Wie wil Spike adopteren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Wie wil Spike adopteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 22:51

Vorige week is een kater bij ons aan komen lopen.
Hij is zwart met een witte neus, witte buik en gedeeltelijk witte pootjes.
Ik schat hem nog geen jaar oud. Hij is niet gecastreerd maar sproeit (nog) niet.
Hij is echt heel aanhankelijk en een schat van een beest. Lovers
Ik heb Amivedi al gebeld maar er wordt bij ons in de buurt geen kater met die aftekeningen vermist.
Volgens de buren is hij een paar weken geleden broodmager bij hen aan komen lopen. Ze hebben hem gevoerd maar hij is vorige week weggejaagd door een van hun eigen katten. Toen is hij bij ons terecht gekomen.
We vermoeden dat hij uit de auto is gezet. Boos! We wonen nl. dicht bij een autobaan.
Zelf heb ik al twee katten en een derde erbij wil mijn vriend niet. (hij is eigenlijk hartstikke boos op mij omdat ik de kat gevoerd heb Schijnheilig )
In de schuur laten slapen kan wel voor de zomermaanden, maar het is een echte huiskat dus voor de herfst en de winter is dat geen optie.
Dus, mijn oproep aan jullie:
Wie kan Spike een goed tehuis geven?
Spike is geen bazig type en zo te zien kan hij goed bij andere katten geplaatst worden.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 23:01

Aaaargh.... ik heb er al 3, zou hem heel graag erbij nemen...
maar ik weet nu al dat mijn man het er niet mee eens is.
De buren hebben er ook al 4.
Mijn moeder heeft er ook 3 en net een jonge pup...
dus ik weet het even niet. Ik heb ook weleens een 'weggelopen' kater in huis gehaald, die heeft toen even de bank verpest Haha! was niet meer zindelijk. Naar het asiel gebracht (oplaten halen dierenambulance) en toen voorgenomen dat als hij na onze vakantie nog geen plekje had gevonden, we hem alsnog in huis zouden nemen...
Hij had echter al gauw een nieuw thuis gevonden, was ook zo'n lief dier!
Kort daarna gingen onze buren verhuizen naar een huis aan het water en hebben we hun jonge 'spring in 't veld' poes geadopteerd *LOL*

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 23:04

Misschien moet ik hem dan toch maar naar het asiel brengen. Maar die zitten nu al zo vol... En stel dat hij geen goed tehuis vindt, wat dan?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 23:37

Je kunt contact met het asiel houden om te kijken hoe het met hem gaat.
Deze kater was (rood met wit) met 2 wk al weg.
Asielen in Nederland doen naar ik weet geen euthanasie, hij zal gecastreerd worden en goed te eten krijgen.
Ondertussen kun jezelf een paar foto's van hem maken om reclame te maken voor hem Knipoog in het asiel.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:26

Zou hem nu het nog lekker weer is gewoon ff in de schuur houden en kijken of je een lief baasje kan vinden. Dit kun je doen door briefjes bij de supermarkt, dierenarts, op stal enzo op te hangen. De asielen in Nederland maken volgens mij de dieren die te lang zitten en waar geen zicht op opname is wèl af hoor.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:23

Ik heb het zelf na gevraagd bij het asiel bij ons en zij zeiden toch echt van niet.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:29

Pfffffffffff gelukkig!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:50

Bij het asiel waar Floortje weg kwam, hadden ze een kat al een jaar als hij na de open dagen niet weg zou gaan zou hij dus wel een spuitje krijgen... dus het gebeurt soms wel.. maar ff ontopic ik weet zo ff niemand en zelf wil ik hem wel maarja ben 15 en afhankelijk Knipoog