Zomaar dingen van andere meenemen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Zomaar dingen van andere meenemen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 15:00

Ik had pas geleden een wedstrijd op een manege. Pas-de-deux. Al m'n spullen meegenomen inclusief peesbeschermers zodat hij die om kreeg tijdens het rijden. Inplaats van peesbeschermers kreeg hij gekleurde banadages om dus heb ik de peesbeschermers op de zijkant van de trailer gelegd ( boven de wielen). Ik heb een vriendin op mijn pony geholpen zodat ik me kon gaan omkleden, mijn zak kleding gepakt en ik kwam terug > peesbeschermers ( zowel voor als achter) weg. Geen van m'n grooms had ze meegenomen.!
Tis toch om kwaad om te worden!
Dezelfde dag hebben ze ook een set bandages en een zweep gestolen. Kinderachtig!
Heben jullie dat ook wel eens gehad op wedstrijd?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 15:06

Vaak zat, halstertouw, zweep.. Een vriendin van mij zelfs een keer een cap.
Tja, je meot nou eenmaal uitkijken en op je spullen letten in de paardenwereld.. Zelfs wanneer je bij ons op stal wat laat slingeren (grote stal met zon 90 paarden) moet je toch uitkijken dat t niet gejat wordt..

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 15:49

op stal hoef ik niet bang te wezen, ben de enigste die daar staat en de enigste die er komt, de de boeren houden het in de gaten.

Bij de ponyclub heb ik een keer me sporen verloren, een uur later waren ze weg.. en ik moet ze nog steeds terug krijgen! (ik weet wel wie ze heeft, maar die vergeet ze steeds)

wedstrijdervaring heb ik niet, maar wel balen zeg!
echt belachelijk zeg!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:03

Laatst nog op concours mn eskadron onderlappen en mn kiefferbandages! ow als ik eraan denk kan ik er weer kwaad om worden! Zo belachelijk!
Bij ons op stal hoef ik er niet bang voor te zijn We staan er met zn 20en en als je iets wilt jatten van iemand kun je et toch nooit gebruiken want dan ziet iemand dat meteen!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 17:03

Op keuringen:
Stro
Hooi
Halsters
Poetsspullen
Keuringshoofdstellen van leer.

Nergens is het meer veilig.

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 17:25

een heel duur bit, hebben ze van het hoofdstel afgehaald!!!!

officieel stender van het beukenpoortje!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 19:28

Boos! Dat dit soort dingen gebeuren zeg!! Is toch nie normaal?? Bij onze vorige stal (was 1 bak voor dressuur en 1 voor western) had ik 'n cap mee naar onze (niet al te grote) kantine genomen. Ik had 'm ff op de bar gelegd en was 'm ff vergeten en ben naar de stallen gegaan. Later kwam ik terug en was ie weg Boos! Het was gewoon zo'n 'oude' cap, geen veiligheidsding ofzo, dat ze daar die moeite voor doen Boos! Waarschijnlijk is 't iemand van die dressuurstal geweest, want bij western reden we bijna niet met caps... Je kunt tegenwoordig nix meer laten liggen en het zullen heus geen arme mensen zijn die dat soort dingen jatten Frusty

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:15

Ik ook op mn manege; leende hoevenkrabber uit, nooit terug gekregen, mn net bij elkaar gespaarde poetsspulletje waren na mn les verdwenen, ik stond toen echt wel te huilen (was 10 jaar)
zwepen genoeg, halster.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:51

Oh dat van Lieke is echt zielig ik zie zo'n klein meisje al staan

De sint is dat jaar wel erg lief geweest zeker Knipoog

Ik was op (voltige) wedstrijd zijn er 2 hoofdstellen gejat!!


IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:26

bij mij is het een hele lijst:
leren halster, 2 andere halsters, veel halstertouwen, een hoofdstel, 3 bitten, veel zwepen, veel poetsspullen, teugels, dekje en vast nog wel meer Boos!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:29

niet alleen in het paardenwereldje hoor ook in de echte wereld.

Vroeger op de manege zijn er wel eens poetsspullen of zweepjes verdwenden.
tegenwoordig gelukkig niets meer moet ik wel zeggen dat ik vreselijk zuinig ben hoor ik leg alles in de auto en die gaat opslot

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:55

Wat dacht je van zwepen weggooien voordat je de ring inrijdt en daarna niet direct mee terugnemen?

Gegarandeerd goed voor een nieuwe zweep. Pas zelfs 2 zwepen in 1 week Huilen

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 11:50

ik ben dan niet op wedstrijd gegaan maar op de manege wel zovaak mijn zweep!bij mij op 'stal'kan niemand iets jatten of het moet laura zijn,maar dan zie ik toch meteen dat zij het heeft... Knipoog ik zie het al voor me,lieke!
echt stom ja ,en zoals ik lees ook sommige dure dingen zoals een hoofdstel Boos! dat is toch niet normaal!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:46

Bij mij is dat gelukkig nog niet gebeurd, terwijl ik toch genoeg laat slingeren. Halster ligt gewoon naast stal, en al mijn spullen liggen gewoon in een hok (wel voor pensionklanten), waar geen slot op zit. En ik heb alles nog. Ben alleen wel een spons kwijt, maar volgens mij istie ook gewoon kwijt Haha! Vorige keer was mijn nicht haar cap (Casco van 60 euro) vergeten, en een week of anderhalf later, toen ze eindelijk realiseerde dat ze hem kwijt was, lag hij gewoon achter de bar Lovers

Ik heb trouwens wel van een andere pensionklant gehoord dat er een aantal dingen uit haar kasje (waar nu dus een slot op zit) zijn verdwenen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:54

Of wat dacht je van een nieuwe fles vliegenspul, kom je 2 dagen later is 'ie half leeg. Kan me niet voorstellen dat dat allemaal op Megaatje is beland, vooral niet als je hem voor een andere stal weer terugvindt. Tja en dat zet je niet achter slot en grendel, want dan kunnen ze het niet gebruiken als het paard naar de wei gaat. Verward
Verder heb ik een lelijk halster voor de stal hangen en het goede halster in de kast. Op wedstijden altijd de auto op slot en niks achterlaten in of bij de trailer. Hoe triest het ook is dat dat nodig is tegenwoordig,maar het schijnt niet anders meer te kunnen.

Sprakeloos

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:19

Ik ben ook vaak zat wat kwijtgeraakt ( Naja, er is ook vaak wat van me gejat, beter gezegt)
Het vervelendst vind ik nog mijn cap. Dat is gewoon noodzaak en die dingen zijn best duur! Bah... Misselijk

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 02:48

Ik heb eens meegemaakt dat iemand zijn trailer (!) tijdens een wedstrijd werd gestolen.....

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:34

Yentl schreef:
ik ben dan niet op wedstrijd gegaan maar op de manege wel zovaak mijn zweep!bij mij op 'stal'kan niemand iets jatten of het moet laura zijn,maar dan zie ik toch meteen dat zij het heeft... Knipoog ik zie het al voor me,lieke!
echt stom ja ,en zoals ik lees ook sommige dure dingen zoals een hoofdstel Boos! dat is toch niet normaal!!


Nou bedankt dat je denkt dat ik iets van je jat... Scheve mond Frusty ...

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:23

dit heb ik gelukkig nog nooit gehad.
maar ik weet hoe het voelt als iemand wat pikt en het niet teruggeeft.
gelukkig staan mijn vzpaardjes alleen Lachen

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:50

ik heb welles gehad dat mijn cap gejat was. Hij lag gewoon in de gang, daar lagen van iedereen spullen als poetskisten, zweepjes en caps. Mijne dus ook. Ik had s'ochtends gereden, en toen ik s'middags weer naar huis ging was mijn cap weg. Eerst nog goed gezocht en toen gevraagd of er niet iemand mee reed ofzo, mischien waren ze in de war Verward die caps lijken ook zo op elkaar. Nou jah toen toch maar een nieuwe cap gekocht, en meteen mijn naam erin gezet.
Wat waren mijn ouders boos toen ik een paar maanden later (op een andere manege) mijn cap vergat Haha! . Maar daar hadden ze hem gewoon in de zadelkamer ofzo gelegt en de week daarna kreeg ik hem weer terug.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:08

Bij ons op de manege dachten ze een tijd lang dat er werdt gejat. Peesbeschermers en cappen verdwenen, en ook vele borstels. Later bleek dat de manegehond alles verzamelde en in zijn hok verstopte. Maar een aantal spullen waren er niet bij, dus die waren waarschijnlijk wel gewoon gejat tijdens en wedstrijd ofzo. Wedstrijden trekken nml veel publiek. Tis vaak op een zondag en dan komen veel mensen gewoon gezellig kijken omdat ze toch niet veel te doen hebben.
Zelf ben ik al een aantal zwepen kwijt, halstertouwen en borstels.

Soms laten pensioenklanten hun kast op een kier staan. Dan duw ik ze altijd maar dicht voor het geval dat. Er wordt hier dan niet veel gestolen, maar tis een publiekelijke manege, iedereen mag er komen....

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cjuan, Diortje_vds, Dries1990, IASCrawler, Macs, OmgiliBot, onpaard, StonedRomy en 82 bezoekers