uitslag maartensdijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

uitslag maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-02 21:42

Vandaag hadden we wedstrijd in Maartensdijk we moesten om 15.45 starten we waren eigenlijk te laat, dus snel ons aanmelden dynamiek opzadelen en nog even een kwartier om los te rijden.
Het was onze eerste westrijd in de L1 beide proeven gingen goed, bij 1 proef viel ze een keer terug vanuit de galop naar de draf en liep niet echt mooi over de middenlijn. Na het rijden hadden we dynamiek snel naar Nijkerk naar stal gebracht, om vervolgens 7 uur terug te komen voor de prijsuitreiking, komen we om 18.45 aan was de prijsuitreiking al natuurlijk geweest. En wat blijkt Dynamiek was 1e en 2e geworden!!!! met 2 winstpunten Haha! Haha! en Euro 65 rijker geworden Haha! Haha! Cool

Ik kan het nog steeds niet geloven inmiddels heeft dynamiek in totaal
3 officiele wedstrijden gelopen (b en L), telkens wordt dynamiek : 1e , wie knijpt mij even wakker uit mijn droomwereldje Haha! Haha!
Het kan toch niet 3x scheepsrecht???

Nu op naar Hoogland in juli waar dynamiek mee loopt voor de selectiewedstrijden.
Ik ga alvast nu maar weer verder dromen Haha! Cool Dromen Haha! ,.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:36

he even offtopic maar iemand die ik ken dacht dat Shannon Clements (mijn vriendin) zaterdag moest starten op ene Dynamiek. ik zei dat dat niet kon en dat ze misschien een beetje krom had gekeken.
maar dat is dan waarschijnlijk jou Dynamiek, heb je misschien dezelfde achternaam als zij ofzo?

Bon Jovi rules!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 15:33

Nee de ruiter die dynamiek rijdt heet Sharon van den Oosten, voornaam lijkt er wel op Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:05

heyy

dat gaat goed met Dynamiek!! Echt leuk! Vind het zo'n gaaf paard Kwijl *LOL*

gr linda

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:22

heel knap! start je pony's?

ik hoorde van mijn vriendin dat er heel raar gejureerd was door mr (van)dijk? dat je heel hard met de hand moest zijn enzo?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:03

er had een jongen in de proef bij mw. van Dijk 138 pt en bij de andere jury een 2e prijs 169 punten Verward volgens mw. van Dijk waren er erg veel ruiters die basisfouten maakten, weinig paarden liepen rechtgericht en hadden geen of nauwelijks buiging volgens haar! maar 30 punten verschil tussen de proeven Huilen

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:35

Heee wat goed van jullie! Ga lekker zo door. Haha! Je mag trots zijn op je paardje.

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:43

Goed zo, het gaat lekker met Dynamiek hè!

Heb je trouwens die mooie foto gezien in het laatste NRPS-nieuws? Kwijl

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 19:54

Wij hadden geen mevr. van dijk als jury.
Wij hadden de dhr. van Brenk en mevr. Leeuwin van Ooijen *LOL*

Ja Karin het gaat echt heeeeel goed *LOL* Mag van mij wel zo door blijven gaan Haha! Die foto van het nrps heb ik laten vergroten 20 x 28 maar moet nog een mooie lijst voor kopen, en dan komt die foto natuurlijk op de mooiste plaatstje van mijn huis te hangen Haha!

En onze fan liberty Kwijl bedankt dat je altijd zo leuk reageerd Clown

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:57

dynamiek schreef:

En onze fan liberty Kwijl bedankt dat je altijd zo leuk reageerd Clown


Geen dank, vind het echt een leuk beest!!! *LOL* *LOL* Stond ook zo mooi in de NRPS nieuws.

gr linda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers