Monica en Joleen op ponykamp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Inge1
Berichten: 21
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: Zwolle

Monica en Joleen op ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 12:02

Mijn meiden ( Monica en Joleen) zijn vandaag op ponykamp vertrokken! En mijn man Reinbert ook, want die is leiding!
En dus blijf ik alleen thuis met de kleine Iris; over zes jaar gaat zij natuurlijk ook mee ! Huilen Huilen Huilen
Nu ben ik de enige in dit gezin met een ruiterbewijs( Extreme duivel ) dus eigenlijk zou ík mee moeten, he???
Nee, zonder gekheid, ik hoop dat ze erg veel plezier hebben, en veilig en heelhuids weer terugkomen vrijdag! *LOL* *LOL*
En dat ze lekker Vork en Slapen .
Candy had er zin in, en Once geloof ik ook wel! Once was wel wat aan het miepen met vertrek, maar ja.
Ze zijn in ieder geval geen van beiden kreupel; de enige die nu een beetje kreupel is, is Dick, de instructeur! Hij heeft laatst z'n elleboog gebroken bij een val met springen, en kon nu sinds jáááren niet meerijden met de rest!
Wel erg sneu, net op dit moment..... Verdrietig
Nou, ik hoop op leuke berichtjes, voor als Monica en Joleen weer terug zijn! Kunnen ze weer lekker lang Bokken!!!

Groetjes, Inge ( de mama van Monica en de aangenomen mama van Joleen).


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:06

Hé leuk de mama van Monica op bokt.
Mijn moeder komt sporadisch ook wel eens op bokt.
Ik hoop dat ze een heel leuk kamp hebben en dat Joleen weer helemaal over haar dipje heen is als ze terug komt.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:09

He leuk dat ze vertrokken zijn. Haha! Ze hadden er idd wel zin in geloof ik hè?
Als ze terug zijn meoten ze snel hier naartoe komen hoor! Make groeit zo snel.. Als ze nog langer wachten is t geen vuelen meer. Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:16

Hey wat leuk misschien dat Joleen dan ook weer wat meer plezier in het rijden en haar paardje krijgt.
Groetjes aan de meiden als je ze nog spreekt.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:56

leuk zeg ik hoop dta ze veel plezier hebben en ze hadden er ook al erg zin ik hoop dat joleen er ook weer wat meer zin in krijgt en once er best een beetje doet

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Finesse, fleurtjeuh, gillian, Natasja22, sasja0705, Speirs, Vagabondo en 131 bezoekers