Hulp gezocht bij internat. endurance Ermelo 6 juli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Hulp gezocht bij internat. endurance Ermelo 6 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 15:42

Deze oproep plaats ik namens Joan Eikelboom van de DER.

Op zaterdag 6 juli wordt vanuit het Federatiecentrum KNHS in Ermelo de Fasna Trail gereden, een internationale endurancewedstrijd met combinaties uit heel Europa en uit de Emiraten. De afstanden zijn 102, 130 en 162 km (klasse III en IV).

Voor deze wedstrijd zoekt de DER nog een aantal mensen die als controleur willen fungeren. Je zit dan met z'n tweeën op een bepaald punt op de route en noteert de nummers van de combinaties die langskomen. Je moet al wel heel vroeg aanwezig zijn: de start is namelijk om 6 uur 's morgens. 's Avonds om half 11 moet de laatste combinatie binnen zijn. De wedstrijd duurt dus de hele dag. Van Joan heb ik begrepen dat je in 'ploegendienst' werkt, zodat je niet 16 uur lang achter elkaar op dezelfde controlepost zit en tussendoor heb je uiteraard ook even pauze.

Zelf ga ik ook helpen, dus laat het me maar weten als je samen met mij een controlepost wilt bemannen/-vrouwen!

Meer informatie over de wedstrijd vind je op http://www.fasnatrail.nl/

Aanmelden als controleur kun je doen bij Joan op joan@eikelboom.nl

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:52

Heey Karin, jij komt dus ook helpen?! Eerst zou ik als oversteek-miepje daar komen te staan, maar dan moest ik een politieopleiding-avond volgen, en die dag kon ik niet... Jammer! Dus ik ben nu ook controlepost.
Misschien gaat Flair met me mee, en anders zoek ik ook nog iemand die het gezellig vind om met mij controlepost te spelen....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:22

Lijkt me wel erg leuke ervaring, maar moet er wel zien te komen natuurlijk *grin*. En nog kijken of ik tijd heb.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:11

oh dat lijkt mij ook wel heel gaaf.
ik zal eens kijken of ik dan kan.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:47

carola schreef:
Heey Karin, jij komt dus ook helpen?! Eerst zou ik als oversteek-miepje daar komen te staan, maar dan moest ik een politieopleiding-avond volgen, en die dag kon ik niet... Jammer! Dus ik ben nu ook controlepost.
Misschien gaat Flair met me mee, en anders zoek ik ook nog iemand die het gezellig vind om met mij controlepost te spelen....


Hmm oh ja, tot half 11... dat word dan niks, sorry. Dan word het een beetje erg laat thuis zaterdag als ik dan de laatste trein al haal. En blijven slapen red ik ook niet zaterdag, want zondag moet ik weg. Verdrietig

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 20:01

Ik wil!! Lijkt me een erg leuke ervaring.. Hoe regel ik 't? Joan mailen?

En Carola, hoe gaat het inmiddels met Ed en jou? Loopt 'ie goed op zijn nieuwe ijzers?

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 08:45

Yep, gewoon ff Joan mailen!

Inmiddels heb ik een controlepostmaatje: Petra (Sjimmy) gaat met me mee! Mag ik om 4.45 van huis... *gaaaaaaap* Haha! Maar het lijkt me idd ook een erg leuke ervaring om al die combinaties te zien langskomen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers