Springles stills waar het wél goed ging!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Springles stills waar het wél goed ging!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 23:40

Het ging natuurlijk vaker goed dan mis, dus daarom ook maar ff wat stills met sprongen die wat beter gingen dan de foto's in dit topic: [HAW] Alle springmissers op een rijtje! incl zandhappers
Misschien moet ik er ook eventjes bij vermelden dat de ruiters (behalve die op Rogér en Shera) niet veel gesprongen hebben en de manegepaarden ook niet vaak springen, daardoor ziet het er nog niet helemaal uit zoals het zou moeten.
De namen van de ruiters zet ik er niet bij, maar die van de paarden wel, kun je het vergelijken met het blooper-topic Haha!

Rechts is Iwaya, de linker weet ik ff niet Bloos
Afbeelding Afbeelding

Links is Myrthe, rechts is pony Rogér
Afbeelding Afbeelding

Shera kan er ook overheen Haha!, rechts is Karuud met het meisje wat er in het andere topic vanaf valt en als je dat zo ziet is dat helemaal niet raar
Afbeelding Afbeelding

Iwaya links, rechts Sanne met een ander paard omdat het op het eerste paard niet lukte (daar viel ze meteen vanaf, zie het andere topic) dit paard (zonder naam) deed het braaf.
Afbeelding Afbeelding

Shera links, rechts Sanne op paard zonder naam
Afbeelding Afbeelding

Iwaya over de oxer en Shera over de oxer
Afbeelding Afbeelding

Sanne met geennaam over de oxer, rechts Iwaya
Afbeelding Afbeelding

Iwaya over de dubbelsprong
Afbeelding

Rogér over de dubbel
Afbeelding

Shera na lang proberen en aandringen ook over de dubbel
Afbeelding

Sanne over de eerste sprong van de dubbel
Afbeelding

Rogér nog eens over de eerste sprong van de dubbel
Afbeelding

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:46

ze gaan er nu in ieder geval overheen Haha!
Maar aan de meeste springhoudingen moet nog wel gewerkt worden.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:46

deze foto's vind ik toch iets fijner om te bekijken Bloos Leuk hoor,, jullie hebben ook wel mooi hindernismateriaal

veertjuh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:51

eeej, dit ziet er idd leuker uit ja.
Hier zie je gelukkig niet hoe ik gevallen ben.. maar je bent ook weer zo aardig dat je de mensen verwijst naar de topic met de gevallen mensen (waaronder ik dus)... Tong uitsteken ghehe... maar is nie erg hoor.. hebben de mensen weer iets om te lachen.
Tong uitsteken
maar goed,
ik kan gelukkig nog wel een beetje springen Tong uitsteken:D..op het paardje zonder naam... *LOL* Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:42

Vinden julie zelf niet ,dat dit niet kan?Ik zat net het topic te bekijken met alle vallers en dacht tja, Verward .
Maar dit zijn de goede foto's.En dan vraag ik me echt af waar deze manege mee bezig is.
Niks tegen julie hoor ,julie moeten nog leren.Maar zoals hier gesprongen wordt ver****t je die pony's.De ruiters hinderen de paarden vreselijk zo kweek je dus weigeraars.ze zouden julie beter nog cavelleti's laten rijden en oefenen op je houding en mee gaan met de paarden.
Sorry hoor, het moest echt even van mijn hart.

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:03

silvana schreef:
Vinden julie zelf niet ,dat dit niet kan?Ik zat net het topic te bekijken met alle vallers en dacht tja, Verward .
Maar dit zijn de goede foto's.En dan vraag ik me echt af waar deze manege mee bezig is.
Niks tegen julie hoor ,julie moeten nog leren.Maar zoals hier gesprongen wordt ver****t je die pony's.De ruiters hinderen de paarden vreselijk zo kweek je dus weigeraars.ze zouden julie beter nog cavelleti's laten rijden en oefenen op je houding en mee gaan met de paarden.
Sorry hoor, het moest echt even van mijn hart.

Je kan niet van iedereen verwachten dat ze gelijk goed kunnen rijden he?
Het is niet voor niets een springles.
Ik snap best wat jij bedoeld, maar je was er niet bij.
Dus je mag best je mening geven, maar dit noem ik afkraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:13

Mijn dochter van 9 springt nu 3 maanden.In de beginners les.
Dus ik weet hoe een normale les er uit hoort te zien.Er valt heus wel eens iemand van zijn paard.Zelf heb ik jaren gesprongen dus ik weet zeker waar ik het over heb.
En afkraken?geloof me daar ben ik nog niet aan begonnen.
leer je eerst een springhouding aan .Julie hinderen de paarden verschrikkelijk ,je doet ze pijn.Als julie zo doorgaan springt er dadelijk geen paard meer.
Geloof me,

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 02:48

silvana schreef:
Mijn dochter van 9 springt nu 3 maanden.In de beginners les.
Dus ik weet hoe een normale les er uit hoort te zien.Er valt heus wel eens iemand van zijn paard.Zelf heb ik jaren gesprongen dus ik weet zeker waar ik het over heb.
En afkraken?geloof me daar ben ik nog niet aan begonnen.
leer je eerst een springhouding aan .Julie hinderen de paarden verschrikkelijk ,je doet ze pijn.Als julie zo doorgaan springt er dadelijk geen paard meer.
Geloof me,

Maar het is en blijft een manege Scheve mond en daar kijken ze gewoon niet naar iedereen, was bij mijn manege toch zo
Mijn eerste springles op de manege ging het ook altijd hoger en hoger, gevolg ik heb een serieuze schrik opgepakt, ging bij elke hindernis in mijn zadel zitten (paard serieus hinderen dus), ondertussen heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en volg ik nu springles met mijn eigen paard OK dan!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:33

dit ziet er al beter uit, er moet zeker nog aan springhoudingen gewerkt worden, de meeste ruiters mogen de paarden van voren meer ruimte geven vind ik..
het meisje op Shera blijft bijvoorbeeld bijna in haar zadel zitten, bij de dubbel geloof ik..

ik wil jullie hier niet mee afkraken hoor, niet dat ik geweldig spring, ik durf het zelfs amper Schijnheilig

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:46

Hha ja idd dat is een stuk beter Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:47

Wat kan die Roger springen! Leuk dier is dat . Leuke foto's!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:58

leuk , alleen niet zo duidelijk Scheve mond

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:16

Ziet er luek uit hoor ! Haha!
Erg leuke paarden , jammer van de kwaliteit Scheve mond

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:40

Goh ik ben benieuwd hoe het mij vanavond zal vergaan op Shera Tong uitsteken
Ik moet zeggen dat ik van het eerste topic ook wel een beetje geschrokken ben. Sommige ruiters doen wel erg lomp Scheve mond
Maar gelukkig zaten er ook wel iets betere momenten tussen in dit topic. De houdingen zijn natuurlijk nog niet allemaal goed maar op deze foto's kan ik niet echt zien of dat de paarden daarin ook gehindert worden. Rogértje sprong natuurlijk alles heel braaf Lachen

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:39

mooooooj!!

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:39

lompe ruiters Tong uitsteken

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:41

die missers Tong uitsteken

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:07

Euh paddie: Die oneliners kun je ook in een berichtje plaatsen. Oneliners plaatsen is niet toegestaan op bokt en al helemaal niet om ze in aparte berichtjes te plaatsen.

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:38

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:42

erover heen gaan ze hahah, maar het is maar goed dat ze nog les volgen (niet dat ik het zo goed kan....)

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:58

Suusiej schreef:
Leuk hoor! Echt grappige foto's tussen!
Mara zijn dit niet ene beetje dezelfde foto's als :

HAW alle springmissers op een rijtje

Nee dus, want daar staan de missers en de zandhappers op en op deze foto's zijn de betere momenten te zien.

craz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:56

Fotos zien er idd beter uit dan in dat ander topic maar er is zeker nog werk aan de winkel Haha!

Titsia schreef:
Maar het is en blijft een manege Scheve mond en daar kijken ze gewoon niet naar iedereen, was bij mijn manege toch zo
Mijn eerste springles op de manege ging het ook altijd hoger en hoger, gevolg ik heb een serieuze schrik opgepakt, ging bij elke hindernis in mijn zadel zitten (paard serieus hinderen dus), ondertussen heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en volg ik nu springles met mijn eigen paard OK dan!

Titsia ik begrijp wat je bedoelt dat het een manege blijft.
Maar eigenlijk zou het niveau van de meeste maneges toch wel veeeel hoger mogen liggen.
Je gaat er uiteindelijk om een sport te leren en niet om een schrik op te pakken of om na zoveel jaar 'paard te rijden' te beseffen dat je alles verkeerd geleerd hebt wat bij veel mensen vaak zo is.