bhoeeeee ik ben ziek

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

bhoeeeee ik ben ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 11:13

kreeg van de week wat keelpijn en dacht dat het wel over zou gaan met rust. niet dus Boos! ik kreeg hoofdpijn en een zere nek en rug. alle spieren doen zeer. grrrrr. vandaag was dus de keuring van de welsh waar ik heen moest, en aankomende dinsdag moet ik met nina naar houten. omdat mijn hals zo opgezet was en ik alleen zieker werd toch net even naar de huisarts. waarschijnlijk is het een ernstige keelontsteking, maar omdat het zo erg was dacht hij ook aan pfeiffer. daar schrok ik wel van omdat juist bij mike, die sud in het ziekenhuis heeft gelegen ook aan pfeiffer word gedacht. maar goed, nu eerst een penicilinekuur van een week. als het eind van de aankomende week niet over is is het waarschijnlijk pfeiffer en gaan ze prikken. nu is dat nog niet aan te tonen in zon vroeg stadium.naja in elk geval, ik baal gigantisch want ik mag dus niet in de zon van de arts!!!!en morgen komt merilyn nina proefrijden dus dat zal zwaar worden. ach we zien wel. komt wel weer goed, alleen wat op t verkeerde moment ivm met de keuringen.



Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 11:22

Jeetje net op de dag dat je naar de keuring moest Boos!
Heel veel beterschap!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 16:13

Jeetje wat vervelend zeg!

Hoop voor je dat het geen pfeiffer blijkt te zijn.
Beterschap! En probeer maar een beetje uit te rusten.
Laatst bijgewerkt door Iris op 30-06-02 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 17:19

Jeetje ze moeten je de laatste tijd wel hebben Lonneke. Eerst je zorg om Mike en nu ben je zelf aan de beurt. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat. Eventjes een poosje extra aan jezelf denken en je laten vertroetelen dan komt het allemaal wel weer goed. Ach ja moeders mogen eigenlijk niet ziek worden, maar zo zie je maar weer...Beterschap Lonneke.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 17:28

deze moeder word op dit moment nog heerlijk ontzien. kids met pap en oma mee. helemaal niks doen behalve even bokken en tv kijken. tja als ze me nu aan t werk zetten gaat t zeker niet over. ik voel me zo verrot belabberd dat ik wel kan huilen. ben echt blij dat mijn koters er eventjes niet zijn. tis wat je zegt greetje.. eerst mijn kleinste, dan de oudste en nu ik. maar ja tis maar voor tijdelijke aard. dinsdag moet ik echt beter zijn. dan is ninas keuring.

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 17:29

Heel erg veel beterschap Lonneke! Laat het geregel rondom de bokt-fuif ook maar even zitten dan. Jijzelf bent veel belangrijker!!

Heeeeeel veel beterschap!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, amy495, angrywolf, Annienke, BingBot, Caboby, Dees, Froukje, GoogleAdsense, Laarvv, laurabe, ManonGrr, MuffinX, Niobe, s1993, Shari_B, Suliko, Tigress, Winged, winnetou4502, Xanthippe, Xyris en 63 bezoekers