Wie heeft spincity net gezien????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Wie heeft spincity net gezien????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 00:05

Balen, ik wist al een paar weken dat vandaag de extra lange aflevering zou komen waarbij Michael J. Fox de serie ging verlaten, maar toch heb ik het gemist........ Frusty Frusty

Ik heb alleen het eind gezien dat ze allemaal afscheid van hem nemen maar ik heb dus niet gezien waarom Mike wegmoest.

Dus kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd???
Vond trouwens de verwijzing op het eind naar Alex P. Keaton (de rol die Michael J. Fox in Family Ties vertolkte) erg leuk!

Baal er echt van dat ik het niet heb opgenomen. Vorige week dacht ik eigenlijk al dat dat de aflevering was waarbij hij de serie ging verlaten maar toen bleek dat niet zo te zijn. Nu heb ik even niet opgelet en dan mis je het meteen.

Dus als iemand mij kan vertellen wat er gebeurd is: graag!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 08:56

Zijn vrouwelijke collega had een relatie met een maffia man, daardoor werd de burgemeester en de hele afdeling onbewust beinvloedt...
doordat bekend werd in de pers dat die maffia man daar dus ook kwam,
zou de burgemeester daarmee in verband gebracht kunnen worden.
Mike nam alle verantwoording en daarmee ook ontslag, zodat de burgemeester vrij van blaam zou zijn en de rest van het team ook zijn baan zou houden.

Ik heb voorgaande afleveringen niet echt gezien (laatste vorige week), dus ik denk dat je zelf de puntjes wel in kunt vullen Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 10:49

orri schreef:
Zijn vrouwelijke collega had een relatie met een maffia man, daardoor werd de burgemeester en de hele afdeling onbewust beinvloedt...
doordat bekend werd in de pers dat die maffia man daar dus ook kwam,
zou de burgemeester daarmee in verband gebracht kunnen worden.
Mike nam alle verantwoording en daarmee ook ontslag, zodat de burgemeester vrij van blaam zou zijn en de rest van het team ook zijn baan zou houden.

Ik heb voorgaande afleveringen niet echt gezien (laatste vorige week), dus ik denk dat je zelf de puntjes wel in kunt vullen Haha!


Thanks!!!
Wel een beetje vergezocht allemaal maar ik ben blij dat ik het nu weet.
Tja ik ben altijd een beetje fan van Michael J. Fox geweest en ik vind het bewonderingswaardig hoe hij met zijn ziekte omgaat.
En toen hij daardoor de serie uitgeschreven moest worden, was ik ook wel erg benieuwd hoe ze dat zouden doen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 12:31

Is hij ziek dan ?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 12:35

Sando schreef:
Is hij ziek dan ?


Hij heeft al meer dan 10 jaar parkinson. Dat is ook de reden dat hij stopte met de serie, nou ja voor de schermen dan.
Hij heeft medicijnen waardoor hij het trillen van zijn handen aardig onder controle kan houden maar op het moment dat hij met de serie stopte was het erger.

Hij is echt jong voor zo'n ziekte.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:06

goh, dat wist ik helemaal niet.....