Verslag avontuur in Apeldoorn/Ugchelen. :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Verslag avontuur in Apeldoorn/Ugchelen. :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 11:59

Gisteren was ik dus bij Carola, in Ugchelen, en het was erg gezellig al zeg ik het zelf.

En Adventure heeft zijn naam ook zeker wel eer aan gedaan, en Carola haar haarkleur. Haha!

We dachten even leuk een boswandeling te gaan maken met Ad, we liepen door het bos naar een veldje, daar Ad laten grazen en voor onszelf een ijsje gehaald.

We hebben daar even een tijdje gezeten en waren toen van plan om terug te lopen.

Nu komt het, de BLONDE actie van Carola:
Ze had Ad aan de veiligheidsclip van het halstertouw vast, Ad maakt een sprong en ja hoor halstertouw los. Ad nam het ervan en crosste heel hard terug naar huis.

Hij werd alleen voordat hij thuis was opgevangen door mensen, en wij ondertussen maar zoeken in het bos. Hij was niet thuis, en hij was niet vindbaar in het bos. Verward toen begonnen wij ons toch wel zorgen te maken.

Carola haar vader had Ad ondertussen gevonden, hij had de mensen gesproken die Ad opgevangen hadden. Hij heeft snel Carola gebeld zodat wij ook niet meer verder hoefden te zoeken, en Ad naar huis gebracht.

Eenmaal thuis waren we moe, en ik had een blaar Verdrietig Toen kwam het zusje van Carola binnen, helemaal overstuur. Carola werd eerst helemaal verrot gescholden en toen kreeg ze nog een klap voor haar kop ook Haha! Haar zusje was ervan overtuigd dat Ad morgen (vandaag) dood zou zijn, ookal had hij niks. En ik mijn lach maar inhouden, straks kreeg ik ook nog een klap voor mijn kop. Haha! Later wilde Carola dr zusje Ad ineens overkopen, toen dacht ik: Als je weet dat een paard morgen dood is dan wil je `m toch niet kopen Haha! Maar goed ik heb niks gezegd. Lips are sealed Schijnheilig

En verder mag Carola nog wel wat vertellen. Haha!


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:21

Wat een verhaal *LOL* Ik hoor het vanmiddag nog wel een keer denk ik Haha! jammer dat ik er niet bij was...

Leuk hè zusjes..Knipoog Cool

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 12:27

hahaha, ja dat zusje ooow wat moest ik mijn lachen inhouden. Haha!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 16:31

Hahahaha, ow, wat kunnen we er nu om lachen he? *LOL* Tja, Adventure deed z'n naam echt weer eer aan hoor... pfff... rotbok... En ik heb Kim ook duidelijk weer laten zien dat m'n haarkleur blonT is.
Adventure is trouwens nog niet eens dood! En m'n zusje wil hem toch maar niet overkopen, want zoveel zakgeld had ze niet... Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 16:38

haha dat had ik ook al bedacht, als je zoveel zakgeld krijgt... hmmm dan had ik jouw ouders gewild.

Nou ja gelukkig maar dat Ad nog leeft. Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 17:07

hahah hoe komt ze er in hemels naam bij dat hij dood ging dan Haha!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 18:55

haha ze was gewoon dwars aan het doen denk ik, beetje aan t puberen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Besje, Marlou91, wietsipietsi en 158 bezoekers