kiezen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 22:54

Zoals jullie misschien al hebben gelezen op ea ga ik misschien mijn pony verkopen. Maar als ik haar verkoop/verkocht heb krijg ik ook meteen weer een ander paard erbij. En heb 2 veulens aangeboden gekregen,
Een kwpn merrietje van de hengst Marlon
of
Een fries merrietje van Sjaard 320.

Alleen vind ik zulke keuzes altijd heel moeilijk want ik heb geen bepaalde voorkeuren voor een ras.
Ik hou van pittige paarden en als het friese veulen zo word als zn moeder zou ik zeggen ik kies de kwpner maar het friesje is nu een heel levendig en pittig beesje even als de kwpner.
Het verschil is dat de fries voor dressuur of de kar bestemd is en de kwpner meest voor springen. Springen heeft mijn voorkeur vaak boven dressuur al vind ik dat ook niet saai, maar ik heb al een kwpn'er spring gericht dus daarom zou ik haar niet hoeven kiezen.
Dus wat zouden jullie doen en waarom en wat raden jullie, voor zover jullie mij iets kunnen aanraden, mij aan en waarom???



pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 07:00

Je kunt zelf alleen de keuze maken , maar VOOR de Fries spreken dat je er nog niet zo1 hebt in je verzameling ,

en erTEGEN spreekt de sufheid van de moeder *als ik dat goed begrepen heb Knipoog * en het feit dat je meer springen geinteresseerd bent.

Als je serieus voor het springen gaat is het wel leuk als je daar straks een tweede jong beestje voor bij hebt..

Maar het is ook wel leuk om een dressuur , buitenrij en men Fries te hebben , stoer !!

Net wat je zelf het meest trekt en wat je verwacht dat je later het liefst erbij hebt...

Maak anders even een lijstje met voors en tegens voor beide veulens ?

(PS. Lijkt die palomino een beetje op mijn Marena ? Lachen )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers