eindeloos geduld bij een beginner

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

eindeloos geduld bij een beginner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 13:40

We heben nu al meer dan 3 maanden een beginner in de les. In het begin vondt ik dat best leuk. Hem helpen en uitleggen hoe alles moet. Ik had daar ook de tijd voor want ik reed bijna elke week op een paard dat in de les voor de mijne ook reed.
Maar dat paard is verkocht dus ik zadel ook weer op. Maar hij heeft nu nog steeds hulp nodig. Het zadel legde hij er laatst verkeerd om op en vaak ook zonder dekje. We proberen het hem steeds weer uit te leggen dat het zo en zo moet, maar hij lijkt niet te luisteren.
Dat is echt heel er irritant, want wij moeten hem dus steeds weer helpen alles goed te leggen. Als we hem niet helpen gaat er tijd van onze les af omdat zijn paard dan weer opnieuw opgezadeld moet worden. Das ook niet alles

Wat moet je nou met een beginner die niet oplet als je wat uitlegt en het steeds maar weer fout blijft doen?? Het is een aardige man maar dit wordt ook irritant als je begrijpt wat ik bedoel. We hebben zelf ook een paard om op te zadelen.
En wat nog irritanter is, is dat IK steeds degene ben die hij roept voor hulp. Heel aardig, maar ik moet ook opzadelen. En als hij dan zelf bezig is, zeggen mijn lesgenoten tegen mij dat ik hem even moet gaan helpen. Dat vindt ik ook al zo banketstaaf, waarom doen ze het zelf niet? Lips are sealed

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:42

Afspreken, wie het eerste klaar is gaat 'm helpen of er met je instructrice over praten dat hij naar een beginnersles moet. (jij bent toch al wat verder?)

:evaw:

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:18

ja, ik zou het er even over hebben met je instructrice.... dit kan idd erg vervelend worden.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:28

Even overleggen met de instructie, lijkt me ook dat die er verantwoordelijk voor is... haar lesklant....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 14:28

We hadden al een keer gevraagd of hij niet beter in een beginnersles geplaatst kon worden. Hij zou toen in een andere les worden geplaatst, en toen kwam hij een tijdje ook niet meer. Dus wij dachten dat hij in een andere les zat, maar opeens reed hij weer met ons mee. Wij begrepen er ook niet veel van

enne, ff offtopic, tis trouwns een instrucTEUR Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:30

hahahaha, ik schreef instructie (onzijdig) maar iedereen boven mij instructrice dus eh..

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Maanon_, Sanet, VogeltjeM en 32 bezoekers