Wie wil mijn magneet overnemen????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wie wil mijn magneet overnemen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 19:08

Naar aanleiding een gesprek met Karin over al mijn pech gevallen, zegt Karin tegen me: Dat heet ongeluk... alleen heb jij daar denk ik net een iets sterkere magneet voor

Nou mijn vraag aan jullie... heeft iemand tips om magneten af te zwakken? Of heeft er iemand een te zwakke magneet en wil die van mij overnemen? Of een stukje daarvan?

Hieronder een klein overzicht van wat mij onder andere de afgelopen twee jaren gebeurde. En dan is dit nog niet eens alles... Verdrietig

Begin 2001 -> Rodeo gereden (gekneusde ribben, nek, pols, been en hersenschudding)
Maart 2001 -> Miskraam
04-05-2001 -> Auto vernield door vandalen
Juni 2001 -> 2 nieuwe digicam's kapot
18-09-2001 -> ME geconstateerd
02-12-2001 -> Gladheid op de weg.. kettingbotsing bij Sliedrecht (hersenschudding)
03-12-2001 -> Nieuwe digicam kapot
08-02-2002 -> Drachten, van achteren aangereden door 2 scooters
13-02-2002 -> A28 Meppel-Zwolle, van achteren aangereden door een klever op de snelweg
25-03-2002 -> Afscheid moeten nemen van mijn kat Spooky
04-04-2002 -> Skieend achter Maaike gelegen.
25-06-2002 -> Van paard gevallen (gekneusde bekken en scheur in staartbeen en wellicht baan kwijt)

Mellow

Berichten: 6469
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 19:33

het zit je ook niet mee he?
je bent niet de enige hoor ik heb ook vaak ongeluk Verdrietig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 19:53

Tja ik geloof inderdaad wel dat je het een beetje aantrekt, als ik het zo bekijk vraag ik me zelfs af of ik nog wel bij jou in de auto moet stappen Haha!
Maar weet je: het houdt allemaal een keer op. Je mag dan hopen dat er nog veel digicams kapotgaan, en dat je verder gezond blijft. Dat is het allerbelangrijkste. De rest is maar materie dus vervangbaar hoewel we helaas geen geldboompje in de tuin hebben maar je weet wat ik bedoel.
Ik heb zelf ook een behoorlijke lijst tegenslagen gehad maar de materiele dingen weet ik eigenlijk niet meer, doen er ook minder toe.
Jouw magneet richt zich zo te zien voornamelijk op gezondheid, auto en paard. De eerste heb je niets over te zeggen, de tweede en derde kun je alleen maar extra voorzichtig mee zijn en hopen dat je vanaf nu schadeloos rijdt in zowel auto als op paard Knipoog
Kom op meid na regen komt zonneschijn toch? Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 19:59

Ach meis, het zit je idd niet mee. Wat rot zeg en wij kunnen met zijn alleen hier niet meer doen dan je telkens door deze ongein heen te praten....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 20:01

Laten we dat hopen Lachen Wat betreft.. het auto gedeelte.. ook daarin is er nooit iets gebeurd waarvan ik de schuldige kan of kon zijn.. en tja.. wat de materiele dingen betreft.. dus die camera's... die waren nooit van mij, maar gingen wel allemaal defect in mijn omgeving... Verdrietig Enne... dat schadeloos rijden te paard, zou volgens mij betekenen dat ik er beter maar nooit meer op kan stappen Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:12

Jeempie zeg...
Misschien moet je eens naar zo'n "healer". Heb altijd het idee dat dit soort dingen altijd een bepaalde periode in je leven bestrijken. Het gaat een keer over hoor... Sterkte met alles.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 22:49

Mmm eerlijk gezegd ben ik blij dat ik jou niet ben, maar jou gun ik het ook niet Boos! sterkte hoor. Ik hoop dat je snel weer op de been bent!