Duizelig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 21:19

Ik ben de laatste tijd vaak duizelig. Scheve mond
Echt raar, als ik bijvoorbeeld uit bed kom ofzo, ben ik de laatste tijd steeds een beetje duizelig, alleen als ik gelegen heb, niet als ik gezeten heb.
Soms ook als ik loop ineens, maar een klein beetje dan Verward

Vandaag was ik naar de ortho geweest, en daar lig je natuurlijk helemaal op zijn kop zowat in die stoel. Nou toen ik opstond, echt niet normaal, ik was echt superduizelig! Echt best wel eng..

Weten jullie misschien wat het kan zijn?

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:26

Hoi,
Ik ben ook regelmatig duizelig, maar vooral als ik moe ben, warm is of als ik zenuwachtig ben Verward en natuurlijk als ik snel op sta....
Is het alleen als je opstaat?
Ik ben ervoor naar de dokter geweest maar die zag geen reden voor verder onderzoek Verward
Maar misschien moet je voor de zekerheid toch maar ff naar de dokter gaan.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:35

je kunt het beste even naar de dokter gaan en bloed laten prikken, heb je binnen een paar dagen uitslag, kan best dat het "maar" bloedarmoede is, krijg je wat ijzer-pillen en dan is het zo over.
Wat helpt is heel diep zuchten voor dat je opstaat

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 21:36

Mijn moeder dacht eerst dat het wel over zou gaan als ik weer ongesteld zou worden, maar het is dus niet overgegaan.

Toch maar een afspraak met de dokter maken.

Ik weet toch al wat hij gaat zeggen, dat er niks aan de hand is. Dat had hij bij mijn opa (had last van benauwdheid) ook gezegd (en die had longkanker en is eraan overleden) Boos!

Letsdunit

Berichten: 7792
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:37

had ik ook toen ik rond de 18 was, ik heb ijzer tabletten geslikt en toen ging het over.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:53

Toch maar even naar de huisarts gaan en laat je bloeddruk ook even opmeten. De mijne is altijd te laag (de onderdruk) en ik ga dan ook bijna tegen de vlakte. Meestal heb ik er met warm weer meer last van. Deze week is het ook hommeles en ik ga maar weer aan de zoute haring. Dus toch maar even naar ome dokter Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 09:46

Herkenbaar Haha! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... aapdronken

Het kunnen meerdere dingen zijn.
Te lage bloeddruk
Bloedarmoede
Oververmoeidheid
Hypoglykemie enz

Of een combinatie van deze 4 en dan loop je dus zoals mij tegen de muren omhoog *LOL*

Gewoon even langs de dokter en geef maar aan dat je je niet zomaar weg laat sturen!