de jury was met hele andere dingen bezig of.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

de jury was met hele andere dingen bezig of.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 10:04

echt zoooo wazig. De jury heeft echt een bril nodig of hij was gewoon met hele andere dingen bezig.
Afgelopen zondag had ik wedstrijd in Nistelrode bij de ponies.
Daar wordt het altijd gehouden op een zweefvliegveld lans de bosrand. Natuurlijk lag mijn ring weer langs de bosrand. Suleika zag allemaal dingen die er niet waren, ze was echt vet gek!!! halfs steigeren, niet voorruit willen, achterwaarts. En op de H-K lijn telkens neus in de luch, met wattie ook moest doen. Tussen M en C stelling verkeerde kant.
Nou, als iemand het had gezien dan hattie me gewoon vierkant uit staan lachen. En ik dacht dat ik in de L nog nooit zo slecht had gereden....
Wat bleek....... de pony naar huis gebracht en terug naar de prijsuitreiking. Margo enzo komen naar mij toe, wow jij hebt vet veel punten man. Ik zeg 'ach banketstaaf nie, da kan niet.' Dus ik kijken. was ik 7e met 166 punten.... das toch nie normaal of wel? die jury was echt vet scheel. Nouja, ik vind het niet erg heb ik er weer een winstpuntje bij. Nou ga ik over een paar maandjes M starten... Haha!


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:26

Nou das toch alleen maar leuker. Toch wel een beetje rare jury dan, maarja. Eerst had ik ook een wedstrijd in Lelystad en daar was Obsession van Bokt ook bij. Toen hoorde ik later dat ze onder mijn proef gewoon zat te bellen Verward Frusty Dat vind ik dus ook echt niet kunnen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Ilona__, mooney, spookyskippy en 32 bezoekers