Werkloos!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Werkloos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 05:02

Wel, ik heb vandaag het goeie nieuws ontvangen dat ik sinds vandaag werkloos ben.
Ik werkte dus voor een "vriendin"van mij die op de benedenverdieping woont. Ik zou drie uurtjes per dag werken in de week en op zondag 7 uurtjes. In het begin ging alles redelijk goed. Naarmate de tijd verstreek ging ze meer en meer misbruik maken van onze vriendschap. Zo belde ze me iedere keer op wanneer ze me nodig had, met het gevolg dat ik geen tijd meer had voor mijn dochter en vrienden. Toen ik aangenomen werd moest ik ook haar was doen, wat eigenlijk geen probleem was. Zij beweerde dat ik moest betalen voor haar was. Ik ga namelijk naar de laundry kamer beneden in onze flat. Ik kwam er dus een weekje geleden achter dat dit allemaal een grote leugen was. Zij hoorde voor haar eigen was te betalen en niet ik dus. Ik probeerde met haar te praten hierover, maar niets hielp. Dus vandaag besloot ze me maar te ontslaan zonder eigenlijk een goeie reden. Ik ben eigenlijk best wel blij dat ik van bij haar weg ben want ze doet dit dus bij iedereen. Een heel zielig gevalletje dus! Nu heeft ze niemand meer! Frusty Ze heeft dus gekregen wat ze verdiende!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 07:42

Dat is echt banketstaaf als ze jou laat betalen voor haar was, dan kan je maar beter niet bij haar werken. Ga je nu weer een ander baantje zoeken?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:59

Goed zo!
Ik snap wel dat het vervelend is dat je nu geen baan hebt, maar dat komt vast wel snel goed.
Iedereen krijgt wat zij/hij verdient.