verslag clinic Armstrong

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

verslag clinic Armstrong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-02 08:00

de clinic zal starten met twee groepen van vier ruiters
de clinic begint om 9.30 en eindigd om 16.30
alle deelnemers veel plezier en een leerzame dag zoals ook voor de bezoekers;

tot ziens in Leusden

rinus
Laatst bijgewerkt door westernworld op 23-06-02 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt


Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:24

Vandaag ben ik naar deze clinic geweest en ik moet zeggen petje af hoor!!! Het was een zeer leerzame clinic met een instructeur die duidelijk uitlegde wat hij van je wilde en waarom. Josh betrok het publiek bij zijn clinic en ging heel seriues op alle vragen in van zowel ruiters als publiek.
Ik heb er zeker wat van opgestoken waar ik in de toekomst mee ga werken. Het was leuk om de combinatie's te zien werken en vooruit te zien gaan tijdens deze clinic.
De accomodatie in Leusden leent zich uitstekend voor een evenement als dit. Gezellig waren ook de standjes (waar ik veel te veel heb uitgegeven) en de lunch (indonesisch) was heerlijk!!
Kortom ik heb het enorm naar m'n zin gehad en ik denk dat degene die vandaag verstek hebben laten gaan heel wat gemist hebben!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:22

ik sluit me bij het bovenstaande aan
heel erg leerzaam, enorm gezellig, leuke mensen allemaal
ik heb er veel aan gehad, josh armstrong is een goede trainer
hij heeft echt een gave om iets goed uit te leggen,
hij heeft heel wat te vertellen, en ik heb er iig veel van opgestoken
bedankt rinus! was een geslaagde dag!!

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:25

Ik ga het in ieder geval morgen toepassen op mijn paarden wat hij vertelde. Het was een hele leerzame dag en voor herhaling vatbaar. Hopelijk lukt iets dergelijks vaker. En dan ben ik weer van de partij.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:29

Moet het ook effe kwijt. Dit was een leuke en zeer leerzame clinic.
alles liep ook vlot door alleen het eten was te lekker en heb ik dus teveel gegeten wat niet echt bevorderlijk is wanneer je daarna op je paardje klimt. Iedereen kreeg ruim voldoende aandacht en de bak was heerlijk riant groot. Zo'n bak wil ook. Stalling was goed verzorgd. Bedankt Rinus ik heb ook geen onvertogen woord gehoord vandaag het was het geld dubbel en dwars waard.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 14:59

natuurlijk ook een verslagje van mij zelf:
na een paar weken van toch wel plannen en zwoegen,entree bewijzen ontwerpen de lunchvoucher een cache aan meegeven,de stalpagina's met naam deelnemers en hun paardsnaam erop.maken
contact houden met Josh,samen met henriette en haar zus(je).
met ingrid en irene ideeen spuien over de organisatie,catering plannen,
werd het zondag 23 juny, een stralende dag,dus buitenclinic in die bak van 50 x 70 mtr,we hadden een megafoon tot onze beschikking,zodat Josh tot op de rijksweg te horen was.
na een zeer kort welkomswoordje van mij,begon Josh met de eerste groep van vier deelnemers van half tien tot elf uur daar na groep twee tot 12.30 uur om 13.00 uur lunch die doorliep tot drie uur,zodat iedereen tijd had om zijn bordje wel twee tot drie keer vol te gooien,ik heb er een paar gezien die wel vier keer een vol bordje haalde,het smaakte waarschijnlijk,intussen was Josh begonnen met de volgende cyclus van de clinic,nu vroeg josh een paard van een van de deelnemers en reed mee in de clinic,daarbij een style ten toonspreidend die diepe bewondering bij iedereen opwekte,een geweldige ruiter.
daarbij heeft hij een enthousiasme!, en de gave om alles zo uit te leggen zodat een ieder het begrijpt,en geduld om elke vraag te beantwoorden zelf drie keer als dat nodig was.
tribuneridders een man of twintig? veel te weinig voor een clinic van Josh maar die kunnen dat volgend jaar goed maken als josh weer komt,want dat hij weer komt is zeker de afspraak is al gemaakt!

ik spreek ook namens ingrid en erik als ik de deelnemers standhouders en de tribunneridders bedank voor hun komst,hun ontspannen
sfeer, en netheid,het hele terrein was schoon door jullie achter gelaten mensen van mij TOPPIE, en tot de volgend keer in Leusden.

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Leuke dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:25

Rinus bedankt dat je alles zo goed hebt geregeld!
Toen Josh kontakt met me opnam, had ik echt het idee dat hij ons veel zou kunnen vertellen en leren en dat is zeker gebleken! Hoewel zijn aanpak even wennen was, hebben mijn paard en ik een heel leuke en leerzame dag gehad.
Zijn promotievideo van zijn hengst Suerte Fuerte met zijn winnende freestyle reining proef vorig jaar, heb ik met kippenvel bekeken; wat een gave proef en superpaard. We hebben met Josh echt een topper naar Leusden gehaald!!
Ook een compliment voor de catering en de manege, die aan al onze wensen tegemoet heeft kunnen komen.
Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!!!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:54

Super Rinus, dat mag ik graag horen. Okidokie en ik zijn volgend jaar zeker ook van de partij!!!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:12

ja Rinus. Noteer mij ook maar alvast voor volgend jaar met paard.

jackie

Berichten: 1541
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

clinic josh armstrong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 06:58

bij deze mijn verlate reactie op de clinic (in de clinch met mijn pc):

ik was zeer tevreden over de organisatie. josh is een uitstekende instructeur. hij houdt rekening met het niveau van het paard en de ruiter
en kan alles zeer duidelijk uitleggen. volgend jaar ben ik zeker weer van de partij. rinus, graag op tijd de datum, please, dan zet ik het gelijk in mijn agenda!!!!

mijn dank ook aan het vriendelijke personeel van de manege, mijn paardje mocht namelijk lekker in een paddock uitrusten tussen de bedrijven, wat ik persoonlijk liever heb als een stal.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 11:13

ik krijg volgend jaar drie maanden van te voren op wanneer Josh weer naar Leusden komt,misschien kom ik dan met hem mee uit amerika,hij heeft gevraagd of ik naar hen toe wil komen Haha! Haha! Haha!, in ieder geval, ruim van te voren horen we wanneer hij komt.

verder ben ik trots,bijna naast mijn schoenen lopend,en blij dat iedereen en werkelijk iedereen zo positief is, over deze dag in Leusden.

op naar de volgende keer.

Rinus Sigaar *LOL* *LOL*


mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 17:05

Hoi luitjes,
"Leusden" oftwel Ingrid en ik (schreef de gek) vonden het ook bijzonder geslaagd. We vonden het fijn te zien dat iedereen het erg naar zijn/haar zin had en we zijn ook blij met jullie reacties. Dus meneer Rinus, boek maar alvast voor volgend jaar!
Ps.
We hebben nog wat zaterdagavonden vrij voor boekingen.....hint..hint....


Erik

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:36

Ik heb een beetje rondgekeken in de stallen (stiekum) maar jullie hebben het prima voor elkaar! Je mag er trots op zijn. Netjes, schoon en het allerbelangrijkst.. de paarden kunnen naar buiten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers