weer 1 x winst!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

weer 1 x winst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 12:02

hallo Haha!

gister hadden we wedstrijd in Rotterdam (zuiderpark)

Franny moest in het M1 starten en ik L1

franny moest als eerst en ze zei al dat hij heeeel erg sloom was de eerste proef moest ik lezen (zoals altijd) en hij liep op een gegevemoment liep hij een beetje te hinkelen dus de proef ging niet aardig....ze keek bij de hoeven maar kon niks vinden zo snel want na 1 proef ertussen moest weer....en die proef ging ook niet zo want hij liep weer zo vreemd....hij liep voor de rest wel heel braaf door.
toen gingen we bij de trailer kijken en ja hoor een steentje in z'n hoef best aardig diep!! Huilen

die heeft ze er uit gehaald en later moest ik losrijden omdat het nog al aardig warm was heb ik niet veel losgereden. me proeven gingen best aardig, ik was rustig,hij was rustig....ik was blij dat alles klaar was want ik had een aardig gekleurd hoofd Party!! .
toen later kwamen de punten franny had 2 x 146 en was 2 x eerste (van de 1 Haha! ) en ik had 154 en 157 en was 1 keer eerste en 1 keer tweede van de 2 Haha!

we hebben ook nog foto's gemaakt maar die komen later!! Haha!

zaterdag 29 juni hebben we wedstrijd in stryen selectie en 6 juli in heerjansdam selectie

groetjes daniella

19 juli Kreta!!!!


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 17:12

gefeliciteerd! Party!!

Ik blijf het super vinden dat jullie zo ver komen met een halfinger, en ik ben benieuwd naar de foto's!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 17:18

grassie schreef:
gefeliciteerd! Party!!

Ik blijf het super vinden dat jullie zo ver komen met een halfinger, en ik ben benieuwd naar de foto's!


hoi dankjewel!! Haha!
maar het is ook een goeie haflinger met mooie gangen. de vorige keer met wedstrijd had franny een 8 voor haar middendraf!!
en ook met haar schouderbinnenwaarts
ik had gister een 7 voor me middendraf ook best goed vind ik
je kan best wat met een haflinger maar je moet er wel achter staan en misschien een klein beetje geluk hebben denk ik!!

groetjes daniella

19 juli Kreta!!!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:34

tuurlijk kan je wat met een haflinger, maar ik heb ook een haf gehad (zie profiel) en daarmee wilde het toch niet zo vlotten in de dressuur..
Ze was ook een ouderwets type met niet echt goede gangen, dat scheel iig al.

als je met jullie haf een 8 voor de middendraf kan rijden zijn zijn gangen een stuk beter dan die van Nicky, wij hadden altijd vijfen of zesjes Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:55

Ik krijg die middendraf ook niet goed voor elkaar, ze gaat alleen maar sneller maar dat moet natuurlijk niet. Ik krijg niet meer dan een 6 daarvoor.
wel goed van je dat je een winstpunt heb!! Hoeveel heb je er nu in totaal?

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 19:00

Evy schreef:
Ik krijg die middendraf ook niet goed voor elkaar, ze gaat alleen maar sneller maar dat moet natuurlijk niet. Ik krijg niet meer dan een 6 daarvoor.
wel goed van je dat je een winstpunt heb!! Hoeveel heb je er nu in totaal?


uuhh ik heb nu 5 wedstrijden gestart op hem en heb 3 winstpunten

dus best wel netjes vind ik

maar ik heb hiervoor op een manege haflinger gereden en daar kreeg ik ook nooit meer dan een zes.

groetjes daniella

19 juli Kreta!!!!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: weer 1 x winst!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:21

blondiedaan schreef:
toen later kwamen de punten franny had 2 x 146 en was 2 x eerste (van de 1 Haha! ) en ik had 154 en 157 en was 1 keer eerste en 1 keer tweede van de 2 Haha!


Zo weinig maar?? Hoe komt het dat er maar zo weinig zijn, of is dat anders niet? Bij ons in de kring zijn 3 volle ringen D-L1 (daar rijden jullie zeker in?) en 2 ringen E-L1. Bij de D-M1 zijn er bij ons 18 starts en de E-M1 zijn het er 10.

Nog gefeliciteerd trouwens!! Weer prijs!

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Re: weer 1 x winst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 21:59

haike"]
[quote="blondiedaan schreef:
toen later kwamen de punten franny had 2 x 146 en was 2 x eerste (van de 1 Haha! ) en ik had 154 en 157 en was 1 keer eerste en 1 keer tweede van de 2 Haha!


Zo weinig maar?? Hoe komt het dat er maar zo weinig zijn, of is dat anders niet? Bij ons in de kring zijn 3 volle ringen D-L1 (daar rijden jullie zeker in?) en 2 ringen E-L1. Bij de D-M1 zijn er bij ons 18 starts en de E-M1 zijn het er 10.

Nog gefeliciteerd trouwens!! Weer prijs!
[/quote]

ja dank je wel!! maar ik rijd nu vanaf februari op hem dus het gaat best lekker vind ik zelf
maar ja er waren genoeg starts daar maar weinig in die klassen denk ik.. ik weet niet
maar 29 juni en 6 juli heb ik selectie wedstrijden en dan zijn het er een stuk meer!! Haha!
groetjes daniella

19 juli Kreta!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers