Rijfoto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 00:05

Ehm tjah, vandaag moest en zou vriendje mee foto's maken, zal je net zien, moet ik op het traaaaaaaagste paardje van de manege
Ik had al van schoonzusje vernomen dat het echt conditie training is en idd ze heeft geen woord overdreven Knipoog

Ik heb de vage foto's voor het effect erbij geplaatst om te laten zien dat er nog best snelheid inzit Knipoog

Ohw, dit zijn dus geen foto's waar je op mijn houding kan letten of commentaar geven aangezien ik het al moeilijk genoeg d'r voorwaarts te houden Knipoog (en wat waren mijn gedachten bij de spoortjes die nog in mijn tas zaten Knipoog )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier gingen we wijken

Afbeelding

Naja dat wijken lukte maar liefst 1 keertje nadat ik echt mijn hak er flink aan had, echt olifanten huidje Scheve mond

Ohw en hier nog schoonzusje op glamourboy (v candyboy):

Afbeelding

Afbeelding

hmmm.... ik heb het idee dat we aan het vakantie houden waren vandaag nu onze instructrice ook op vakantie is Knipoog (Ohw het ging zooooo traaaaaag vandaag Verdrietig )

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 00:11

hey, het is toch nog een mooi beestje? trouwens, jouw houding is nog niet zo slecht als je denkt Knipoog
Wist je trouwens dat de meeste "ongevoelige" paarden het gevoeligste zijn? Ze sluiten zich alleen maar af van de hulpen van de ruiter, doordat ze gereden zijn door ruiters die in hun mond trekken of hun evenwicht houden aan de teugels. (typisch bij manegepaarden waar jij niet alleen op rijdt, dus waarschijnlijk hebben veel mensen leren rijden op dit paard) En dan is het natuurlijk een uitdaging voor jou om hem opnieuw het vertrouwen te geven voorwaarts te gaan... veel plezier nog!
xxx
ps: wel mooie manege! Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 00:20

KimS schreef:
hey, het is toch nog een mooi beestje? trouwens, jouw houding is nog niet zo slecht als je denkt Knipoog
Wist je trouwens dat de meeste "ongevoelige" paarden het gevoeligste zijn? Ze sluiten zich alleen maar af van de hulpen van de ruiter, doordat ze gereden zijn door ruiters die in hun mond trekken of hun evenwicht houden aan de teugels. (typisch bij manegepaarden waar jij niet alleen op rijdt, dus waarschijnlijk hebben veel mensen leren rijden op dit paard) En dan is het natuurlijk een uitdaging voor jou om hem opnieuw het vertrouwen te geven voorwaarts te gaan... veel plezier nog!
xxx
ps: wel mooie manege! Haha!


Daarom probeer ik ook met een zo licht mogenlijke teugel te rijden en veel vrijheid in de hals, met hals strekken liep ze ook wel aardig door eindelijk...
Maar dit is een paardje wat in de beginnerslessen wordt gebruikt ja...
Ik hou van dwarse merrie's maar deze dame zit echt geen vooruit op Knipoog

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 00:54

POELENBURGH!!! Op wie rijd je nou dan?!!? en staat Jacco er nog??

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 00:58

vlieg schreef:
POELENBURGH!!! Op wie rijd je nou dan?!!? en staat Jacco er nog??


Ik reed op kim, en jacco staat er nog ja, daar is mijn schoonzussie nog even gaan knuffen na de les Lachen

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:24

Ik dacht al: Dat is Poelenburgh. Wel een leuke foto`s, jammer dat ze zo traag ging....

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:49

Ik rij ook op Poelenburgh!!!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:50

leuke rij foto`s hoor en zo erg is je houding toch niet?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:12

leuke fotos

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:16

Heb je nu geen e.p. meer? Het zijn wel leuke foto's. Je vriend heeft zijn best gedaan.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:07

Fijn hè, die slome knollen... Knipoog Zulke manegepaarden zijn inderdaad compleet afgestompt, mijn Antoonio is ook zo geweest. Huilen

Maarre; volgende keer op een snellere en dan duidelijkere foto's hoor..! Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 12:09

blieb01 schreef:
Heb je nu geen e.p. meer? Het zijn wel leuke foto's. Je vriend heeft zijn best gedaan.


Geen e.p.tje meer nee Verdrietig

Next One heeft wat last met d'r rug, dus ik kan d'r niet meer op rijden wegens mijn gewicht, dus nu is het een beetje zoeken naar wat wel past...

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 12:20

Mieke schreef:
Fijn hè, die slome knollen... Knipoog Zulke manegepaarden zijn inderdaad compleet afgestompt, mijn Antoonio is ook zo geweest. Huilen

Maarre; volgende keer op een snellere en dan duidelijkere foto's hoor..! Haha!


Moet ik eerst een andere fotograaf zoeken Tong uitsteken

Vriendje gaat nooit meer mee zei hij omdat ik heb gisteren zat te pushen Tong uitsteken (ja sorry hoor maar beloofd is beloofd Knipoog )
(En hij vond het ook helemaal niet leuk ofzow, hij deed nix anders dan paardjes knuffelen, heeft bitten vrijwillig staan afspoelen en de zadels weggebracht en zat alweer op te scheppen over zijn paardrijkunsten Verward mannen Frusty )

Ik zal voortaan eerst bellen om een sneller paardje te regelen alvorens ik een fotograaf regel Knipoog
En eerst de fotograaf leren fotograferen met een digi Haha!

Naja een voordeel trouwens, ik heb iig heel wat calorieen verloren gisteravond Knipoog

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:48

wat zijn die foto's onduidelijk! maargoed verder wel tof!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:41

ik vind het wel leuke foto's hoor! ze heeft wel een leuk koppie! Lachen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:27

Ja da's Kim!
Met buitenritten begeleiden reed ik altijd met haar of Vosje. Buiten is ze niet zo traag, toen vond ik het wel een fijn paard.

Ik vond Lancelot altijd heel gaaf, heb ik toen een springconcours mee gesprongen, superfel! Cool
Heb trouwens ook weleens op die haflinger Jaap Joris gesprongen...wat een lompe tank zeg. Koe

Op welke paarden heb je daar nu al gereden?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 23:04

Anneke schreef:
Ja da's Kim!
Met buitenritten begeleiden reed ik altijd met haar of Vosje. Buiten is ze niet zo traag, toen vond ik het wel een fijn paard.

Ik vond Lancelot altijd heel gaaf, heb ik toen een springconcours mee gesprongen, superfel! Cool
Heb trouwens ook weleens op die haflinger Jaap Joris gesprongen...wat een lompe tank zeg. Koe

Op welke paarden heb je daar nu al gereden?



Next One, Isaak, Nestle, Lancelot, Koen, Image, Jacco en Kim
Volgende week gaan we naar buiten, dat is voor mijn voor het eerst weer in jaren Verward Was een goed idee van schoonzusje Knipoog

Overigens heb ik Twiggy gisteren heel liev in zijn stal zien liggen slapen, hij lag er echt heel liev bij, helaas had ik de camera niet bij de hand...

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 23:29

Jacco, vooral op t strand....kheb daar 2 (of 3?) jaar geleden op ponykamp op gereden....dat was eigenlijk het enige paard daar dat ik echt leuk vond....