Jamey leek wel even Z (ze had een goede bui!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Jamey leek wel even Z (ze had een goede bui!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 22:23

Effe lekker een uurtje gepoetst en daarna opgezadeld...Tot mijn verbazing had ik de bak voor mezelf (20 x 60 Vingers aflikken ) Ik besloot Jamey even flink aan het werk te zetten,aangezien we wat luie dagen achter de rug hebben met alleen maar buiten rijden moet er nu toch wel is even flink gekart worden hé Knipoog Even ingereden en toen maar begonnen met het echte werk.Ik begon steeds meer aan haar te vragen.Gister heb ik haar achterwaarts leren lopen,dat eigenwijze mormel kon het in het begin wel,maar doet altijd net alsof ze het dus NIET ken.Oke vandaag heb ik haar dus weer achterwaarts laten gaan.IN het begin deed ze net alsof ze me niet snapte,
maar nadat ik het haar even goed heb duidelijk gemaakt hoe het moet Schijnheilig deed ze het wel.Veel belonen daarna.

Toen nog meer wezen vragen,we gingen over op het WIJKEN.Het wijken ging goed,en dus toen nog meer gevraagd,in draf...Travers...Deed ze keurig...Oke,ze snapte me in het begin niet,maar ik heb het haar in paardentaal geleerd *LOL* En toen snapte ze het wel.Ze bewoog zich dus voort in 4 sporen over 2 hoefslagen (ja,zo blonT ben ik nou ook nog weer niet).Aangezien dit erg goed ging,besloot ik nog een stapje verder te gaan. Ik wist dat jamey goed kon strekken,maar ik wou meer aan haar vragen.Ook het strekken verliep naar mijn mening perfect,mijn moeder (mijn fysieke en mentale coach of hoe je dat ook schrijft) spijkerde nog even aan op mijn houding,nog iets rechter.Jamey strekte perfect over de lange zijde,alleen aan het einde viel ze terug op een snelle draf...Mhh jammer,daar knutsel ik deze week nog wel even wat aan...

Al met al een geslaagde dag in 1 uurtje karren.Met mijn gekke knol,en met een vreselijke gekke ikzelf Clown

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:48

Klinkt allemaal leuk en goed zeg! Blij dat alles zo goed gaat en ik wil wel is foto's zien dan hoor, je maakt me zo nieuwsgierig!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:18

super joh, dat het zo lekker gaat!
Je komt er wel!