help weet niet wat ik moet doen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 19:07

okey de jongen die ik leuk vind heet jos
nu heb ik een vreindin shanon afk shan
en die heeft een vreind niels

okey het volgende
jos had tegen mij gezecht dat hij niels had zien zoenen met een ander, ik dus tegen shan gezecht dat jos gdat had gezecht, nu heeft shan het tegen niels gezecht. het is namelijk niet waar
nu wilt niels dat ik jos mee neem naar het winkelcentrum en dan wilt niels met jos praten en niels rekend op me (ze weten niet dat ik op jos ben) shan gaat ook mee.
maar als jos wordt gebeukt(misschien) word ie dnek heel kwaad op me en dat is het misschien wel over omdat ie het een poedersuiker streek vond om een mee te nemen Huilen
maar ik wil ook niet weer me vreindin kwijt
ik weet nu niet of ik het moet doen
jos mag niet weten dat niels daar is
ik ga het dnek gewoon zeggu tegen jos dat niels er is en dat ie ook gewoon mee moet ga als niels jos beukt moet ie mij ook maar slaan

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:10

hm... zeggen dat je op jos bent, en als je het gewoon zegt zal shanon het ook wel snappen, toch? lijk mij de beste oplossing

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 19:20

ja okey maar ze vinden het een jostie
en zem ag het eigelijk niet weten

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:17

een jostie? wat is dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:23

Beuken????????? Enig idee waar dat tekentje met dat lieveheersbeestje voor staat, dames????

Sonja

Zal nog effe een hint geven: ZINVOL geweld BESTAAT NIET......

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-05-16 20:24 ]</font>

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:27

hm dies moeilijk... zinloos geweld?
nee sonja ik ben daar echt tegen hoor!! en het zijn meer dreigementen dan echt gebeurt

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:42

Inderdaad, Zinvol geweld bestaad niet. Maar toch doe ik het zelf ook wel eens hoor, zo'n brugwup aan de kant douwen bij de kantine Verward Schijnheilig Sorry Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:17

vind dat inderdaad onzin iemand beuken omdat ie iets heeft gezegd van een ander???
die rest lekker laten stikken zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen en klaar toch?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:20

Ja da's inderdaad echt heel dom hoor. Hier zijn er ook veel die dat doen.. hier is een ventje van 14 (Tommie) die is best klein.. en Coentje (16) is dus wat groter.. nou ja.. wat.. 3 koppen ofzo. Wilde hij gister tommie gaan slaan omdat Tommie iets gezegd had.. mijn vriend nam het natuurlijk voor Tommie op Lovers Maar dat vind ik echt nergens op slaan!!!! Ik zou gewoon zeggen dat je hem leuk vind hoor! ALs je daarom je vriendin kwijtraakt is het geen échte vriendin!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 22:32

Ach ja, die jeugd van tegenwoordig Schijnheilig
Bij ons zie je heel vaak die eerste en tweede klassers elkaar half verrot slaan met hun broodtrommeltje. Ik loop er dan eventjes tussendoor en roep iets als 'hoe oud zijn jullie nou??!' dan is het vaak snel over, LOL. Vooral omdat ikke = 1.78 + 10 cm hakken + errug boze look hahaha
Nee maar sneue dingen zijn dat, dat kinderachtige gedoe

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 08:04

ik vind het allemaal maar dom! Mensen denken dat ze iemand aan kunnen! Praat het liever uit.
Ik vind het trouwens persoonlijk leuker om zo veel mogelijk met kapsones door de gangen te lopen op school en zoveel mogelijk kleintjes uit de weg duwen! Alleen kleintjes!!! Maar jah, ze krijgen vanzelf respect voor jou(en vooral als je vrienden allemaal een klas hoger zitten! Sta je gezellig bij de examenklassen en daar durven ze nix meer bij!)

succes an,

xxxx so

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:47

Soraya, daar durven ze niks meer bij?? Ik zit in de 6e, en een aantal van mn klasgenoten zijn pas door een groep 2e klassers in elkaar geslagen, zomaar, je kent het wel, volle gangen en dan bots je tegen elkaar op.
Die opdondertjes hebben al zo'n attitude tegenwoordig, en nu moest ie excuus hebben of anders, kreeg ie natuurlijk niet. Dus nu is die klasgenoot van me met 2 vrienden die voor hem opkwamen door een stuk of 10 van hun opgewacht en in elkaar geslagen.
Ik zit hier in zo'n boerengat, en dan lopen de smurven en 2e klassers met messen ed rond, dus echt niet dat die aan de kant gaan voor een "examenklasser", stel je voor, in tegendeel. Ik ben blij dat ik hier snel weg ben, de sfeer op school is echt 3x niks! Huilen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:08

ze moeten dus echt niet met een mes op mij afkomen! En ik woon dan in een plaats waar heel veel antilianen wonen! Ze zijn superaardig enzo, maar de blanke die in die wijken wonen hebben toch echt wel kapsones! Ik trek me daar nix van aan!
Om kleintjes maak ik me dus echt niet druk.
(ik kapsones, neej, lijkt alleen maar zo hoor!! sarcastisch gezegd)

xxx so

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:17

Beetje botte reactie misschien, ben ook niet op m'n best op dit moment...maareh, lekkere vrienden heb je dan!

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 14:34

jeeh het is allemaal al weer goed we hadden het laatste uur vrij en niels kon dus niet eens naar het winkelcentrum komen
en ik ben niet boos op jos en shan ook niet op mij

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:27

beter toch dat het toch nog goed is gekomen!
veel succes en xxx so