Wie kent de tandarts Ger van de Burg??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Wie kent de tandarts Ger van de Burg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 12:56

wie heeft er goede ervaringen met hem??

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:02

Ik vind het op zich een prima tandarts, alleen een beetje prijzig en hij maakt snel gebruik van verdovingen. Maar hij levert goed werk.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:03

Ik heb hem als tandarts. Beetje (boel)arogante man, maar wel heel goed. Hij is overigens wel duur.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 13:08

hoeveel kost het vijlen en is het gratis als je alleen laat controleren??

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:10

Controleren is gratis maar er moet bij hem altijd wel wat gebeueren. Bijvijlen kost iets van 100 en nog wat gulden.

Ik vond hem een aardige man. maar afspraken maken kan ie niet. Hij heeft ons tot drie keer toe laten zitten. Dus toen hoefde het nietmeer.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 13:18

nou, da's lekker dan. Ik heb van mijn Da het advies gekregen om hem te bellen, omdat hij door de vorige tandarts niet goed is gevijld Frusty En dat moet wel goed gedaan worden, dus moet ik hem maar gaan proberen.
Ik hoop wel dat hij idd op komt dagen Knipoog

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:56

Ik vind het een hele goede tandarts hij is wel duur ja maar de behandeling is perfect hij is rustig lief tegen het paard en legt alles uit wat hij doet! Ik heb geen problemen met hem gehad! Als hij later komt of het niet red belt hij je keurig op!

Een supertandarts is het!!!!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 14:00

nou, dat is wel een beter bericht, ik ga hem toch maar bellen.
Ik kijk wel of hij komt

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

ger van de burg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:19

Heeft ons drie keer laten zitten en iedere keer een andere smoes dus toen was het over.

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:27

Klinkt niet als iemand waar je een fijne afspraak mee kunt maken lees ik wel !

Bel anders gewoon Richard van Dordrecht , die is hartstikke aardig zowel voor de klant als voor het paard (tenzij het een draak is natuurlijk Haha! )

Hij legt alles uit wat je wil weten en is hier gisteren ook voor Marena geweest .

Toevallig moet hij over 2/3 weken ofzo langs een vriendin van mij in Brielle , dus als je hem belt dan lig je mooi op de route !!

Je krijgt ook een compleet rapportje wat hij gedaan heeft en laat je zelf de kiezen voelen zodat je weet wat hij gaat doen en dat hij niet zomaar wat prutst Knipoog

Helemaal toppie deze tandarts !! Echte aanrader.

PB anders even dan geef ik je z'n nummer.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 21:02

hoi,

ik heb hem ook als tandarts. een afspraak maken was voor mij helemaal geen probleem ik moest zelf juist een beetje moeilijk doen Schijnheilig omdat ik het samen met buitenzorg hier van bokt wilde doen, dus we moesten steeds overleggen en terugbellen enzo over wanneer we allebei konden Haha!

hij is zelf niet gekomen maar 2 assistentes van hem. ze waren lief voor guido en isabeau en ze waren superbraaf volgens hen Tong uitsteken

maar is er bij jullie geen tandarts dichterbij? ger van den burg komt toch uit Bergen op Zoom?

Mars_oud
Berichten: 487
Geregistreerd: 19-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:17

Wij hebben hem ook als tandarts, woensdag komt hij trouwens weer. Wij zijn erg tevreden over hem altijd. Vorige week zou hij komen en belde hij netjes af dat hij niet kon komen. Hij is rustig met paarden en verteld steeds wat hij doet... Verdoving geeft hij niet zelf, maar doet de dierenarts bij ons en alleen als het echt nodig is. Hij is zelf vooral voor de uitleg en laatste controle, zijn twee hulpjes doen het werk meestal met veel geduld... Alleen maar positieve ervaringen hebben wij met hem...

Groetjes Marcia

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 12:22

ik ga hem bellen voor car