wat zou ze hebben?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

wat zou ze hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 22:08

loulou heeft sinds 4 dagen ofzo dikke benen (onder bij de kogel), een opgezette klier bij der nek, en ze is een beetje sloom op de wei.

we dachten dat die benen van de eiwitten kwamen, maar eigenlijk krijgt ze helemaal niet zo heel veel gras (we verzetten de draad elke keer een stukje zodat ze vers gras heeft) maar dat gras is wel het eerste gras. ze zeiden tegen mij dat ik er 3 dagen een vitamine kuur moest geven. waar denken jullie aanen wat zou je doen als je dit zo lees?

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 22:10

ze eet en drink trouwens ook gewoon goed. iemand zei tegen mij dat ik azijn over het voer moest doen.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:43

Niet naar al die goedbedoelde adviezen luisteren hoor , waarschijnlijk hebben de mensen die dat zeggen geen flauw idee wat er echt achter zit , en doe je misschien iets heel erg fout door te kwakzalveren .

Je kunt het het beste even met je veearts of een paardenarts overleggen.
Niet zelf rommelen want je hebt geen idee waar je mee bezig bent , toch ?

Dierenarts kan je zekerheid geven over wat het beste is , en wat de problemen nu eigenlijk veroorzaakt.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:53

Klink een beetje als een virus. Zou even de DA laten komen en temperatuur in de gaten houden.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 13:32

oke
maar volgens mij is ze al langer niet helemaal lekker bij de laatste wedstrijd weigerde ze de domste hindernissen. toen zei mijn lesgeefmens ook dat ie misschien niet helemaal fit was?
ze zei dat ik het maar ff aan moest kijken en anders de DA bellen

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:32

loulou schreef:
oke
maar volgens mij is ze al langer niet helemaal lekker bij de laatste wedstrijd weigerde ze de domste hindernissen. toen zei mijn lesgeefmens ook dat ie misschien niet helemaal fit was?
ze zei dat ik het maar ff aan moest kijken en anders de DA bellen


Ik denk dat je 'lesgeefmens' (oei, laat haar het maar niet horen, wat een roepnaam!) het wel bij eht rechte eind heeft, dat je paar dniet helemaal fit is.
ik zou zeker de dierenarts raadplegen!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 11:42

ik kijk het nog heel even aan want het lijkt minder te worden
en dat van lesgeefmens; dat vind ze juist grappig dat ik haar zo noem, ze noemt zichtzelf ook voort zo Lachen