Nieuwe stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 12:45

Nou, alles is zonder problemen verlopen, op een kunstje van de stalhulp na..maar ja..zij was dan ook een van de belangrijkste redenen dat ik weg ben gegaan.
Ik mis iedereen echt vreselijk...op zich zijn de mensen die ik tot nu toe ontmoet heb ontzettend aardig, maar toch...het zijn niet de vrienden die je al had. Ik hoop maar dat zal blijken dat je geen vrienden bent alleen omdat je paarden bij elkaar op stal staan Scheve mond\
Phoebe heeft het geweldig naar haar zin, maar die voelt zich ook overal thuis.
Marillion maakt zich vreselijk druk, die vindt het nog niks.
Imatador staat gelukkig heel rustig, die is er stil van Lachen
Helaas gingen ze vandaag het land niet in, want de andere paarden worden ingeent.
Vanavond kastjes inruimen en een beetje stappen met Maril en Mat longeren.
Het is nog steeds heel gek dat ik nog niet naar de manege ben geweest...raar idee...


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:46

Lekker dat je het nu in ieder geval achter de rug hebt, en hopen dat de paardjes hier nu maar snel zullen wennen, maar dat lukt vast wel.

Navragen is beter dan afvragen.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:59

Ik hoop dat je het goed naar je zin zult hebben. De stap is vaak moeilijk maar de verademing erna is heerlijk. Heel veel plezier daar.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:55

Suzanne, die vrienden vind je bij deze stal ook wel hoor, dat weet ik zeker!

Je moet gewoon nog even je draai vinden, vaak duurt dat bij ons mensen langer dan bij die paarden.... Als er maar eten is, vinden ze het heel gauw best!

Wat zul jij een rust vinden bij het idee dat je niet meer zes keer per dag naar die manege hoeft om te controleren of er gevoerd is, uitgemest is en je paarden uit hun stal te halen. Scheelt een hoop tijd en die kun je dan fijn aan je kinderen of aan jezelf besteden. Ben je wel een keer aan toe denk ik!

Groetjes Mieke

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 14:02

c
Laatst bijgewerkt door janna op 14-02-22 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt

-

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:21

fijn dat alles goed is gegaan.hoe zijn de stallen daar?en hoe is de verdere accomodatie?goed in orde?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 21:30

De accomodatie is super. Echt een hele vooruitgang.

Een megagrote Agterberg binnenbak(30/80 ofzo) en een eb/vloed buitenbak (20/60). Twee paddocks en nog een buitenbak (20/40)
De boxen zijn ook allemaal luxe en vooral licht. Ze geven twee keer pd brok en 's morgens en 's avonds hooi/kuilgras. Das dus wel in orde.
De mensen zijn ook heel aardig, dus ik begin er vertrouwen in te krijgen. Op maandagavond is er menles...super dus voor Phoebe!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:40

owww klinkt echt gaaf!net als mijn stal...........maarre echt leuk!mennen met phoebe!als ik zover ben met tink kom je dan ook eens tinkie mennen bij mij?


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 10:00

gelukkig dat alles zo goed gaat! Wij missen jou ook hoor!!Veel plezier daar!!groetjes monique.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 10:08

Klinkt echt hartstikke leuk!!

Kan je je vrienden niet overhalen om daar ook te gaan staan? Lachen

Staan er veel mensen op deze stal? Nieuwe vrienden maak je hier vast ook snel!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 11:52

Eh Jura je kent deze stal!! Daar heb je mij en Orry bezocht weet je nog wel *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:45

Oooh dus ze staat nu daar!! Jij bent net weg en zij is daar gaan staan? Begrijp ik dat nu goed of...? Verward

Ik heb niet alles kunnen lezen dus ik zal wel wat gemist hebben! Kon ze niet naar jouw nieuwe stal?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:50

Het valt ook niet mee he. Bij ons op stal is het kei en keigezellig en ik voel me er altijd goed. als ik chago ben, ga ik toch weer vrolijk naar huis. Maar ik vind het niet leuk dat mijn paarden niet zo vaak in de wei komen, en nu krijgen ze ook al een paar maanden geen hooi en/of kuilgras te krijgen. En ik hoor van iedereen (incl. offereins, niet de minste) dat het zo belangrijk is! Ik heb wel het gevoel dat ik mijn dieren te kort doe nou en ik kan wel overal over beginnen maar voel me echt een zeur. Ik zit in dubio.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 14:53

Hihi..die Jura!!! Ja, ik dacht..ik wacht even tot Orri weg is, dan kan ik daar veilig staan, hahahaha. Nee hoor..ik wilde eigenlijk helemaal niet weg, want ik vind de mensen op Pampushout veel te leuk, maar ja...soms heb je geen keuze meer.
Ik heb overwogen om bij Orri te gaan staan, maar 600,- en dan alleen een buitenbak en een beperkte wei, vond ik toch wat te prijzig. Nu heb ik voor hetzelfde geld een megabinnenbak.

Ik word steeds blijer met deze beslissing. De paardjes wennen al aardig, heb ze vandaag voor het eerst gereden. De bodem is voor Mat echt ideaal. Natuurlijk stond iedereen langs de kant te kijken, dat is altijd even naar, maar vooral met Mat hoef je je niet bepaald te schamen. Marillie ging ook wel fijn, maar was wat loperiger, door de enorme ruimte daar.
Ik heb op een Friese merrie gereden...leuk beessie ook wel...ik had nog nooit op een Fries gereden. Paardje zat wel wat vast rechts, maar ik kreeg hem er goddank doorheen (pffff weer een vuurdoop doorstaan) en ze vroeg ofik hem zo af en toe voor haar wil rijden.... de mensen zijn echt aardig allemaal, het wordt echt leuk nu! *LOL*
Mariltje stond lekker in het land vanmorgen en Mat mag strakjes nog even...lekker dus wel voor ze!
Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 15:31

Zo te horen heb je een goede keuze gemaakt hoor, en nieuwe vrienden komen vanzelf!!! Veel plezier daar!

Sonja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, manubres, Selina en 35 bezoekers