mijn broers op expensive gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

mijn broers op expensive gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 18:14

we gingen eten net...
ik zo tegen tim (broer) dadelijk rijden, hij zo: als we daar tijd voor hebben
dus toen hadden we maar ff snel opgezadeld en voor het eten gereden, 5 minuutjes hij zat kei melig op zal morgen wel voor doen,hoe.. Haha!:D
en draf telkens bijna eraf *LOL* hihi
en 2 fotos met de digi gemaakt,hij helemaaL; moet je ook doen pol,paardrijden, is vet. na het eten had mijn moeder hem weggebracht en ging ik met Polle (andere broer) naar Expensive, gepoetst, en toen gezadeld, naar de wei.. ik eerst erop,voor doen Cool
en galoperen enzo door de wei
en toen ging hij erop, ff weer lesje gegeven hoe je de handen enz moet houden, nou ging aardig relaxed, in draf.. alle kanten op haha Schijnheilig de batterij van de digi was helaas leeg,volgende keer beter..

maaarja verder ging het wel goed en toen nog buiten uitgestapt en jos (boer in de buurt) ook zo van jaa yentl leert het je wel, polle zo: ja zeker en ik zei daarvoor ook tegen sjaak (zoon van boer,werkt bij mijn pa) van ja hij gaat op me paard, dus hij zo en,gaat goed he? me broer zo ja joh

veel schik gehad!! die houdingen *LOL* geweldig!!

van tim dus 2 foto's , me pa durft niet op expensive dus me broer (polle) zo mietje
haha net goed!! Schijnheilig want helen;s pa is er ook op gegaan eerst!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 18:18

ow ow yentl, kijk maar uit dat je ex niet aan je broers verliest Haha! Tong uitsteken

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 18:18

haha ja! komen ze heel vaak terug om te rijden want ze vonden het echt geweldig! Tong uitsteken *LOL*

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 18:37

he leuk joh dta je broer ging rijde en nu je pa he

Noukie
Berichten: 10941
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:37

hahaha, jammer dat je van Polle geen foto's hebt! Had hem wel es willen zien op een paard, maar toch grappig dat ze even op zijn gegaan!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 21:28

volgende keer ga ik fotos van hem maken op expensive,als ie weer komnt! dan gaat ie ook galoperen Haha!:D