Bak te huur voor 2 x per week omgeving Oostvoorne?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Bak te huur voor 2 x per week omgeving Oostvoorne?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 20:25

Weet er toevallig iemand een echt fijne (privé- ?)bak die ik ongeveer 2 x per week hooguit een uurtje tegen betaling zou kunnen gebruiken ?

Ik moet nodig verder , lekker aan het werk met Marena en weet nu iemand van wie ik graag les zou willen hebben , maar heb geen fijne bak waar ik in kan oefenen ...

Als je iets denkt te weten dan heel graag een reactie !! Party!! Party!!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:13

in Rockanje ken ik wel een paar bakken waar je waarschijnlijk wel kan rijden... maar is rockanje te ver? ik weet niet of je onder de man er heen moet of met de trailer.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 06:31

Gewoon te paard ernaartoe.
Ik denk er al aan om lid te worden van De Voornse Ruiters , die hebben een fijne bak bij de molen van Rockanje ! Kwijl

Maar is toch een behoorlijke rit om zo maar eventjes een paar oefeningetjes te gaan doen.....

Ik hoor graag wat je weet !!
Misschien iets dichterbij de kant van Tinte ?

Wel grappig , woon je zelf in Enschede ?

Groetjes Bianca .

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 17:23

Ik weet misschien wel wat, ik PB wel even.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 18:48

Ja ik woon in Enschede ja, maar ik heb vanaf mn 3e tot mn 21e (ben nu 23) in Hellevoetsluis gewoond.
Heb zelf ook een paardje gehad enzo (zie profiel) en die stond oa in Rockanje.
Wat dacht je btw van Manege Tinte? Misschien dat je daar af en toe eens de bak kunt huren? Of waar vroeger Manege Olaertshoeve zat (Windgatseweg in Rockanje).
Ik zal nog wel eens even verder nadenken....

Groetjes Linda

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 19:35

Manege is eigenlijk geen optie , zijn al volop lessen en pensionklanten ,
dus om dan spontaan ontspannen een klein uurtje rustig geconcentreerd
bezig te zijn ?

En manege Tinte wil geen mensen meer van buiten laten rijden heb ik gehoord , omdat het al te druk is.
Wel in de les mee ofzo maar niet om de bak voor een buitenstaander af te huren.

Ik ben gewoon op zoek naar een rustig bakje waar ik regelmatig op m'n gemakje in bezig kan zijn , bv. 1 x in de week zelf en 1 x in de week les.

Heb al wel wat op het oog hoor waar ik heel graag naartoe wil , maar zal het daar eerst eens moeten vragen of ze hun bak willen "uitlenen" ....

Als ik het helemaal in Rockanje moet zoeken dan ga ik voor de bak van de Voornse Ruiters , denk dat ik daar maar lid van wordt Party!! !

Maarja daarnaartoe is al een lekkere buitenrit , en het zou toch wel fijn zijn als ik een bakje kon gebruiken op een kwartiertje stappen afstand ofzo...

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 18:30

pmarena schreef:
En manege Tinte wil geen mensen meer van buiten laten rijden heb ik gehoord , omdat het al te druk is.
Wel in de les mee ofzo maar niet om de bak voor een buitenstaander af te huren.


Klopt en daarom vraagtie 10 euro (!) per keer dat je wilt komen rijden (en dan heb je niet eens perse de bak voor jezelf). Echt een hoop geld, dan kun je nog beter in de les meerijden, want dat kost 9 euro. Maar goed, ik begrijp wel dat je dat niet wilt, want dan kun je ook niet rustig rijden.
En het is bovendien ook erg druk met errug veel pensionklanten. Daarom rijd ik Duvel het liefst 's morgens vroeg al, dan zijn er nooit veel mensen en kan ik wel heerlijk rijden. Maar soms zou ik ook wel willen dat Duvel niet op de manege stond, maar op een rustige pensionstal, want het is soms echt irritant allemaal van die op-het-midden-staan-kletsen-ruiters terwijl jij fanatiek je figuren etc wil rijden.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 20:12

Tja Bert heeft ook wel gelijk ook , er staan nu zoveel paarden daar ....

Veels te duur natuurlijk en veels te druk ook !

Ik dacht dat het helemaal niet meer mocht ...

Pas heeft Christa geloof ik wel met Surprise (jong Fries-achtige paard)
even bij jullie in de bak gereden ?

Mag dat dan wel , omdat ze er veel komt ofzo ?