Het gaat beter met Händell

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het gaat beter met Händell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 23:45

Sinds hij maandag is gekraakt en accupunctuur heeft gehad gaat het veel beter met Händell.
Z´n ogen glimmen weer en het is duidelijk te zien dat hij veel minder pijn heeft.
De wervel die er uitstak zie je (bijna) niet meer en hij stapt weer normaal ipv telgang.
Vandaag heb ik hem voor het eerst weer gelongeerd aan de dubble longe en hij liep lekker voorwaarts neerwaarts, kwam van achter goed door en liet z´n rug lekker deinen.
Hij was gewoon gewoon lekker los terwijl hij vorige week om deze tijd niet eens meer wilde draven.
Als ik hem nu op z´n rug druk krimpt hij niet meer in elkaar maar blijft hij gewoon staan.

Over 3 weken moet hij weer en tot die tijd moet ik hem longeren en als dat goed gaat mag ik hem aanspannen.
Hij wordt dan weer behandeld en gaat dat ook goed mag ik er ook weer op rijden.

Ilindra heeft trouwens nog steeds geen veulen.
Ze is superdik en je kunt het veulen gewoon zien trappelen.
Volgens de DA moet ik gewoon geduld hebben en is er niets aan de hand omdat zowel de merrie las het veulen goed levendig zijn.
Ik had vandaag nog op het dekbewijs gekeken voor de laatste dekdatum, maar de dekdata waren niet ingevuld.
Maandag ga ik de hengstenboer toch maar even bellen, maar ik weet (bijna) zeker dat ze 1 juli voor het laatst gedekt is.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 23:49

Ohh wat lekker dat het weer beter gaat met Handell! Het zag er eerst zo somber uit... Maar ik ben erg blij voor jou en voor Handell natuurlijk!
En ik denk dat je toch maar eens een hartig woordje met Ilindra moet gaan praten o:)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 00:03

Gelukkig zeg! Goed nieuws! Succes met afwachten en knuffel aan je beestjes!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 00:06

Dat klinkt wel heel erg goed he?
Ik hoop dat hij verder opknapt, maar het feit dat hij lekker z'n rug gebruikte vind ik toch wel veelbelovend Haha!
Dikke knuffel voor hem, en voor Ilindra natuurlijk ook. Misschien kun je het veulen er stiekum uitknijpen? Knipoog Tong uitsteken

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 00:37

Wat een opluchting dat het weer een stuk beter gaat met Händell, zeg. Ik vond hem zo stoer Cool en grappig toen ik hem zag.

Wat Ilindra betreft, het komt vaker voor dat een paard een jaar draagt ipv 11 maanden, vraag maar eens aan Greetje en *Marije*. Maar ik hoop voor je dat je niet te lang meer in spanning hoeft te zitten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 00:39

HE, wat fijn dat het kraken toch resultaat heeft gehad en Händell zich beter voelt. Blijf je hem op het ogenblik alleen aanspannen of ga je er ook binnekort op rijden?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 10:52

Fijn om te horen dat het beter met hem gaat. Klinkt hoopvol allemaal!
Sja... en Illindra... Je moet toch beter gaan kijken hoor Lia! Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:11

Nou gelukkig zeg ik vond je laatste berichtje over Handell niet echt hoopgevend maar zoals het er nu uitziet gaat het heel erg de goede kant op, wat een opluchting! Ik heb zelf aan den lijve ondervonden wat voor wonderen kraken kunnen doen met je rug Lachen
En fluister Ilindra nog eens in dat ze een beetje moet opschieten Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 16:01

Fijn dat het weer beter gaat, het komt vast allemaal wel weer goed met hem!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 17:33

Wat fijn dat het weer beter gaat met die reus Lachen En die andere reus moet je maar eens boos woord toespreken, misschien helpt het als je nog eens met veulenbrok bij Ilindra's kont gaat ritselen Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:01

Zohe! Wat een superbericht! BEn echt blij voor jou (jullie) en Handell!!!!

Zet het zo door!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:23

Hé, wat fijn Lia, dat het weer beter gaat met Händell Lachen !
Nou even rustig aan doen met "opbouwen", niet dat het alsnog fout gaat Scheve mond !

Hoe gaat het met Illindra? Die vind het volgens mij gewoon wel lekker rustig, zo zonder kind Knipoog !

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:09

Ik ben ontzettend blij voor je dat het beter gaat met je paardje.
Heb geduld, dat kleintje komt heus wel! Laat ons weten wanneer het geboren is. We wachten allemaal in spanning! Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 00:47

Fijn dat het weer beter gaat met Haendell (ik heb geen umlaut)...
misschien Ilindra even aan de wonderolie?