Eventjes het LAKS gebeld..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 18:40

Denk dat ik NL wel goed gemaakt heb hoor.. maar ik bedoel, mogelijkheden moet je altijd benutten, toch? *LOL*
Ik heb dus ff het LAKS gebeld (020-625 72 88) om te klagen over opgave 17 (dat die totaal nergers op sloeg qua antwoord) en over de citeer vragen
(las namelijk op examen.nl dat het fout gerekend zou worden als je als citaat de hele zin opgeschreven hebt en niet "Het is...men zegt" oid, je moest dus maar twee woorden, .., en dan twee woorden. Nou dat vind ik dus wel ff belachelijk als ze mijn hele zin foutrekenen terwijl ik wel de goede had!

Maar nogmaals, het kan alleen helpen toch, dat LAKS. Denk dat ik vaste klant ga worden deze week Lachen
Heb het met reps en tentamens ook telkens geprobeerd, ff klagen en puntjes sprokkelen en werkt meestal aardig Lachen


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 18:44

ja, ik ga ze ook zo ff bellen... op http://www.eindexamen.nu stond het nr ook, en daar kon je ook online klagen, maar dat ging bij mij de mist in...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 18:45

Ik heb toen ook regelmatig zo'n klachten lijn gebeld en bij de dericteur gezeten met klachen leraren die aan het lachen waren of aan het fluiten zooooooooooooo irri.
verder ging mijn examen wel *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 18:47

ik had het wel goed met dat citeren. Maar vraag 17 zuigt zwaar!!! dat antwoord leek totally not op dat van mij Frusty Ik ga ook bellen!!! Party!! xxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 18:54

haha ik heb net geklaagd Party!! !!!! Was best serieus trouwens!!! Ik hoop dat het wel help. Punten erbij sprokkelen is altijd hanidg!!! Haha! xxx Roos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:24

Klagen is goed. Men verwacht dit jaar ook heel veel klachten. Thuis zitten miezen helpt niet, klagen helpt wel.
Allemaal klagen dus als het niet goed gaat.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 19:35

Yep dat bedoel ik. We hebben niet voor niks inspraak gekregen Lachen
Werd ik met tentamens ook niet GOED van, na een mondeling mag je direct zeggen dat je het er niet mee eens ben en fdan krijg je meestal een tweede kans. Nou, mensen die hardstike boos waren over een 5.. dus ik zeg; 'heb je het al aan de docent verteld?'
Nee, want dat had 'vast toch geen zin' Tsja, dan moet je ook NIET zeiken Frusty

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:49

heb ook net geklaagd, over ned en wib, wij willen ophoging, en veel!!! vind dat foutrekenen bij 17 van ned trouwens wel onzin, heb ook de hele zin geciteerd, dat vroegen ze toch!?

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:51

Jee, ik leef met jullie mee!!! Bij mij had zo'n leraar van die kraakschoenen aan Lips are sealed Irri!!! Ik denk verder dat ik hem wel goed gemaakt heb, maar ja ik mocht ook een 3,5 halen Haha! Maar morgen heb ik engels en scheikunde en die ga ik beide verkloten!!! Frusty

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:54

haha... Ik vind het wel gaafies... Klagen... Over wib en nl natuurlijk... Wanteh, wib, dat zuigde/zoog zwaar... Gosh, ben echt mijn NL alweer vergeten.. Citeren had ik wel goed, en vraag 17 weet ik niet, vraag 14 heb ik volgens mij niet helemaal ok... Maar goed, het samenvatten was 23 van de 53 punten... ook zwaar...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:55

IDEE!! Haha!

Als je nou iedereen van bokt laat bellen!! en laat ze dan allemaal klagen over vraag 17 ofzo of over andere dingen Lachen

Bokt voor allen! Allen voor bokt! Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:39

je moet dacht ik ook je school opgeven ed... Maar we kunnen het altijd proberen. Ik denk dat over wib echt heel erg veel mensen gaan klagen... Mijn god wat een *peip*examen... piep moet dat zijn...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 00:57

Ja, maar ik weet nog wel op welke school ik heb gezeten hoor, ookal krijg ik grijs haar, dat weet ik nog wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Koekie_186, Vagabondo, YandexBot en 117 bezoekers