Verslag van de nacht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Verslag van de nacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 21:37

Gisteravond filmpje huren....en na de film op bed. Zaterdag zou het weer vroeg dag zijn. In diepe coma hoor ik vaag gebons op de deur. Ook mijn vriend wordt wakker. Het gebons wordt steeds harder, er wordt met man en macht op de ramen en deur gebonst. De bel gaat onwijs vaak en luidt. Ik zou de gsm pakken om de politie te bellen, kijk voorzichtig naar buiten en zie allemaal mensen. Stom verbaast zeg ik nog tegen mn vriend "er staan vreemden voor ons huis, wat is dit voor iets stoms??" Ik wil de trap af lopen als er iemand door de brievenbus keihard "BRAND" schreeuwt. Nou we schrokken ons een hoedje, trokken onze kleren aan, pakte belangrijke papieren en spurtte naar buiten. De brandweer stond al klaar om bij ons de deur zo wat in te trappen, tja wij slapen nu eenmaal onwijs diep. Gelukkig ging het niet om onze woning, maar die van de buurman. Door een smeulende sigaret is zijn bank in de fik gevlogen, zijn totale woning is beneden helemaal uitgebrand. Zelfs de thermopane is helemaal zwartgeblakert en gebarsten (aan diggelen). De brandweer heeft zijn 2 zangere poezen nog kunnen redden. Hij lag zelf boven te slapen en heeft het vuur geprobeerd te blussen met de tuinslang. De halve nacht hebben wij op straat gestaan, echt versuft om wat er gebeurde. Al met al viel voor ons de schade mee, wij zitten momenteel net voor een verhuizing dus we hebben mazzel, maar we hadden toch ineens bijna een hoekwoning gehad! Pffffff voor iedereen is het goed afgelopen dus....

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 22:08

oei vreselijk lijkt me dat zeg een brand in huis, pffff...gelukkig zijn zijn katten gered en viel voor jullie de schade mee. Lachen