met 04:00 bedoelen ze 4 uur in de nacht
in het weekend mag je ook voor 9 uur trouwens iemand meenemen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met 04:00 bedoelen ze 4 uur in de nacht
in het weekend mag je ook voor 9 uur trouwens iemand meenemen
Heb wel studenten week OV maar misschien in het weekend keer ergens een tripje naar toe maken ofzo
shoppen in Maastricht bijvoorbeeld
. Ik leg duidelijk uit dat ik er weinig voor voel om dat er uit te halen, want dat ga je toch niet meer opeten lijkt mij
. Een bemoeizieke mevrouw in de trein kwam er nog tussenin dat het toch verpakt is, dus dan maakt dat toch niet uit. Alsof die verpakking niet beschadigd als zo'n pak in de ballast mieterd
.
. Ik dus onder de trein, en de onverpakte
kipfilet gepakt en aan die mevrouw teruggegeven, met daarin duidelijk de hoop uitgesproken dat ze dat toch hopelijk niet meer op zou eten. De kipfilet is weer keurig terug in het tasje gegaan, en dat tasje werd keurig meegenomen in de trein...................................
Niet te geloven soms hè.
Hopelijk ging het niet naar een Indisch restaurant. 

. Dan weet ik tenminste zeker dat ik die kipfilet niet op mijn bord krijg
. Dit scoort zelfs hoger in mijn ranzigheids top 100 dan die man die van de week al smekkend met wijdopen mond zijn frietje zat te eten
. En uitgerekend hij deed er nog lang over om zijn kaartje te vinden, tijdens het zoeken stopte hij steeds een nieuw frietje in zijn mond
(doe ik sowieso hoor)
Eerst met de trein van 12.46 van Groningen naar Utrecht, en dan met de 18.47 van Utrecht naar Goes via Rotterdam

ik heb dat nu elke keer als ik hier op het station sta.
Citaat:In verband met een storing in onze koffievoorziening kunt u in het hele land humeurige conducteurs aantreffen. Prognose: onbekend
Broer van mijn vriend houdt dat account bij met 2 vrienden van hem.
geniaal