En met Pablo modder ik maar door, zucht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:05

Pablo is nog niet goed, hij heeft vanochtend toen ik hem moest uitproberen 4 keer gehoest en dat mag dus niet. Morgen gaan de DA een bronchoscopie doen, het duurt nu al weer zo lang en hij wil eens goed kijken of het echt niet op de longen zit. Zal wel weer een duur grapje zijn maar dat geeft wel meer duidelijkheid. Ik ga met Pablo naar de kliniek toe rijden, het is vrij dichtbij (6 minuten fietsen) en dat gaat volgens mij sneller dan proberen een trailer te regelen en hem daar dan op te krijgen. Ik ga wel iemand vragen om mee te lopen/rijden want ik durf echt niet allen te gaan. Als het helemaal niet gaat komen ze met een mobiel apparaat naar stal maar op de kliniek zelf hebben ze een betere uitrusting. Ik hoef maar 1 redelijk drukke weg over te steken, de rest kan ik binnendoor rijden over hele brede bermen.
Nu laat ik dus maar niet vandaag de rotstraal wegsnijden want dan kan ik het hem niet aandoen om morgen naar de kliniek te moeten lopen.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:32

Veel sucses morgen Scheve mond\ en ik zal aan jullie denken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:52

Ik heb Suus net gesproken en zij gaat mee. Ik opPablo en zij op de fiets. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat. Ik ben net nog even snel met Pablo naar de spoorwegovergang gelopen, daar moeten we overheen en dat had ik nog nooit gedaan (dat is richting stad terwijl je achter de manege zo het bos in kan vandaar dat ik dat nog nooit had gedaan).
En Pablo stapte er zo overheen, niks niet bang voor die gekleurde balken of de richels in de grond, gewoon neus tegen mijn schouder en lopen maar, ik was zoooo trots dat hij dat zomaar deed. Ook nog even naar een drukke weg gelopen die we over moeten en volgens mij vond hij het wel amusant want hij liep heel opgewekt mee en was nergens bang voor (in het bos springt hij nogal eens weg voor van alles).
Ik hoop dat hij morgen ook zo braaf is en dat die bronchscopie goed gaat en dat hij niks ernstigs heeft.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-05-16 20:59 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:56

nou meid,ik leef echt met je mee hoor!
heel veel sterkte morgen,hopelijk is de uitslag een beetje positief.
echt heel veel sterkte!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:37

Sterkte, hoop dat je nu wat duidelijkheid krijgt, en dat het niet ernstig is!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 10:17

Veel succes Katrien, ik wacht met spanning op de uitslag!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 18:35

Alles is goed gegaan, met uitzondering van 1 gebeurtenisje op de terugweg (hahahahahah, ik moet er nog om lachen...) maar Katrien zal er wel uitgebreid verslag van doen denk ik dus jullie lezen het nog wel.