zolly gaat weg... donderdag al *snik*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

zolly gaat weg... donderdag al *snik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 21:24

Ik dacht eigenlijk dat ik het niet zo heel erg zou vinden, ik heb hem ten slotte maar 3 maandjes gekend! maar ik kreeg net een mailtje dat de nieuwe pony vanavond komt waarschijnlijk, en zolly gaat aanstaande donderdag al weg Verdrietig Ik weet niet waar naartoe, dat zal ik morgen wel vragen. Morgen als ik mijn toets gemaakt heb ga ik eventjes naar hem toe, afscheid nemen van Zolly en kennis maken met Nesty, de nieuwe pony.

Ik heb nu toch een beetje een raar gevoel in m'n buik.. Ik ken zolly pas sinds april, maar toen heb ik hem 2 weken lang elke dag gelongeerd en gereden.. en ik zag dat we zo vooruit gingen samen. Hij was ontzettend lief en kon heel goed springen! Maar zijn eigen baasje, een meisje van net 9 jaar oud kon hem niet aan.. hij is met haar 1 keer het hele park door geraced en uiteindelijk de weg op gerend. Toen hebben ze besloten om hem te verkopen, en een kleinere bravere pony te kopen.. dat was wel beter voor zolly en voor zijn baasje, want ze was zo bang geworden dat ze er zelfs niet meer op durfte te rijden. Nu hebben ze Nesty gekocht, een welsh x shetlander.. een hele brave en kleine pony. daar zal ze meer aan hebben als eerste pony!

Maar ik ga Zolly heel erg missen, ookal heb ik hem maar 3 maandjes gekend!! Ik hoop heel erg dat hij goed terecht komt... Ooh, overmorgen gaat hij al weg.. morgen moet ik al afscheid nemen Huilen dat zal best moeilijk worden.... Verdrietig

Afbeelding


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:34

balen zeg,
iig veel sterkte ermee, en het is best logisch hoor, je kunt je snel aan zo'n dier hechten.
sterkte meis en succes morgen met je toets

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 21:36

dank je Lovers

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:47

Haai,
Ik wou je even sterkte wensen, ik hecht me zelf ook altijd veel te snel aan dieren. En trouwens wat een super mooie pony zeg!

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:06

wat rot voor je, zeg
sterkte ermee!!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:41

heey meid!! sterkte ermee joh! zo van de fotos vond ik zolly ook errug leuk en ook een goeie springpony ,die springfotos
het is erg jammer nui kan je ook niet meer rijden enzo op zo'n kleintje Huilen of wel?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:43

Wat 'n leuke pony zeg!!
Ik snap dat je die gaat missen.

:evaw:

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 16:30

Yentl schreef:
het is erg jammer nui kan je ook niet meer rijden enzo op zo'n kleintje Huilen of wel?


het kan opzich wel.. zijn vorige baasje was ook 15 en ongeveer even groot als ik, die reed er ook nog op. maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik regelmatig op zo'n kleintje ga rijden.. ik kan wel samen met hem gaan rijden natuurlijk!! Ik op m'n eigen pony samen met Eva en Nesty.

morgenmiddag om half 4 gaat hij weg, ik heb net afscheid genomen van hem.. eigenlijk wil ik hem morgen niet meer zien omdat ik nu gewoon "echt" afscheid heb genomen, maar ik zie hem nog wel denk ik.. hij staat namelijk heel dicht bij mijn huis en als ik naar school ga kom ik er langs..

En vrijdagavond gaan ze Nesty ophalen, misschien ga ik mee.. en anders zou ik bij hun thuis wachten tot hij er is!1 ik ben wel benieuwd hoor!

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 19:11

jammer zeg ook wel zielig voor dat meisje

sterkte er mee hoor

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:45

ik maak nu hetzelfde mee....
een maand geleden is een manegepony bij ons kreupel geworden( lang verhaal) en moest gestapt worden onder de man. dat mocht ik doen. ik ben elke dag met hem in de weer geweest en gepoetst maar het werd er niet beter op. hij begon zelfs nog stijver te lopen en vervelend te doen( het is een arabier met veel energie). dus nu stap ik m aan de hand en hij heeft er grote lol in. en hij zou het land op gaan om bij te komen.
alleen hoorde ik gisteren dat ie waarschijnlijk niet het land op ging en verkocht ging worden aan een handelaar! echt vreselijk, ik ben me zo gaan hechten aan dat paard. heb gelijk maar heel erg veel foto's gemaakt enzo. ik ga m zo missen...... Huilen
heel erg veel sterkte........en hopelijk komt hij goed terecht......

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:19

sterkte hoor morge
trouwens wel een leuke pony zolly Lovers krijgt vast een goed leuk baasje

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ardanwan, bamisalami, BlueStocking, Dartel, Fly_high, Jet, Marcella, Marije112, Rijsa, shaddy82, TamaraFloor en 120 bezoekers