Waar kan jij je enorm aan ergeren??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Waar kan jij je enorm aan ergeren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 18:08

In je vriendenkring.

Ik kan me enorm ergeren aan het volgende:

Je stuurdt iemand een smsje/ mailtje/ kaartje/ PBtje/ spreekt een voicemail in enz. En na twee weken heb je nog geen enkele reactie gekregen terwijl je de persoon toch geregeld online ziet of je ziet dat anderen wel smsjes/ mailtjes terug krijgen van die persoon.

En dan kom je ze later tegen of besluit je ze toch maar eens te bellen en dan zijn ze gewoon de vrolijkheid en vriendelijkheid zelfe. Soms vraag ik dan wel "heb je mijn smsje/ mailtje/ kaartje/ PBtje of voicemail niet gehad??" En dan is het meestal van "jawel hoor"!!!!! Heel enthousiast zonder enkele reden erbij te noemen waarom ze je niet teruggecontact hebben.

Bah, daar kan ik me soms zo over opwinden!!!

Hebben jullie ook ziets waar je je af en toe enorm aan ergerd in je vriendenkring?


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:02

ik kan me ergere aan van die mensen die altijd "bedelen" en nooit iets terug geven.
Het gaat me echt niet om een chippie, maar ik heb bv altijd zon suikerwafeltje mee Vingers aflikken en dan is het iedere dag "mag ik een stukje?"
Maar dan hebbe hun een keer een zakje chips gehaalt, kunnen ze niks missen!
(het gaat op het principe vind ik Knipoog )

Of ofzo vragen ff te mogen bellen met je telefoon en dan rustig een heel onzinnig gesprek gaan houden! JA HALLO! Frusty

Maar verder, eki aardige mensjes hoor Schijnheilig

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:16

Mensen met kinderen waar je op bezoek bent oid. Je bent een serieus gesprek bezig....de kinderen (kleine) gaan voor. Ja, moet je effe wachten en dan mag je weer. Lekker, dan is het serieuze al weg en moet je weer inhaken...
Maar zo ook op het werk, sta je met je collega te praten, komt een ander hem of haar wat vragen en die krijgt nog antwoord ook!!!
Ik vind dit niet netjes en erg irritant.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:36

Ik vind heel veel dingen irritant, maar niet antwoorden op sms-jes en voicemail vind ik toch wel erg vervelend. En op 1 staat het verschil tussen kennen-kunnen en liggen-leggen....*LOL*

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:52

Ik erger me aan:

* onder een proefwerk ofzo, mensen die de hele tijd hun neus ophalen, of de hele tijd met hun pen zitten te klikken.
* mensen die smakken en met hun mond open eten Misselijk
* mensen die vreselijk opscheppen

**Max**

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:08

Een vriend van mij die heeft altijd heel veel aandacht nodig.
Dan gaat hij allemaal vreemde dingen lopen doen en zo.
Hij kan er niet tegen als iemand anders meer aandacht krijgt als hij.

En de laatste tijd is het helemaal erg, want wij zijn meestal met zn 3en.
Maar ik en een andere vriend hebben nu (een soort van) vriendin.
En daar hebben we het dan best wel vaak over. En dan denkt
die ene vriend dat ie aandacht te kort komt en dan gaat weer
op de raarste manieren om aandacht vragen.

Verder kan ik heel goed met hem opschieten hoor....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:20

Of van die mensen die altijd van je profiteren, en nooit iets teruggeven ofzo...nadat je 3 keer iets voor ze gedaan hebt, of iets voor ze gekocht heb als je toch iets lekkers gaat halen, kap je ermee, en word je raar aangekeken en denken ze dat je boos bent. Hallo, mij groeit het geld niet op de rug hoor... Frusty

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:56

Mensen die de wildste verhalen verzinnen, die vervolgens met de Tam-Tam rondgaan.... en mensen die zich anders voordoen onder een schuilnaam, waardoor ze denken dat ze overal mee weg kunnen komen.
Mensen die alleen maar nemen.
Verder heb ik een hekel aan opkruipende truitjes *LOL*

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 23:20

aan kapsones(wijfen) en mensen die DENKEN dat ze heel slim zijn.
Verder erger ik me aan blanke wannabee-negers en het geluid van een mobiele telefoon in bijv de trein o.i.d.

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 00:12

Agressief en a-sociaal rijgedrag (op de weg)
Net schone kleren aantrekken en er een vlek op ontdekken
Mensen die alles groter, mooier, erger, beter enz hebben
Mensen die zwaar ademhalen in een stille ruimte
Mobieltjes die overal te pas en te onpas afgaan (laatst nog tijdens een crematie dienst )

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 03:42

Ik erger me vreselijk aan mensen die van je profiteren. Een vorige vriendin van mij waar ik trouwens ook voor werkte leende altijd geld van mij en gaf het nooit terug. Ik moest haar was doen met mijn eigen geld. Wist ook niet beter want zij beweerde dat het bij mijn werk hoorde.
Ik erger me ook aan mensen die schijnheilig of bijdehand lopen doen.
En ik erger me nog meer aan mensen die geen RESPECT voor anderen hebben! Boos!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 07:25

Wilona schreef:
Ik erger me aan:

* onder een proefwerk ofzo, mensen die de hele tijd hun neus ophalen, of de hele tijd met hun pen zitten te klikken.

dat is idd zo irritant! of dat iedereen zit te hoesten Frusty
verder vind ik zoveel dingen irritant, maar vooral als iemand die je niet aardig vind de hele tijd aan je loopt te plakken! gister wou een meisje uit mijn klas (die ik niet echt aardig vind, maar die de hele tijd achter me aan loopt) weten naar welke camping ik ging, zodat zij daar ook heen konden gaan Frusty

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 07:33

Het meest irritante vind ik als iemand politieke spelletjes gaat spelen. En beetje gaat stoken. Mensen tegen je gaan opzetten, zelf over lijken gaan om hun eigen doel te bereiken.

Verder kan ik ook niet tegen onrechtvaardigheid. Helaas duurt eerlijk niet altijd het langst en kom je er ook niet altijd het verst mee. Life sometimes sucks.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:58

Waar ik me de laatste tijd aan erger zijn mensen die zeggen het beste met je voor te hebben, loyaal te zijn, eerlijk tegen je te zijn en nooooooooooit dat en dat te hebben gezegd...........terwijl je weet dat ze je in je gezicht staan te liegen.

Dat zijn dan van die mensen die je vertrouwd zover als je ze ziet Boos!

Op zoek naar de zon!!!


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:09

lizzy"]
[quote="Wilona schreef:
Ik erger me aan:

* onder een proefwerk ofzo, mensen die de hele tijd hun neus ophalen, of de hele tijd met hun pen zitten te klikken.

dat is idd zo irritant! of dat iedereen zit te hoesten Frusty
[/quote]


Vreeeeselijk! Vooral dat klikken van de pen is erg. Dat scherpe geluid...argh Lips are sealed

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:22

Moet eerlijk zeggen dat dingen (en mensen) die me irriteren eigenlijk langs me heen gaan.. Vind ik het niet interessant genoeg of stom, gaat het echt ene oor in en zonder dat ik het door heb is het al via het andere oor eruit.

Scheelt een hoop negatieve energie, die je wel in de ergernissen kan stoppen, maar waar je uiteindelijk niets mee opschiet!
Richt je aandacht op positieve dingen en je zal zien; word je een stuk blijer van! Haha!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:44

Snurken!!
Mijn moeder is net teruggekomen van het werk. Ziek.
Ik ben nu aan het werk thuis en ze ligt op de bank enorm te snurken waardoor ik me echt niet kan concentreren. Boos! Heeeeeeeeeel irritant.
Heb haar al 3x wakker gemaakt maar ze slaapt binnen 1 minuut weer en snurkt lekker verder. Op bed gaan liggen wil ze niet Frusty

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:26

Achterbakse mensen. Iedereen weet dat ik er een hekel aan heb, en toch blijven ze zo doen. Waardoor ik dus weer naar die gene toe ga en een rel ga schoppen. Iedere keer weer....saaaaiii..... Nee, maar daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan...

een gedichtje van een vriend van me:
Het ware te wensen,
dat alle mensen,
met al hun gebreken,
zichzelf eens bekeken.
Dan zouden ze het praten,
over anderen wel laten.

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:18

Mensen die te laat komen en mensen die zich niet aan de afspraak houden.
Mijn vriend kom vaak te laat, niet overdreven hoor, 5 minuutjes meestal maar toch erger ik me er dood aan. Als ik ergens om 8 uur moet zijn, zorg ik dat ik er ook om 8 uur ben. Of er moet echt wat gebeurt zijn waardoor ik te laat kom (lekker band ect.) Maar vaak zie ik mensen met wie ik heb afgesproken vaak nog online. Dan denk ik "als je op tijd wilt zijn had je allang moeten vertrekken" Daar kan ik absoluut niet tegen
En zich niet aan afspraken houden. Dat is bij mij ook vaak voorgekomen, dan werdt er schaamteloos zo een afspraak afgezegd Boos!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:22

ergeren zou ik het niet noemen, het is veel erger. Ronduit kwetsend gewoon. Mensen die recht in mijn gezicht geintjes maken over iets waar ze helemaal geen idéé van hebben.
Zo heb ik bijv. astma, kan ik niets aan doen (ik ben ziek geworden, geheel buiten mijn schuld om, en beter worden wil ondanks wat ik ook probeer niet echt lukken), ik adem dus zwaar, hoest me de pletter en dan gaan mensen in mijn gezicht staan roken, of ze maken van die opmerkingen (steek er nog een op, jezus, hoest eens wat minder, etc etc). Dat vind ik echt buitengewoon kwetsend. Ze wéten niet eens dat ik iets mankeer, nee want dat zie je niet. Als mensen nou gewoon ná zouden denken voor ze iets zeggen.
Maar het ergste vind ik nog dat mensen die het wél weten tegen mij zeiden: ja, nou weten we het wel. En dan zo super geïrriteerd. Daar kan ik echt niet tegen, vroeger werd ik er heel verdrietig van, maar nu word ik zo ontzettend kwaad. Laat iedereen zijn k*tcommentaar voor zich houden! Heb ik er ook geen last van en kan ik gewoon mezelf zijn, want zo ontzettend ziek ofzo ben ik nu ook weer niet, ik doe nog van alles, en idd: je ziet/merkt het nauwelijks aan me. Ik vind het ook altijd zo rot om me er dan voor te moeten 'excuseren', ik kan er toch niets aan doen? Ben trouwens wel blij dat ik niet uit mijn bek stink, gigantisch zweet of écht super zwaar ademhaal (zelden loop ik te piepen zoals dat heet, ik hoest wel veel). Ik vind het namelijk ook altijd ontzettend genant om zo iemand tegen te komen, maar ik zeg er nooit wat van, je weet nooit of iemand een gebrek heeft ofzo, straks kwets je er iemand mee. No thanks! Ik voel me al hogelijk opgelaten dat ik af en toe 'geluid' maak, en dat dat vaak meer dan gemiddeld is... maar het ergste vind ik nog die mensen die door het roken ziek zijn geworden (veel erger dan ik) en die dan gaan lopen zeiken. Ik vind dat je niet moet zeiken, al helemaal neit als je zelf schuld hebt aan je situatie, je moet er het beste van maken. Positief blijven, hoe moeilijk dat ook is! Ik erger me altijd aan van die lapzwansen die dat niet kunnen, maar dat vooral niet WILLEN.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:08

Ik heb een vriendin, E, als we daarmee de kroeg in gaan is het echt een ramp. Wij geven om de buurt een rondje, en E neemt altijd het duurste van het duurste. Zij geeft nooit uit zichzelf een rondje, maar pas op het laatste moment na heeel veel aandringen van ons. (Dat is al heel irritant en vervelend).

En áls ze dan een rondje geeft, dan mogen wij alleen bier of cola ofzo, want meer geld heeft ze niet bij zich.

Ze heeft een hele goede baan, en heeft meer geld als ons allemaal... Dus daar ligt het ook zeker niet aan. Ik erger me echt kapot aan haar, en laatst hebben we er met z'n allen ook wat van gezegd, want het was gewoon echt niet normaal meer. Het gebeurde niet één keer, maar gewoon iedere week!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 16:46

[quote="Missy"]Mensen die te laat komen en mensen die zich niet aan de afspraak houden.
Mijn vriend kom vaak te laat, niet overdreven hoor, 5 minuutjes meestal maar toch erger ik me er dood aan. Als ik ergens om 8 uur moet zijn, zorg ik dat ik er ook om 8 uur ben. Of er moet echt wat gebeurt zijn waardoor ik te laat kom (lekker band ect.) quote]

Aaaa ja. Dat is er ook een van mij }> Klokslag op de afgesproken tijd moeten ze er zijn. Als ze iets later zijn wordt ik helemaal gek en opgefokt en loop ik maar heen en weer me te ergeren als ze dan komen dan doen ze alsof er niets aan de hand is en dan wordt ik vanzelf ook wel weer rustig. Ik ben ook altijd overal optijd, zelfs altijd te vroeg Schijnheilig Ben een beetje perfectionistisch en das af en toe wel erg irritant hoor Boos!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:52

Mensen die over allleeessss opscheppen en overal in willen tonen/zeggen dat ze de beste zijn...bwech, wat heb ik daar een hekel aan. Come as u r, pleeeasszzze

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:56

mensen die zichzelf te goed vinden en dat zelf niet doorhebben. of als t altijd maar van een kant moet komen, dat jezelf altijd moet vragen of je wat gaat doen of altijd achter de ander aanbellen en alles regelen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:10

carola schreef:
Ik heb een vriendin, E, als we daarmee de kroeg in gaan is het echt een ramp. Wij geven om de buurt een rondje, en E neemt altijd het duurste van het duurste. Zij geeft nooit uit zichzelf een rondje, maar pas op het laatste moment na heeel veel aandringen van ons. (Dat is al heel irritant en vervelend).

En áls ze dan een rondje geeft, dan mogen wij alleen bier of cola ofzo, want meer geld heeft ze niet bij zich.

Ze heeft een hele goede baan, en heeft meer geld als ons allemaal... Dus daar ligt het ook zeker niet aan. Ik erger me echt kapot aan haar, en laatst hebben we er met z'n allen ook wat van gezegd, want het was gewoon echt niet normaal meer. Het gebeurde niet één keer, maar gewoon iedere week!

Zo'n vriendin heb ik ook.
Of als we met een groep uit eten gaan bestelt zij het allerduurste, de rest neemt gewoon iets gemiddelds en uitgerekend zij is het die wanneer de rekening op tafel komt zegt. Gewoon splitten?
Dus iedereen eenzelfde deel betalen. Ik trap er niet meer in, achterbaks gedoe Misselijk Dit gebeurt mij dan 2, 3 keer bij dezelfde persoon maar dan heb ik het wel gehad met zo iemand.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, CharlieVM, Clmr, Gee, hagelslag, Queijo, Siebel, xTammyy, YandexBot en 42 bezoekers