
maar dat wist ik al voordat ik de test deed.
Ik had voor oranje gekozen. Is dus een goede kleur
Echt superrrrrrr happy is ikke Haha! Haha!


ME TOO

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:40

ik had rood gekozen, en volgens die test was ik met m'n verkeerde been uit bed gestapt Scheve mond

__rosalie__
Berichten: 674
Geregistreerd: 04-07-02
Woonplaats: Weesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 10:51

voel me happy had oranje gekozen

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 11:45

leuk he die test?