Wat is het toch een superpaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Wat is het toch een superpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 16:42

Vandaag is het toch goed gegaan joh.
Ik stond heerlijk in de wei te grazen, met een heerlijk windje. (Gelukkig maar, want dan zijn er niet zoveel van die vreselijke dazen.)
Opeens zie ik daar mijn baasje lopen. Ik had niet eens gemerkt dat ze er aan kwam, zo stond ik te genieten in de wei.
Ze kwam me halen om weer te rijden. Natuurlijk kreeg ik eerst weer een heerlijk sappig stukje appel. Jaja mijn baasje weet wel wat ik lekker vind. Knipoog
Nadat ze me gepoetst had, was wel lekker hoor (Ik stond helemaal te doezelen. Dromen ) zadelde ze me op.
Op ons gemakkie liepen we naar de buitenbak en daar singelde ze nog eventjes aan en steeg daar na op.
Ik wachtte op haar teken en toen hebben we eerst gewoon wat rond de lopen in de bak aan een lange teugel. Da's altijd wel leuk, want ik mag dan heel vaak zelf weten welke richting ik uit loop, als ik maar meteen luister als mijn baasje iets van mij vraagt.
Toen ze de teugels oppakte om te gaan beginnen, wilde ik eigenlijk nog wel op mijn gemakkie verder slenteren, maar deed toch maar wat van me gevraagd werd.
We hebben eerst in stap gezorgd dat ik helemaal los werd in mijn lijf. Ik moest allerlei oefeningen doen zoals voltes en slangevoltes en nog meer van dat soort dingen.
De draf ging lekker joh. Ik had het juiste ritme weer te pakken en ik zweefde helemaal door de bak. Ik trots natuurlijk, maar Christianne niet minder hoor. Ze beloonde me weer voor mijn "dansen". En dat vind ik zo fijn hè, als Christianne zegt dat ik haar grote kanjer ben. Cool . Dan groei ik nog meer (en ik ben al zo groot).
Toen mocht ik weer even lekker met een lange teugel door de bak stappen. Maar we waren nog niet klaar.
Christianne pakte de teugels weer op en vroeg me weer om mijn lijf te buigen en nageeflijk te lopen. Toen geleidde ze me de bak uit en liepen de bosweg op. Ik was wel een beetje gespannen, maar dat ging weer over en mijn baasje vroeg me nog steeds verder te lopen. Dus ik probeerde dat gewoon te doen.
We liepen nog verder dan anders en we liepen zelfs de wei van Ivo en Patty voorbij. Geintje hinnikte vanuit haar stal nog waar ik naar toe ging, maar dat wist ik niet. Toen ik een tijdje later opkeek en Christianne me een keertwending liet maken, bleek ik al bij het grote kruispunt te zijn. (Zover ben ik nog nooit in mijn eentje geweest.) Je snapt wel ik was helemaal verbaasd, maar ook trots dat hadden we toch maar even gedaan. Ja met mijn baasje durf ik een heleboel en ik durf ook steeds meer als ze op mij zit. Ze hoeft me nu niet altijd meer voor te doen als ik iets spannend vind, ik durf nu steeds meer al zelf te doen. Goed hè van mij! Cool


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 17:55

Ja Laiser"tje" dat is echt heel goed van je! Chapeau Chapeau hoor! Knipoog Echt heel fijn voor je baasje dat je het nu zo goed doet! Lachen APPLAUS!

*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*
*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*
*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*
*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*
*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap* Haha!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:00

Wow Chris, super hoor! Jullie komen er wel, laatste tijd gaat echt zo ontzettend hard!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:16

Mijn baasje vond me geen supervent meer na de laatste bokpartij in de bak maar zo te horen weet jij je netjes te gedragen.

groetjes,
Lois Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:14

Haha, da's weer een spannende episode uit het leven van Laiser Haha!
Fijn dat het zo goed gaat !
Heb je trouwens ook nog een PB-tje gestuurd Cool

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 18:41

Oscar schreef:
Haha, da's weer een spannende episode uit het leven van Laiser Haha!
Fijn dat het zo goed gaat !
Heb je trouwens ook nog een PB-tje gestuurd Cool

Ja een hele spannende episode. Knipoog
Heb je pb gelezen.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:19

goed hoor laiser!!!!!!!
(nog gefeliciteerd met hem((lees in je onderschrift dat ie jarig is))!)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 22:22

Dniesy schreef:
goed hoor laiser!!!!!!!
(nog gefeliciteerd met hem((lees in je onderschrift dat ie jarig is))!)

Dank je wel!
Ik heb trouwens nog foto's gemaakt van het feestvarken maar die staan bij ITP.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Dartel, DayDream21, dollyspikkel, Fee_, Lucia88, Lucy_121, Nef1985, Nicollevs, Pommier, TinusB, Xayah en 102 bezoekers