gemend met Leon (snowdon) en zijn tinker Snowdon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

gemend met Leon (snowdon) en zijn tinker Snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 19:14

Vandaag heb ik gemend met Leon (snowdon), met zijn tinker Snowdon voor de kar! Eerst hebben we Snowdon gepoetst, want tja, die tinkers maken zich altijd zóóó zwart (spreek uit ervaring Schijnheilig )
En daarna hem opgetuigd, ik weet nog steeds niet hoe dat allemaal zit, ingewikkeld allemaal..
Daarna hem voor de kar gezet en zijn we een stukje gaan rijden. Leon zei dat snowdon niet in z'n beste bui was..
Af en toe ging het een beetje minder, maar dat kwam vooral omdat het erg druk was op de weg. En jammer genoeg ook te druk om te filmen.
Daarna zijn we terug gegaan, en heb ik op het terrein van de stal nog even Snowdon in actie gefilmd (nou ja, zo goed als mogelijk.. ik ben niet zo goed in filmen Frusty Haha! )
Toen Snowdon afgezadeld, gewassen.. en daarna heeft ie eten gehad en toen mocht hij de wei in! Daar heb ik Shakyra's mammie nog even gezien, en verder ook de andere tinkers bekeken.
Toen zijn we even naar mijn pony's gegaan. En heeft Leon me geholpen met longeren met 2 longeerlijnen, ging echt heel goed.. Mazzel liep super!!! Dat ook nog even gefilmd.. (ik ging eerst filmen... maar toen bleek dat ik de camera niet op 'record' had gezet *schaam* Haha! )
Daarna aan de longeerlijn balkjes gedraafd, ging ook heel goed..
Kortom; een hele leuke middag..!! Cool

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 19:27

Ja t was zeker een leuke middag!!! Jammer dat Snow een beetje chaggerijnig was, maarja dat kan ie zo eens hebben.... Ik had hem eerder vandaag al een appel gegeven in het weiland en hij laat altijd stukjes vallen, dus had ik mn handen eronder gehouden.. maar hij kwijlt zoo... Dus ging ik mn handen aan t gras afvegen en hij wilde meer. Meneer vond t niet leuk dus besloot ie maar dat eens duidelijk te maken.. stond ie toch te stuiteren en scheten te laten naast me (terwijl ik nog steeds gehurkt op de grond zat.....). Gelukkig hield ie meteen op toen ik naar hem schreeuwde. En ik ben er ook achter gekomen dat Snowdon absoluut niet graag op de film wilt... voor de kar ging ie allemaal slingeren toen er gefilmd werd en probeerde hij richting Elke met de camera te gaan en toen we hem in de wei gingen zetten (we wilden hem filmen dat ie ging rollen) stoof ie hoog bokkend en harde knallen latend naar de achterste hoek van het weiland en daar ging ie temidden van andere paarden rollen....

Bij Mazzel en Shakyra aangekomen gingen we ze eerst fftjes gewoon bekijken, want ik had ze al ene poosje niet van dichtbij gezien. En wat is die shakyra al gegroeid zeg!!!! En tis zon knuffeldoos eeh, echt zo'n cutie!!! Haha! Haha! Haha! Ze heeft trouwens hele andere maanogen dan snow kwamen we achter.. zullen we bij ITP er nog wel opzetten als t gelukt is dat te filmen....

Kortom een (bijna) zeer geslaagde dag!!!!!
groetjes Leon en Snowdon
Laatst bijgewerkt door snowdon op 29-06-02 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 20:06

Hee hartstikke mooi dat het zo goed gaat met je paardje Leon! Tijdje niets van je gelezen, maar het komt hartstikke goed dus.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 20:10

ja sorry, ik ben twee maanden amper op bokt geweest vanwege stages BUT I"M BACK!!!!!!!!!!!!!! Extreme duivel Haha!

mn tweede stage was in Kootwijkerbroek, ik had je toen dus kunnen meeten..... next time better!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 22:59

Oh dat had ik moeten weten, dan had ik misschien een keer met Ronald meegekund! hehe, kan Ronald natuurlijk ook uithoren over je...*devil smile* Maar goed, ik ben ook gigadruk geweest en heb Ronald amper gezien....Volgende keer beter!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 23:11

Ken jij Ronald dan? eeh leuk, doe hem maar de groetjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 00:02

Ja, ik ken Ronald. Hij staat bij ons op stal en ik rijd zijn paard voor hem. Zal hem de groeten doen als ik hem weer eens zie grrr....