Computerexperts HELP!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Computerexperts HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 20:30

Hoi!

Ik heb een mailtje gehad van mijn eigen emailadres met een subject waarvan ik vermoedde dat het een virusmail was (ik krijg nu 5 verschillende mailtjes 20 keer binnen, dus dat lijkt me virusmail Haha! )
Maar ik had nooit een mailtje geopend met dat subject...
Ben ik nu ook met dat virus besmet (aangezien ik dus zo'n mailtje van mezelf kreeg).
Je kan er toch niet mee besmet zijn als je die nooit geopend hebt?

Ik snap er namelijk geen hol meer van... Verward

Groetjes iemand die erg veel verstand van computers heeft (not) Schijnheilig Clown


Help...?

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:58

online virusscanne:?
ik ben ook niet zon computerheld Haha!
veel suc 6 r mee

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 22:10

Misschien komt je dit bekend voor:

Citaat:
Make ur friend happy Lachen
De worm ziet er steeds verschillend uit. Zo kiest het virus uit zo'n 150 verschillende onderwerpregels, zoals 'make ur friend happy Lachen' of 'Joke'. Ook de inhoud van het bericht kan verschillen en bevat soms teksten die het virus uit .doc- en .txt-documenten van de geïnfecteerde computer heeft gehaald.

Yaha.E is niet de eerste worm die gebruik maakt van verschillende verschijningsvormen. De Klez-worm doet dat al langer met veel 'succes': het is het meest voorkomende virus van dit jaar.


Even nieuwste virusscanner downloaden en installeren om m te verwijderen, hij schijnt niet zo heftig te zijn.

Amor Vincit Omnia

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 22:13

Ik had iets over een werkstuk ofzo Verward

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 22:24

Ik hou die virussen ook niet meer uit elkaar, maar er zijn virussen die de headers aanpassne, dat wil zeggen dat er iemand uit het adres boek wordt gehaald om naar door te sturen maar ook iemand om als afzender te gebruiken...
Theoretisch zou het dus kunnen dat je dus een mail van jezelf ontvangt terwijl je er zelf nix mee hebt te maken gehad...

Zo las ik op een ander forum al van een iemand die een virusmail had ontvangen met als inhoud het ftp adres van een mede-forummer...

Kijk dus ook uit met wat je op je comp hebt staan als je besmet raakt want je wilt niet weten wat er allemaal meegestuurd kan worden Knipoog


Hier heb je een online virusscanner: http://housecall.antivirus.com/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, CoonArt, Frummel01, Googlebot, janineskolla, Keizerinnnn, Lijsken, Pabie, Shenavallie, Tatjanaa, Tomboy0 en 71 bezoekers