Picknick met Beau

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Picknick met Beau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 22:56

Beau hoest en mag dus alleen stappen Gaaaap
Best saai op zich maar vanmiddag hebben we het toch leuk gehad. Het was zulk lekker weer dat ik bedacht had te gaan picknicken met Beau in het bosje hier vlakbij. Kon hij lekker gras happen en ik nam koekjes en drinken mee. Dus zo gezegd zo gedaan. Beautje lekker gepoetst en toen gingen we wandelen. Hij is erg braaf tegenwoordig en kan zowel naast als achter me keurig in mijn tempo wandelen en stoppen als ik stop. Hij moest alleen een keer in mijn vinger happen omdat ik wat naar zijn hoofd wapperde omdat hij achter me moest lopen toen er een auto aankwam. Mijn vinger zal wel op een wortel hebben geleken ofzo Verward .
In het bosje vonden we een leuk plekje langs de sloot. lekker in de zon en met een beetje afkoelende wind. Beau ging braaf grazen en ik lekker lezen en keokjes knabbelen Vork Haha! . Dat ging een tijdje goed totdat beau doorkreeg dat er soms MENSEN over het paadje achter de bosjes waar wij zaten langsliepen. Dat was bijzonder spannend vond hij en hij meende dus wel weg te mogen rennen. Ik niets vermoedend op de grond zittende werd een keer bijne meegesleurd... Gelukkig kon ik dat nog net op tijd voorkomen ahem.
Verder was Beau wel lief. Terug ben ik nog even op hem gaan zitten met alleen het halster en touw en zijn we langs de pas gemaaide graspaadjes gewandeld.

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:14

ohhh arme Beau met dat hoesten wens hem maar beterschap! En jij had nog geluk dat je Beau vast had toen ie je bijna meelsleurde, wij hadden eens dat Chess er keihard vandoor ging toen hij heel lief aan het grazen was Schijnheilig . En hem in eens peerde! Helemaal achterin een weiland zat ie te vreten hoor die vreetzak Vork .

Groetjes Lutske Lachen